F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 20095 kwietnia
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 31
Pełny dystans: 171,833 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Jenson Button
Brawn 31 okr. 0h55m30,622
2.
Nick Heidfeld
BMW Sauber 31 okr. +0:22,722
3.
Timo Glock
Toyota 31 okr. +0:23,513
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=22Jenson ButtonBrawn BGP001310h55m30,6224
2.86Nick HeidfeldBMW Sauber F1.0931+0:22,7221
3.=10Timo GlockToyota TF10931+0:23,5133
4.29Jarno TrulliToyota TF10931+0:46,1734
5.323Rubens BarrichelloBrawn BGP00131+0:47,3604
6.114Mark WebberRed Bull RB531+0:52,3334
7.51Lewis HamiltonMcLaren MP4-2431+1:00,7333
8.416Nico RosbergWilliams FW3131+1:11,5764
9.73Felipe MassaFerrari F6031+1:16,9323
10.511Sebastien BourdaisToro Rosso STR431+1:42,1643
11.27Fernando AlonsoRenault R2931+1:49,4223
12.117Kazuki NakajimaWilliams FW3131+1:56,1303
13.48Nelson Piquet JrRenault R2931+1:56,7133
14.74Kimi RaikkonenFerrari F6031+2:22,8413
15.215Sebastian VettelRed Bull RB530wypadł z toru3
16.412Sebastien BuemiToro Rosso STR430wypadł z toru3
17.220Adrian SutilForce India VJM02301 okr. (87,690)3
18.=21Giancarlo FisichellaForce India VJM0229wypadł z toru1
Niesklasyfikowani
5Robert KubicaBMW Sauber F1.091silnik0
2Heikki KovalainenMcLaren MP4-240wypadł z toru0
Najszybsze okrążenie: Jenson Button (Brawn BGP001) - 1:36,641 na 18 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 185,731 km/h
 wyścig przerwany z powodu ulewnego deszczu i wypadków trzech bolidów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
rafaello85, 05.04.2009 17:44[!]
SAP---> w zasadzie masz rację - Koval przejechał w Australii 1 okrążenie, ale nie minął linii mety. Tak więc chyba nie zostało mu ono zaliczone.

marios76---> nie spotkałem się nigdzie z żadnymi informacjami mówiącymi o tym, że coś się zmieniło w kwestii wymiany skrzyń biegów. Wydaje mi się, że jest jak przed rokiem. Jednak 100% pewności nie mam:)
Banditto, 05.04.2009 18:14[!]
Nie rozumiem jak można pisać, że to był dobry wyścig skoro został przerwany i nie ujrzeliśmy flagi w szachownicę?! Chyba niektórzy piszą tak tylko dlatego że Kubica nie wziął właściwie w nim udziału... W momencie przerwania wyścigu do jego końca pozostało aż 23 okrążenia, więc wynik po 56 okrążeniach mógłby być zupełnie inny! Właściwie jedynym plusem tego wyścigu była stosunkowo spora liczba wyprzedzeń i walki na torze no i ciekawy rezultat startu. Lubię oglądać deszczowe wyścigi, ale nie takie jak ten kiedy tego deszczu jest za dużo.
madry86, 05.04.2009 18:26[!]
Banditto- jest różnica pomiędzy określeniem dobry wyścig a ciekawa rywalizacja, bo ja np uważam że rywalizacja do momentu przerwania była dość ciekawa natomiast wyścig a raczej pół wyścigu nie zostanie chyba dobrze zapamiętany:/
blader, 05.04.2009 18:28[!]
@ Banditto, zgadzam się z Tobą w 100%. Też lubię wyścigi gdzie jest deszcz od początku, lub zaczyna padać w trakcie, jednak nie aż tak, żeby przerywać wyścig..

Poza tym też mi się czasem wydaje, że wielu użytkowników teraz krytykuje Kubicę i podnieca się tym wyścigiem tylko po to, żeby pokazać, że nie należą do "kubicomaniaków". Wg mnie to trochę dziwne, bo po pierwsze to normalne, że jak ktoś kiedyś musi zacząć kibicować, tylko niektórzy zrobili to wcześniej inni później. Po drugie tak samo każdy ma prawo kibicować Kubicy jak i każdemu innemu zespołowi/teamowi. Po trzecie, zainteresowanie F1 od dłuższego czasu wcale nie przeszkadzało mi stać się "kubicomaniakiem" w momencie, kiedy został on pierwszym kierowcą:] Oczywiście, nie oglądam wyścigów tylko dlatego żeby go zobaczyć, bo niczego innego fajnego nie dostrzegam, ale przyznaję, że sprawia mi to większą przyjemność kiedy mogę zobaczyć Kubicę "w akcji" ;)
adamo342, 05.04.2009 18:30[!]
ja też jestem zawiedziony ferrari mam nadzieje ze się poprawią nie chce oglądać Kimiego i Felipe siedzących w garażach tylko widzieć ich zwycięstwa

adams chodzi ci o kierowców bo moim zdaniem to nie ich wina w tym wyścigu
sebas, 05.04.2009 18:51[!]
W tym roku organizacja wyścigów F1 to jakaś totalna porażka i nieporozumienie. Ten cały Bernie i s-ka kompletnie nie panuja nad niczym. Wiedzieli że będzie padać, a mimo to przesunęli start wyścigu, o kupie błędów w regulaminie nie wspomnę. Ci ludzie kompletnie nie znają zasad, które sami stworzyli. Na siłę chca uatrakcyjniać widowisko tak jakby nie znali zasady że jak się ciągle cos poprawia to w końcu musi się spie.....lić. Dzisiejszy wyscig to jakaś totalna katastrofa. Kto w ogóle ustala ten kalendarz. Wyścig w Malezji w porze monsunowej :))

Z tego wszystkiego najbardziej podobał mi się Kimi. Ten facet jest niezwykły. Wszyscy siedzieli jak na szpilkach czekając na wznowienie wyścigu, a ten najspokojniej w swiecie poszedł sie przebrać i opylał jakies lody czy red bulla. Miał po prostu to całe zamieszanie w głebokim poważaniu. Spokój i opanowanie w każdej sytuacji. Uwielbiam tego faceta!
bocian078, 05.04.2009 19:16[!]
panowie sorki ze nie do tematu.
mozna gdzies obejrzec ten wyscig teraz?? jak szukam to wszedzie bylo tylko na zywo a ja wtedy niestety niemialem dostepu do kopmputera i telewizora. poza jutrzejsza retransmisja w polsacie sport
paolo, 05.04.2009 19:47[!]
Kimi już dawno został uznany za aliena i ziemianie nie zwracają uwagi na jego wybryki. Gdyby to zrobił Hamilton to by była ostra zadyma jaki to zarozumiały, że tak nie przystoi sportowcowi, a może nawet jakiś paragraf by się znalazł. Kimi? Pewnie nie wytrzeźwiał albo go po wczorajszym suszy i tyle :) Massa się podnieca awanturuje o kolor szybki, a Kimi wszystkich olał. Koleś jest niesamowity
jaguar666, 05.04.2009 20:13[!]
Zastanawiam się, czy Bernie ma teraz choć odrobinę odwagi i przyzwoitości, by przeprosić za ten cyrk? Wpadł na głupi pomysł przesuwania tego wyścigu, choć w Europie i tak był transmitowany o sensownej porze. Ten deszcz był pewny - po południu leje i to trzeba zawsze wkalkulować w plan wyścigu. To taj jakby w Planicy ktoś chciał przeprowadzić konkurs lotów narciarskich ok godziny 12-14 - tam po prostu o tej porze wieje.
adams, 05.04.2009 20:23[!]
adamo342 tak o strategię nie kierowców. Należy pamiętać,że presja w następnym wyścigu - 0 punktów - może sprowokować kolejne błędy.
pmerlon, 05.04.2009 20:25[!]
Kimi wiedzial co robi paolo, Rosberg tez poszedl sobie odpoczac dopiero pozniej kazali mu silnik grzac. To chyba Schumacher byl ojcem sukcesu Ferrari....
Najlepsze byly obrazki zjeżdżających po błocie z górki kibiców, jak to zauważył Borowczyk: musieli to być Finowie.
Bądźmy dbrej myśli i miejmy nadzieję że Roberta limit pecha wyczerpał się już na ten sezon.
Pirx II, 05.04.2009 20:27[!]
Player1 popieram w 100%, niektórzy "znawcy" po 1.5 wyścigu skreślają BMW a innych robią mistrzami. Pożyjemy, zobaczymy gdy zacznie się Europa.
PS
IceMan z lodem w papciach ;-)))))))))))
blader, 05.04.2009 20:59[!]
niestety limit szczęścia/pecha nie jest rozdzielony między kierowców po równo, jak np silniki :P więc nikomu źle nie życząc, jeden może mieć szczęście przez cały sezon a drugi cały sezon pechowy ..
Zykmaster, 05.04.2009 21:53[!]
Pirx II, nie trudno raczej zauważyć że Bmw będzie miało bardzo ciężko w tym sezonie. Bardzo wiele zależy od decyzji z 14 kwietnia, jeżeli dyfuzory są legalne to Bmw, Red Bull, Ferrari, Mclaren i Renault mają początkową fazę sezonu na straconej pozycji... I co więcej, nie wydaje mi się żeby którykolwiek Team stworzył do końca tego sezonu bolid równorzędny Brawn Gp... Oni też nie będą spali i na laurach nie spoczną bo dla Button'a, Barichello i Rossa Brawna to wielka szansa ten sezon...


W Chinach i Bahrajnie najprawdopodobniej też wyścigi padną łupem Brawn Gp, dopiero w Barcelonie dostaniemy lepszy obraz czy czołówka zeszłego sezonu dała rady zniwelować różnice do tegoż Teamu...


Oby nie było dominacji tylko i wyłącznie Brawna przez cały sezon ale też reszta włączyła sie do walki o tytuły...


A co do dzisiejszego wyścigu, Ferrari dzisiaj pokerową zagrywkę zagrało, nie powiodło się lecz w moim obrazie jest ryzyko jest zabawa ;). Awarie sie zdarzają w każdym zespole i nie ma co panikować. Robert da czadu w Chinach.


No i postawa Toyoty godna podkreślenia, widać ze w tym sezonie będą sie liczyć w stawce... :))


Pozdrawiam ;)
FlyeThemoon, 06.04.2009 11:05[!]
Strategia dla Roberta wręcz arcydzieło :D

Wiedziałem że Jenson Button znów puści w wszystkich w skarpetkach :D
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca