F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hockenheim.
Grosser Preis Santander von Deutschland 200820 lipca
Hockenheimring
Długość toru: 4,574 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 306,458 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.22L. HamiltonMcLaren MP4-2331:15,218411:14,603311:15,666613
2.2F. MassaFerrari F200811:14,921721:14,747321:15,859616
3.23H. KovalainenMcLaren MP4-2341:15,476531:14,855631:16,143617
4.11J. TrulliToyota TF10861:15,560771:15,122641:16,191821
5.5F. AlonsoRenault R28111:15,917741:14,943651:16,385619
6.1K. RaikkonenFerrari F200821:15,2011051:14,949361:16,389619
7.4R. KubicaBMW Sauber F1.08141:15,985861:15,109671:16,521620
8.10M. WebberRed Bull RB4101:15,9007101:15,481681:17,014720
9.15S. VettelToro Rosso STR351:15,5321091:15,420691:17,244622
10.9D. CoulthardRed Bull RB4131:15,975781:15,3386101:17,503720
11.12T. GlockToyota TF10871:15,56010111:15,5087---17
12.3N. HeidfeldBMW Sauber F1.0881:15,5969121:15,5815---14
13.7N. RosbergWilliams FW3091:15,86310131:15,6336---16
14.16J. ButtonHonda RA108151:15,9939141:15,7016---15
15.14S. BourdaisToro Rosso STR3121:15,92710151:15,8585---15
16.8K. NakajimaWilliams FW30161:16,08310------10
17.6N. Piquet JrRenault R28171:16,1897------7
18.17R. BarrichelloHonda RA108181:16,24610------10
19.20A. SutilForce India VJM01191:16,65710------10
20.21G. FisichellaForce India VJM01201:16,96310------10
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (McLaren MP4-23) - 1:14,603 w II bloku

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Chłodny, 19.07.2008 16:11[!]
Ehh... zawsze jak Schumi gosci w Ferrari to Massa ma kopa od tyłu, a Raikkonen od przodu. Pozatym... Ferrari wieeeeeeeki nei miało stratego na 1 pit, ostatni raz chyba na Monzy gdzie po wypadku Kimiego chcieli przechytrzyć konkurencje.
Banditto, 19.07.2008 16:12[!]
Mam nadzieję, że BMW przypomni sobie, co było ostatnio, gdy Trulli był przed Kubicą i zrobią wszytko żeby Robert jak najszybciej się z nim uporał, bo w przeciwnym wypadku będziemy mieli powtórkę z GP Francji.
bartek14830, 19.07.2008 16:19[!]
Bo Vetel zdobył jeden punkt. I tym oto akcentem kończę moją dyskusję na temat formy Nicka w tym sezonie. Pozdrawiam nogcia,rofla i Clydebarrowa
sebas, 19.07.2008 16:20[!]
Chłodny myślę, że to nie ma znaczenia czy jest MSC, czy nie. Kimi juz podczas testów na tym torze jeżdził podejrzanie słabo. On coś nie może dojść do ładu z tym samochodem. Co w przypadku jego i Ferrari jest zaskakujące. A Massa jak zwykle, serce do walki ma jak nikt.
michal5, 19.07.2008 16:31[!]
jutro Massa wygra HAM będzie 2 albo nie ukończy a KIMI będzie 3 albo 2 a Kubica będzie 6
Falarek, 19.07.2008 16:54[!]
BMW powoli wraca na swoje miejsce w szeregu Ferrari i McLaren wyraźnie z przodu i tak już pewnie pozostanie do końca sezonu. Co co do Heidfielda może jest i kiepski w kwalifikacjach ale za to często potrafi pojechać bardzo dobry wyścig i do tego często kogoś wyprzedza :)
sebas, 19.07.2008 16:56[!]
Bardzo fajnie jeździ Trulli. To już jego któreś z rzędu dobre kwalifikacje. A najfajniejsze, że przekłada się to na wyścig. Odwrotnie niż w przypadku Alonso. Ten jego pociąg wcale też nie jest taki wolny. Trudno go też wyprzedźić. I zwykle nie jeździ na oparach.
TimOOv, 19.07.2008 18:32[!]
falarek owszem wraca a to dlatego że osiągneli to co chcieli następny punkt mistrzostwo walka o mistrzostwo w 2009
Sławek56, 19.07.2008 18:35[!]
Witam. Oglądałem kwalifikacje i przeczytałem Wasze wypowiedzi. Z niektórych z nich wynika, że oglądaliśmy jakby różne kwalifikacje. Zgadzam się, że poza pierwszą trójką reszta jest "wywrócona do góry nogami". Wracając do kwali-
fikacji wyraźnie widać, że Ferrari straciło całą (niewielką) przewagę nad McLarenem. Wynik walki między tymi zespołami
jest całkowicie otwarty ale zgadzam się, że Kova jeszcze nie wygra wyścigu. Cieszy mnie większy tłok w zapleczu czo-
łówki; BMW, TOYOTA, RENAULT i RED BULL. Ale to niestety oznacza, że Robert ma coraz mniejsze szanse na "pudło"
na koniec sezonu! BMW wyraźnie straciło świeżość i błysk, którym pozytywnie zaskakiwało przez pierwsze sześć wyści-
gów. Uważam, że tylko dzięki ogromnej determinacji i najwyższej klasie Roberta BMW poniosła tak małe straty w ostatnich 3 wyścigach (pamiętam o GP W.Brytanii). Miejmy nadzieję, że jednak się obudzą i poprawią bolid.
Wynik wyścigu: Massa , Hamilton, Kimi i Robert (bardzo bym chciał)
Wszystkich serdecznie pozdrawiam
Amber, 19.07.2008 20:02[!]
Nie rozumiem tych komentarzy przeciwko Nickowi, to naprawdę dobry kierowca, momentami wręcz błyskotliwy i sprytny. Życzmy mu jak najlepiej, żeby był zawsze jak najwyżej tuż za Robertem, a raz na pięć wyścigów nawet przed :-) Dzisiaj był to zwykły "incydent kwalifikacyjny". Wiadomo, że wszyscy jadą prawie zawsze na granicy i czasami tę granicę trochę słabo widać. Nick musiał cisnąć ile "fabryka dała" bo czuł presję, że może odpaść i nie wyszło po prostu, miał trochę pecha, gdyby nie wypadł raczej dałby radę wejść do Q3. Faktycznie trochę standardowo się zawsze tłumaczy, ale Robert jest jego bezpośrednim punktem odniesienia wobec możliwości bolidu. Myślę, że rzeczywiście nieco się ostatnio poprawił i traci może jakieś 0,1-0,2 sek. (a może nawet mniej) w qualach, a w wyścigu momentami wydaje się mieć nawet lepsze pomysły niż Robert, choć być może to tylko inny styl jazdy, jednak umiejętności na pewno nie można mu odmówić. Prawie na 100% będą razem jeździć za rok, i przy nowym bolidzie kto wie czy nie będzie lepszy (oby nie), co nie jest niemożliwe. Choć osobiście sądzę, że Robert nieznacznie przewyższa Nicka, jednak chyba mniej jak niektórzy starają się tutaj twierdzić. Jutro bez jakichś "nadzwyczajnych okoliczności" Robert raczej nie więcej niż P5, a Nick jak się postara i będzie miał trochę szczęścia to może nawet P7. Na więcej trudno liczyć bez deszczu:-)
Szpadel, 19.07.2008 20:29[!]
BMW coś chyba przekombinowało z bolidem. Za dużo tych usprawnień i nowych pakietów. Lepsze jest wrogiem dobrego, po co bez przerwy zmieniać coś, co się parę razy sprawdziło. Jak tak będą kombinować i wprowadzać stale te nowe pakiety, to sezon będą kończyć w towarzystwie Force India. Szansę na przebicie Roberta do przodu widzę w walce HAM-MAS i ALO-TRU. Mogą się chłopcy trochę porozbijać, bo rzadko odpuszczają. Jeśli nic nie nawali, to pudło jest możliwe. Ale z mistrzostwa to chyba nici, bo zespół wyraźnie zadowolił się wykonaniem planu rocznego. Mam nadzieję, że się mylę, ale sytuacja nie wygląda różowo.
MairJ23, 19.07.2008 20:48[!]
Dokladnei tak jak mowisz Szpadel - zadowlilo ich juz to co osiagneli i teraz bezszelestnie zmienili strategie ( a moze takie bylo zamierzenie od poczatku sezonu Mario ) na nastepny juz sezon - moze widza to ze bardzo duzo zmian bedzie w przyszlym roku i upatruja w tym swoja szanse - maja przeciez wielkie zaplecze i finansowe i techniczne... wiec w sumie plan maja dobry - Mario nei ma jzu 15 lat zeby sie podniecac krotkimi momentami - on chce byc na szczycie dluzej.... moze zabiora na szczyt Roberta a moze wspolnie tam dotra... szczerze im tego zycze.
Coz - dla nas fanow liczy sie "teraz" ale poczekajmy troche - przyszlosc przyniesie dla RK wiele tytulow jak bedzie mial bolid - Senna zdobyl swoj tytul w piatym roku na torach F1 wiec wszystko jeszcze przed RK.
A co do Hei - coz - kazdy ma sezon lepszy i gorszy - wyglada na to ze Hei ma gorszy ale jest wysmienitym kierowca - co pokazal juz neijednokrotnie. Wiec zycze mu jak najlepiej u boku RK - zreszta czy mozna sobei wymarzyc lepszego kierowce w teamie jak RK ? spokojny, cichy, pracowity, oczywista rywalizacja na torze i mysle ze Hei skorzysta duzo z tych rrelacji miedzy nimi. Szkoda ze dzisiaj go wyrzucilo w q2 ale... dlaczego tyle czasu zawsze oni czekaja w boksach ? przeciez to bylo q2 - wypuscic gada niech jedzie i niech zrobi z 5 kolek.... a potem moze spokojnei wypoczywac do konca q2 i jzu sie nastawiac na q3 ze strategia i ustawieniami.
Ale j anei jestem od strategii wiec moze si emyle.
Pozdro :)
temal, 20.07.2008 01:25[!]
raz na wozie raz pod wozem, z mojego punktu widzenia bmw wdało się w wojne z rywalami którzy nieustannie się wykańczają po prostu dołączył do szeregu. Minie okres w którym jest na topie i znów przystąpi do walki, atakuje z innego poziomu maja nowe rozwiązania świerze siły, gwarantowany sukces. Jak uda im się zniwelować obecną polityke i być w pełni niezależnym od ferrari i maków to już niedługo zobaczymy częściej kubice z szampanem w ręku na środkowym miejscu na podium. to bardzo fajny sport ale nietrudno dostrzec co w nim dominuje mam nadzieję że przyszłość leży w kubicy i alonso
pozdrawiam
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca