F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 200913 września
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1L. HamiltonMcLaren MP4-2421:23,375821:22,973711:24,066823
2.20A. SutilForce India VJM0271:23,5761041:23,070921:24,261726
3.4K. RaikkonenFerrari F6011:23,3491171:23,426931:24,523828
4.2H. KovalainenMcLaren MP4-2451:23,5151291:23,5281041:24,845527
5.23R. BarrichelloBrawn BGP00141:23,483931:22,976951:25,015523
6.22J. ButtonBrawn BGP00131:23,4031111:22,9551061:25,030526
7.21V. LiuzziForce India VJM0281:23,5781251:23,207971:25,043526
8.7F. AlonsoRenault R29101:23,708981:23,497981:25,072725
9.15S. VettelRed Bull RB561:23,5589101:23,545891:25,180522
10.14M. WebberRed Bull RB5111:23,755961:23,2739101:25,314624
11.9J. TrulliToyota TF109151:24,01412111:23,6118---20
12.8R. GrosjeanRenault R29131:23,97513121:23,7289---22
13.5R. KubicaBMW Sauber F1.09141:24,00111131:23,8666---17
14.3G. FisichellaFerrari F60121:23,82815141:23,9019---24
15.6N. HeidfeldBMW Sauber F1.0991:23,58411151:24,2753---14
16.10T. GlockToyota TF109161:24,03611------11
17.17K. NakajimaWilliams FW31171:24,0749------9
18.16N. RosbergWilliams FW31181:24,12112------12
19.12S. BuemiToro Rosso STR4191:24,22012------12
20.11J. AlguersuariToro Rosso STR4201:24,95111------11
Najszybsze okrążenie: Jenson Button (Brawn BGP001) - 1:22,955 w II bloku
 Pozycja startowa obniżona o 5 miejsc za wymianę skrzyni biegów przed upływem 4 wyścigów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MairJ23, 13.09.2009 00:06[!]
@MPOWER - ciekawe ze robert i nick maja tyle samo paliwa - ciekaw jestem zatem kto pierwszy zjedzie - dziwne sa te taktyki BMW. zadny inny team nei wlal rowno paliwa. Sa blisko bo 1.5 kg roznicy oznacza ze w sumei zjezdzaja w tym samym czasie. Chyba ze ktorys z zawodnikow BMW spala mniej paliwa :P

Wracajac do artykulu. Pieknie Lewis - zadnym jego fanem nei jestem ale podziwiam prace mclarena ktorzy z konca stawki znalezli sie z przodu teraz - ale jeszcze wieksze brawa dla innej ekipy zasilanej silnikami mercedesa - Sutil juz przeblyskiwal wczesniej - ale to co dzisiaj osiagnelo FI w drugim sezonie swojego istnienia wpisuje sie wielkimi literami w karty historii F1. Roznica miedzy "debiutami" Liuzziego i Fisi jest taka ze Liuzzi bolid zna a Fisi nie - a pozatym jeszcze zmiana bolidu po kraksie Fisi tuz przed qual.
Zaden z nich nei zawiodl - Rob nawet chwalil Fisi po jego osiagnieciu bo jest za co. Facet jezdzi zupelnie innym bolidem - nawet hamulce sa zbudowane inaczej i z innych materialow. Fisi nei mogl si enauczyc hamowac z poczatku dobrze Ferrari - wiec prosze mi tu nei narzekac na Fisicelle bo to dobry kierowca i jego debiut w Ferrari trzeba uwazac za udany.
Pozdro

Rafaello - lol dokladnie :) a do tego zimne hamilce i zimne opony - ale moze wlasnei to ich wszystkich uratuej :) ja bym sie raczej bal pyskujacego Buemiego i Romana :)

Zreszta Fisicella jak juz wczesniej wspomnialem ma tez klopoty z hamowaniem F60 wiec moze byc ciekawie :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca