F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 201014 marca
Bahrain International Circuit
Długość toru: 6,299 km
Liczba okrążeń: 49
Pełny dystans: 308,405 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.5S. VettelRed Bull RB621:55,029511:53,883611:54,101314
2.7F. MassaFerrari F1051:55,313441:54,331621:54,242616
3.8F. AlonsoFerrari F1011:54,612821:54,172631:54,608620
4.2L. HamiltonMcLaren MP4-2561:55,341761:54,707641:55,217619
5.4N. RosbergMercedes GP W0171:55,463451:54,682651:55,241313
6.6M. WebberRed Bull RB641:55,298431:54,318661:55,284313
7.3M. SchumacherMercedes GP W0191:55,593691:55,105671:55,524315
8.1J. ButtonMcLaren MP4-25111:55,7156101:55,168681:55,672517
9.11R. KubicaRenault R3081:55,511871:54,963691:55,885317
10.14A. SutilForce India VJM0331:55,213781:54,9966101:56,309316
11.9R. BarrichelloWilliams FW32121:55,9696111:55,3306---12
12.15V. LiuzziForce India VJM03101:55,6287121:55,6536---13
13.10N. HulkenbergWilliams FW32151:56,3758131:55,8576---14
14.22P. de la RosaBMW Sauber C29161:56,4287141:56,2376---13
15.16S. BuemiToro Rosso STR5141:56,1897151:56,2657---14
16.23K. KobayashiBMW Sauber C29171:56,5417161:56,2706---13
17.12W. PietrowRenault R30131:56,1678171:56,6196---14
18.17J. AlguersuariToro Rosso STR5181:57,0716------6
19.24T. GlockVirgin VR-01191:59,7287------7
20.18J. TrulliLotus T127201:59,8526------6
21.19H. KovalainenLotus T127212:00,3137------7
22.25L. di GrassiVirgin VR-01222:00,5877------7
23.21B. SennaHRT F110232:03,2406------6
24.20K. ChandhokHRT F110242:04,9047------7
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB6) - 1:53,883 w II bloku

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
antena3, 13.03.2010 14:37[!]
woytekpe

Dokładnie. ALO jadąc 0.4 wolniej oszczędził opony i jeszcze na dodatek trochę wachy, więc on dojedzie, a Massa może nie dać rady... :]
Czechoslowak, 13.03.2010 14:39[!]
antena3-> tylko po co mu ta wacha, skoro przed wyścigiem i tak wszyscy zostaną dotankowani?
hawaj, 13.03.2010 14:42[!]
antena3 żartował - to był taki dowcip a Ty nie pokumałeś :D
wilkxt, 13.03.2010 14:42[!]
najlepiej na pierwszym przejezdzie jechac na miekkich, zrobic dobry czas, i drugi na twardych i do wyscigu natwardych
antena3, 13.03.2010 14:42[!]
@up

Przecież się śmieję... dostał 0.4 i tyle (nie ma mowy o oszczędzaniu opon).
gnt3c, 13.03.2010 14:46[!]
wilkxt - tak nie można robić.
czesław, 13.03.2010 14:59[!]
To jak to jest z tymi oponami? Można użyć dwóch kompletów w Q3 i startować na tych na których czas był lepszy czy nie i trzeba wybierać w zasadzie przed Q3? Przepis mówi, że na tych co czas się wykręci czy, że można użyć tylko jednego kompletu? Wie ktoś jak to jest? I jak jest z dolewaniem paliwa w trakcie kwalifikacji? Można przejechać 3 okr. i dolać na następne 3 czy trzeba przed np Q3 nalać na 6 kółek? Z góry dzięki za info.
Matti, 13.03.2010 15:12[!]
@UP Wg. oficjalnej stronki jest to tak: "... and any driver who parti***tes in Q3 must start the race on the same tyres he used to set his grid time."
Więc oponki są te na których został ustanowiony najlepszy czas kierowcy w Q3
gnt3c, 13.03.2010 15:18[!]
Matti - hehe nieźle Ci gwiazdki powstawiało za niecenzuralne słowo...no wiesz tak na forum pisać :) ?
czesław, 13.03.2010 15:35[!]
Matti Dzięki. A wie ktoś jak jest z tankowaniem? W rajdach jest np specjalna strefa poza którą nie można dolewać a jak jest teraz w F1? Między częściami Q1itd. tankują czy tylko raz przed całym Q czy byle kiedy w boksach tylko nie z maszynki, a lejkiem po bożemu? W sumie to dość istotna sprawa.
tommyline, 13.03.2010 15:43[!]
Pomyślałem sobie, że jak Michał nie zaliczy kilku udanych wyścigów, to może Niki sobie jednak pojeździ. Aż żal było patrzeć na tę smutną buźkę jak patrzył na innych w bolidach.
vivon, 13.03.2010 15:50[!]
Schumacher musial by doznac jakiegos urazu zeby tak bylo. w innym przypadku nie zamienią go na "Nikiego", chocby z powodow maretingowych
akkim, 13.03.2010 16:12[!]
Schumi do Hockenheimu musi wytrwać w wysiłku
choćby mu mieli dawać EPO co dzień do posiłku,
bo wierni kibice z Niemiec, gdyby Berniego spotkali
za to że skusił ich gwiazdą, wejściówką na tor zlinczowali.

A że smutny dziś Nickuś, to przecież tylko z wyboru
jego decyzją było - nia na ale z boku toru,
liczy, że może Michał jeśli niewiele zwojuje
to zgodnie z zapisem w umowie po prostu zrezygnuje.

Dzięki Rafał, nostalgia plus masło ;)
rafaello85, 13.03.2010 16:21[!]
W tym roku GP Niemiec odbedzie się na torze Hockenheim:)
pjcarp, 13.03.2010 18:43[!]
http://www.justin...legends_9#r=Eep9OgQ~ sorry ze tutaj wklejam , ale ktos pisal gdzie na zywca ogladac w necie F1
christoff.w, 13.03.2010 18:54[!]
hmm..sadze ze albo bedzie nudno i wszyscy dojada do mety tak jak wyglada tabela (przynajmniej pierwsza piatka) albo cos popiernicza ze strategia wymiany opon (zuzyja szybciej itp.) no i bedzie misz masz i jesli tak sie stanie to obstawiam taka oto kolejnosc z uwzglednieniem szczescia dla Renault he,he:

Massa,Alonso,Hamilton,Vettel,Kubica,Webber,Schumacher,Button,Sutil,Rosberg itd.
Jędruś, 13.03.2010 20:41[!]
Jak zwykle napiszę swoje spostrzeżenia.

Zaskakująca słabo Luzzi - aż 0,6 sekundy straty do Sutila.To mu dobrze nie wróży.

Strata HRT to około 8-9 sekund.To jest PRZEPAŚĆ... Zaliczą chyba dwa duble.
Szkoda, że FIA kazała im się tak kompromitować...
Dobrze, że Lotus walczy z Virigin.Tam przynajmniej będzie ciekawie:D

Co do Robercika- w dużo gorszym bolidzie kręcił dziś lepsze czasy niż Button, który chyba zdarł troszkę bardziej opony i wydaje mi się, że jest jutro do wyprzedzenia tak jak być może i Schumacher.

Vettel olśnił dziś- zdeklasował wszystkich w Q2.Massa w Q3 niewiele przegrał, ale jutro może mieć problemy i to dużo problemy z Alonso.

Mclaren rozczarował- wydaje mi się, że są teraz minimalnie za Mercedesem.Ferrari i Red Bull mają teraz najmocniejsze maszyny.
leni93, 13.03.2010 22:43[!]
co do McLarena to sie zgadzam, Button chyba nie jest w stanie dobrze zadbać o opony i dlatego tak słabo, co do Renault to jakby na to nie patrzeć jest to pierwszy zespół za czołówką składającą sie z 4 zespołów, RbR, Ferrari, Mercedes i McLaren, ciekawy sezon sie zapowiada nie ma co ale taka jest prawda, mam nadzieje że jutrzejszy wyścig nie będzie nudny i będą jakieś sensacje
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca