F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Fuji.
Fuji Television Japanese Grand Prix 200812 października
Fuji Speedway
Długość toru: 4,563 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 305,416 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,753 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2007
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:28,193 - Lewis Hamilton (McLaren), 2007
Największa średnia prędkość wyścigu:
152,130 km/h - Lewis Hamilton (McLaren), 2007
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.22L. HamiltonMcLaren MP4-2321:18,071631:17,462311:18,404615
2.1K. RaikkonenFerrari F200841:18,160871:17,733621:18,644620
3.23H. KovalainenMcLaren MP4-2351:18,2201021:17,360631:18,821622
4.5F. AlonsoRenault R2861:18,290781:17,871641:18,852619
5.2F. MassaFerrari F200831:18,110911:17,287351:18,874618
6.4R. KubicaBMW Sauber F1.08141:18,684891:17,931661:18,979620
7.11J. TrulliToyota TF108101:18,5011041:17,541671:19,026723
8.12T. GlockToyota TF10811:17,9451151:17,670681:19,118724
9.15S. VettelToro Rosso STR3111:18,559961:17,714691:19,638621
10.14S. BourdaisToro Rosso STR3121:18,5939101:18,1025101:20,167620
11.9D. CoulthardRed Bull RB481:18,30310111:18,1876---16
12.6N. Piquet JrRenault R2871:18,3006121:18,2745---11
13.10M. WebberRed Bull RB491:18,3727131:18,3546---13
14.8K. NakajimaWilliams FW30131:18,64010141:18,5946---16
15.7N. RosbergWilliams FW30151:18,74010151:18,6726---16
16.3N. HeidfeldBMW Sauber F1.08161:18,8359------9
17.17R. BarrichelloHonda RA108171:18,8829------9
18.16J. ButtonHonda RA108181:19,10011------11
19.20A. SutilForce India VJM01191:19,16310------10
20.21G. FisichellaForce India VJM01201:19,91010------10
Najszybsze okrążenie: Felipe Massa (Ferrari F2008) - 1:17,287 w II bloku

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
dmaot malach, 11.10.2008 15:13[!]
Gratuluję FI osiągnięcia poziomu Hondy (albo Hondzie osiągnięcia poziomu FI). Wyjąwszy kierowców Renault i BMW Saubera, qual ilustruje obecny poziom zespołów. Odrobina deszczu w dniu jutrzejszym na pewno uczyni wyścig ciekawszym (Cipinho, uważaj gdzie się rozbijasz!!)

@ht-hubcio

Wiem, że nie jesteś poważny, ale nie próbuj być śmieszny na siłę.
cx5, 11.10.2008 16:13[!]
Lepiej, żeby deszczu nie było. Niech wygra najlepszy i niech nie będzie to żadnej z singapurskich klownów. Żadnych safety carów itd
Lukas, 11.10.2008 16:29[!]
Gdyby Hamilton wygrał a Massa nie dojechał w ósemce to mielibyśmy 17 pkt. przewagi na 2 wyścigi przed końcem - komuś coś to przypomina ? :P
MairJ23, 11.10.2008 16:50[!]
@ducksen - masz poniekad racje ale decyzje podejmuje kto inny - willy rampf z mario - a jak widac nei ucza sie za szybko bo te bledy sie powtarzaja - co robil willy i co robil mario zanim powstalo Sauber BMW (pozniej BMW Sauber) - pytam sie bo na serio nie wiem - zaraz wejde sobie na wiki i poczytam. w sumei musze przyznac jak czlowiek poczyta sobei o osobistosciach z F1 to tam sa niezle gagatki - briatore czy denis - maja niezle kariery za soba - wiec musza miec leb na karku chlopaki - wiec mario ucz sie na bledach swoich i teamu i do dziela 2009 tytul (korona) :) oby oby
szopek, 11.10.2008 16:52[!]
Nie wiem co ten HAM zrobił. W Q1 i Q2 jeździł jakoś nie najszybciej aż tu nagle...
MairJ23, 11.10.2008 16:56[!]
massa mial problem ostatnio zeby si ez 6 pozycji przebic do przodu a hamilton gnal z tylu jak wariat.... zobaczymy jak to bedzie jutro wygladalo - teraz massa musi gnac jak wariat i mam nadzieje ze to nei jest strategia na 1 pitstop. apropos heidfelda - mam nadzieje ze to wlasnei on pojedzie na jeden pit bo jemu to akurat niezle wyszlo 2 razy w tym roku juz - deszcz nei jest zapowiadany wiec mysle ze tu mu si enei uda - ale sprobowac mozna - dawaj nick - do dziela !!! Robert - mysle ze dojedzie na 4 pozycji chociaz bardzo fajnei jakby tam skonczyl alonso :) ale pewnei mu si ezdarzy cos po drodze :(
No ale mozemy si eprzyzwyczajac ze mistrzem bedzie Ham :)
sebas, 11.10.2008 17:24[!]
No, panowie obyście mieli racje, że to jeszcze nie koniec. Jak dotąd to Ferrari spotykał pech w najmniej odpowiednich momentach ( Węgry, Singapur) pora na nieco szczęścia dla Filipa. Aż mi się nie chce wierzyć w te kwalifikacje. Najwazniejszy cel to Kov, reszta jakoś pójdzie. Trzeba trochę wiary w tego naszego "nieudacznika" z Brazylii :))
bicampeon, 11.10.2008 17:44[!]
@Lukas - O tym samym myślałem :) To byłoby dopiero jakby historia się powtórzyła.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca