F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 20095 kwietnia
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 31
Pełny dystans: 171,833 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.22J. ButtonBrawn BGP00171:35,058511:33,784711:35,181618
2.9J. TrulliToyota TF10921:34,745721:33,990621:35,273720
3.15S. VettelRed Bull RB541:34,935851:34,276331:35,518617
4.23R. BarrichelloBrawn BGP00111:34,681861:34,387641:35,651620
5.10T. GlockToyota TF10931:34,907941:34,258851:35,690724
6.16N. RosbergWilliams FW3181:35,083881:34,547661:35,750721
7.14M. WebberRed Bull RB561:35,027731:34,222671:35,797619
8.5R. KubicaBMW Sauber F1.09101:35,166791:34,562681:36,106619
9.4K. RaikkonenFerrari F60141:35,476471:34,456791:36,170617
10.7F. AlonsoRenault R29111:35,2606101:34,7066101:37,659315
11.6N. HeidfeldBMW Sauber F1.0991:35,1108111:34,7696---14
12.17K. NakajimaWilliams FW31131:35,3417121:34,7886---13
13.1L. HamiltonMcLaren MP4-24121:35,2807131:34,9056---13
14.2H. KovalainenMcLaren MP4-2451:35,0238141:34,9246---14
15.11S. BourdaisToro Rosso STR4151:35,50710151:35,4316---16
16.3F. MassaFerrari F60161:35,6424------4
17.8N. Piquet JrRenault R29171:35,70811------11
18.21G. FisichellaForce India VJM02181:35,9088------8
19.20A. SutilForce India VJM02191:35,95110------10
20.12S. BuemiToro Rosso STR4201:36,1079------9
Najszybsze okrążenie: Jenson Button (Brawn BGP001) - 1:33,784 w II bloku
 Pozycja startowa obniżona o 10 miejsc za kolizję z Kubicą w GP Australii
 Pozycja startowa obniżona o 5 miejsc za wymianę skrzyni biegów po piątkowych treningach

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Chłodny, 04.04.2009 12:36[!]
Jutro dużo może się zdarzyć, przecież pierwsze zakręty to dość ciasna eSka, będzie ciekawie.
adamo342, 04.04.2009 12:58[!]
co się dzieje z moim ukochanym ferrari
madry86, 04.04.2009 12:59[!]
Jeśli mogę wtrącić moje skromne zdanie odnośnie braku bateryjki kersa na ekranie to wydaje mi się że podczas transmisji kwalifikacji jest to jakby mniej istotne i nie pokazywane przez organizatorów, dopiero podczas wyscigu uświetniają przekaz tymi gadżetami,
adamo342, 04.04.2009 13:00[!]
mp4-24 dzieli los poprzednika mp4-19
mikolajbr, 04.04.2009 13:02[!]
wyobraźmy sobie czasy na Q2 w monte carlo :)
bass001, 04.04.2009 13:08[!]
Być może, że BMW, Ferrari i Maclaren dołączą się do walki o lepsze pola startowe gdy już zamontują u siebie "kontrowersyjne" dyfuzory. Ale prawdziwe jaja to będą jak FIA uzna je za nielegalne, w co wątpie. Tak że inżynierowie do roboty! Swoją drogą, pamietam w którymś z artkułów na WM przeczytałem wypowiedź bodajże Withmarsha, że bolid jeśli jest ładny to i szybki czy coś tak. WG mnie BGP jest najładniejszy w stawce
alhan, 04.04.2009 13:32[!]
no cóż drodzy tifosi (mówię tu jako fan McL) razem wygrywaliśmy i wygląda na to, że razem idziemy na dno :/ Moim zdaniem jutro, o ile nie spadnie deszcz, będzie procesja, jak zwykle na większości torów Hermanna T.
eggo, 04.04.2009 13:35[!]
@bass001 pelna zgoda co do korelacji wglądu do szybkosci auta. Wyobrażam sobie jak sie tam gotuje w sobie szefostwo BMW na to jak pozostałe zespoły środka sezonu 2008 teraz wiodą prym w Q. Tyle było szumu oto, że BMKA szykuje sie na mistrza swiata w sezonie 2009. Widac że nie jest to takie proste nawet jak sie odpuści sezon, szybko weźmie się za bolid na nowy sezon. Poza tym myślę że za bardzo zaufali potencjalnym możliwościami KERSU i wieszość prac poszło w kierunku jego udoskonalenia kosztem prac nad aero. A teraz mamy zlekka D...ę
Piotr_the, 04.04.2009 13:35[!]
BMW widać, że w słabej formie ponownie szybkie tory im nie będą pewnie pasować!, dyfuzory nie dają zawiele bo Vettel nie ma i sobie radzi, ! Ferrara i Mc to poprostu załamka widać, iż budowa bolidu pod kers spowodowała, że bolidy są wolniesze niż te co nie miały w go mieć i tyle w temacie!
rafaello85, 04.04.2009 13:37[!]
adamo342---> no tak, ale nasze F60 coraz bardziej zaczyna mi przypominać F2005:/

alhan---> zdaje się, że masz rację. McLaren i Ferrari wykończyły się wzajemnie.
misio129, 04.04.2009 13:56[!]
a BMW wykonczylo sie samo... ;)
blader, 04.04.2009 14:01[!]
na pojedynczych okrążeniach BMW nie jest zbyt mocne.. ale zobaczymy jak będzie w wyścigu:) myślę , że tempo wyścigowe będą mieli ok, mam nadzieję, że tegoroczny bolid bardziej oszczędza opony niż wcześniej, więc jest szansa na równe, długie przejazdy w niezłym tempie :)
eggo, 04.04.2009 14:19[!]
czy zna juz ktoś wagę bolidów po Q ?
sebas, 04.04.2009 14:33[!]
Ja nadal nie moge zrozumieć co komu strzeliło do pustego łba, żeby stosować ten cały KERS. I jak pomyślę, że to g... będzie obowiązkowe w 2010r. to mnie szlag trafia. Ktoś chce zabić ten sport pod pozorem uatrakcyjnienia, totalne nieporozumienie.

A co do "uziemnienia" to chyba tak to się właśnie wymawia, w "elektrycznym" fachu. O ile sie nie myle.
olek, 04.04.2009 14:47[!]
mylisz sie :)
wymawia sie uziemienie, bez N ;)

Szkoda Massy, chociaz znajac jego, bedzie sporo wyprzedzen w poczatkowej fazie wyscigu... Oby sie nic nie ***lo w ferce, bo niezawodnosc to ich bolaczka...
michal2111, 04.04.2009 17:34[!]
Ech te dyfuzory...

F1 się nieprawdopodobnie zmieniła. Ze starej gwardii w czołówce zostali Kimi i Robert. Szok!!!
Martwi mnie postawa Ferrari. Coś jest nie tak. Oby to zmienili.

PS. Czasy na poziomie 1:33.xxx ostatni raz były za czasów V10-tek.
Zomo, 04.04.2009 21:52[!]
@Piotr_the: Vettel jechal bolidem 10kg lzejszym niz reszta stawki. Nie wiem na co liczyl wiedzac ze czeka go przesuniecie o 10 miejsc.Nawet jak przez pierwsze 10 okrazeni przeskoczy 2-3 bolidy to i tak zaraz wyladuje na koncu stawki.
temal, 04.04.2009 22:28[!]
Czekam jutro na pierwszy zakręt, podejrzewam że część osób z pierwszej 5 się posypie, szkoda że Baricz z tyłu startuje on też lubi zaszaleć... Szkoda że mam zjazd jutro ale może na start się wyrwe. Przy typowaniu aż mnie głowa zabolała kogo wybrać mam nadzieję że najtwardsi dojadą do mety...:) Pozdrawiam
Jędruś, 04.04.2009 23:30[!]
Martwi mnie trochę forma FI na pojedynczych okrążeniach. Za to niezawodność i długie przejazdy wyglądają jak narazie świetnie.
Zawiodło mnie Ferrari. Słabej Australii się po nich jeszcze jakoś podświadomie spodziewałem. Awarie , słaba taktyka ...
BMW i Ferrari wydają się być w podobnej dyspozycji , jeśli chodzi o krótkie przejazdy.
Red Bull po raz kolejny świetnie. Vettel jak widać nie przejmuje się karą i bardzo dobrze.
Rosberg też na miarę możliwości samochodu ( bo najszybsze czasy i dominacja na treningach nie oznacza automatycznie nawet większej widoczności w qwalu).
Barichello dziś już gorzej dużo od Buttona , ale on i tak jutro startuje z daleka , choć z takim samochodem ma oczywiście szanse na podium.
Trulli pokazał swój kunszt. To przyznane podium z GP Australii chyba dodało mu skrzyłem. Zauważcie ogromne różnice. 0,4 s przy takim samym ładunku paliwa w Q3 i niemal 0,3 s w Q2. Jedyny który mógł dziś nawiązać walkę z Buttonem.
A Button. Cóż chłop ma nareszcie szanse by poważnie wpisać się na karty historii F1. W Malezji BrawnGP nie miał już wprawdzie tak niebotycznej przewagi jak w na Albert Parku i w dodatku mała ilość testów także o sobie przypomniała. Jednak czasy osiagane przez niego budzą respekt wśród największych zespołów i kierowców F1. Tak dalej DŻEJSON !
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca