F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Eni Magyar Nagydíj 201229 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.1Sebastian VettelRed Bull RB81:24,136--187,45468
2.15Sergio PerezSauber C311:25,2181,0821,082185,07465
3.2Mark WebberRed Bull RB81:25,4021,2660,184184,67541
4.4Lewis HamiltonMcLaren MP4-271:25,6771,5410,275184,08265
5.18Pastor MaldonadoWilliams FW341:25,7231,5870,046183,98363
6.9Kimi RaikkonenLotus E201:25,7281,5920,005183,97341
7.5Fernando AlonsoFerrari F20121:25,7381,6020,010183,95165
8.14Kamui KobayashiSauber C311:25,7451,6090,007183,93661
9.8Nico RosbergMercedes F1 W031:25,8301,6940,085183,75458
10.3Jenson ButtonMcLaren MP4-271:25,8311,6950,001183,75258
11.6Felipe MassaFerrari F20121:25,9201,7840,089183,56154
12.11Paul di RestaForce India VJM051:25,9761,8400,056183,44257
13.10Romain GrosjeanLotus E201:26,0501,9140,074183,28459
14.17Jean-Eric VergneToro Rosso STR71:26,0611,9250,011183,26166
15.12Nico HulkenbergForce India VJM051:26,0731,9370,012183,23560
16.19Bruno SennaWilliams FW341:26,2482,1120,175182,86365
17.16Daniel RicciardoToro Rosso STR71:26,5082,3720,260182,31459
18.20Heikki KovalainenCaterham CT011:26,5952,4590,087182,13162
19.7Michael SchumacherMercedes F1 W031:26,7782,6420,183181,74756
20.21Witalij PietrowCaterham CT011:27,6293,4930,851179,98259
21.24Timo GlockMarussia MR011:28,4474,3110,818178,31755
22.25Charles PicMarussia MR011:28,7274,5910,280177,75422
23.22Pedro de la RosaHRT F1121:28,7654,6290,038177,67856
24.23Narain KarthikeyanHRT F1121:29,5065,3700,741176,20756
107% najlepszego czasu: 1:30,026

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
katinka, 29.07.2012 18:26[!]
No no Sebastian ładnie zaszalał z tym FL. Grosjeana, Kimiego i Lewisa uratowało to, że skończył sie wyścig, kilka okrążeń i zwyciężca mógł być całkiem inny.
MPOWER, 29.07.2012 18:37[!]
@katinka
Dogonić a wyprzedzić na tym torze to dwie bajki. Sama to dzisiaj widziałaś :)
Sgt Pepper, 29.07.2012 18:44[!]
Najszybsze okrążenie podczas żółtej flagi. To jest coś. ;)
Anderis, 29.07.2012 18:49[!]
To coś się nazywa opóźniony ostatni pit stop. :)
IceMan11, 29.07.2012 18:54[!]
@Sgt Pepper
Spytam z ciekawości. Jakiś fachowiec to zauważył?
marrcus, 29.07.2012 18:55[!]
Sgt Pepper, no widzisz- bez żółtej flagi to byłoby co najmniej 1:23
IceMan11, 29.07.2012 19:03[!]
@marrcus
Hahaha. Oglądanie Hosue'a swoje zrobiło ;)
katinka, 29.07.2012 19:18[!]
@MPOWER, no widziałam i nie powiem, gryzłam palce, aby Lewis sie nie dał Kimiemu ;)
Jeśli sędziowie nie anulowali FL Vettela, to wydaje mi się, że chyba nie złamał regulaminu, może w tym samym zakręcie z żółta flaga po prostu zwolnił. A dzisiaj sędziowie byli przeciez uczuleni przez Charlie Whitinga na łamanie przepisów ;)
maciejas512, 29.07.2012 19:33[!]
@katinka Tak jak wczoraj...
MPOWER, 29.07.2012 19:42[!]
@maciejas512
A może byś napisał kiedyś dlaczego nie lubisz Vettela ? Każdy błąd mu wytykasz.
A może inaczej, niech w końcu ktoś napisze z tych co tu siedzą na forum i są w stosunku do niego wrogo nastawieni....dlaczego ? Bo to Niemiec ? Bo zdobył 2 tytuły a Robertowi się nie udało?
Te Wasze śmieszne komentarze przypominają mi czasy nagonki na Hamiltona.
maciejas512, 29.07.2012 19:45[!]
@MPOWER Gościu rozwalasz mnie. Sam piszesz o Alonso a na mnie najeżdżasz. Po drugie nie napisałem tutaj ze go nie lubię tylko po prostu napisałem ironicznie że sędziowie są tak uczuleni że pozwalają wyjeżdżać po za tor.

W skrócie: o, ironio!!!
MPOWER, 29.07.2012 19:54[!]
Piszę o Alonso podając argumenty. A większość coś napiszę a nawet nie ma podstaw by się potem z tego bronić.
i sorki @maciejas512 , pomyliłem Cię z inną osobą. Za dużo tych nicków na forum :)
Kamikadze2000, 29.07.2012 23:25[!]
Seba skorzystał z miękkich opon, ale do statystyki się liczy. :)
derwisz, 30.07.2012 01:15[!]
@Katinka Kamikadze ma rację.
Vettel ma bardzo szybki bolid ale nie az tak szybki jakby to wynikało z róznicy rekordowych okrążeń.

Za tę ponad sekundę przewagi nad resztą stawki Vettel "zapłacił" 20 sekundami jakie wcześniej stracił na trzecia wizytę w boksie. Nic dziwnego że później świeże miękkie opony na tle mocno już zużytych gum rywali
pozwoliły mu na rekordy dzięki którym mógł "odkupić" to co stracił podczas wymiany. W sumie wyszedł na zero jeśli chodzi o pozycje przed zmianą i po ale trzeba też powiedzieć, ze miał trochę szczęścia, że udało mu się wyjechać na tor o włos przed Alonso, bo na tym torze nie wiem czy dałby radę wyprzedzić ALO, mimo, że w końcówce dysponował tempem o 1,6 sekundy wyższym.

P.S.
Inna sprawa, że do tej "szczęśliwej" 3 wymiany opon mogło dojść tylko dlatego, że VET wcześniej zdołał odskoczyć od Alonso na teoretycznie bezpieczną odległość (24 sek).
Jednak i tak ryzyko było spore, ułamek sekundy dłuższa wizyta w boksie i mógłby się przeliczyć, widać to było dokładnie podczas transmisji.
katinka, 30.07.2012 10:07[!]
@derwisz, to prawda, wiem, ze to swietne tempo Vettela w ostatnim stincie i wykręcone FL było spowodowane tez tym, że miał świeże miękkie gumy i coraz mniej paliwa. Ale ogólnie bolidy RBR tez są szybkie w wyscigu, sam Hamilton tak mówił.
Masz rację, własciwie, to ten 3 pit stop nic Sebie nie dał, ledwo wyjechał przed Alonso. I tu też jest dziwne, bo wydaje mi się, że patrząc po czasach okrążeń na tych pośrednich oponach, to Fernando tak bardzo nie odstawał wcale od Lewisa. A sam Vettel, nawet ładnie jechał, na ostatnim kółku juz dogonił Grosjeana. Może wiesz, zabrakło tylko tego 1 okrążenia, które zabrali przed startem wyścigu, co Schumiemu zgasł silnik. Bo może wtedy taka strategia 3 pit stopów u Vettela by się opłaciła, pewno skończyłby na podium wyprzedzając Groszka, który pod koniec nie był juz taki szybki. No ale tego sie juz nie dowiemy ;)
Sasilton, 30.07.2012 11:33[!]
patrzcie na czas Kimiego :D zrobiony na 41 okr czyli wtedy kiedy dokonił hamiltona
Aeromis, 30.07.2012 15:51[!]
@derwisz
Cytat :
Inna sprawa, że do tej "szczęśliwej" 3 wymiany opon mogło dojść tylko dlatego, że VET wcześniej zdołał odskoczyć od Alonso na teoretycznie bezpieczną odległość (24 sek).

To prawda, ale nie cała prawda. Do tej szczęśliwej wymiany opon mogło dojść, bo wcześniej ściągnęli także i Webbera. Jaki był sens ściągania go? Według mnie żaden, tylko po to by nie przeszkodził Vettelowi. Co do zyskania miał Mark? Góra odzyskanie pozycji i to także było mało prawdopodobne. Senna był w miarę szybki w S3, Button także.
Bardzo głupi błąd RBR, czy specjalna robota pod Sebę by uniknąć ewentualnego team orders (i ewentualnych niesnasek)? Myślę że to drugie, zwłaszcza że sprawdzając tempo Marka był on także i królikiem doświadczalnym.
derwisz, 30.07.2012 16:50[!]
Dla porządku muszę się sprostować. VET przed zjazdem na 3 zmianę opon miał nad ALO 15 sek przewagi a nie 24 jak napisałem. 24s to była strata ALO do lidera. Oczywiście nie zmienia to wydźwięku tego co napisałem, decydując się na tę zmianę VET zagrał w ruletkę i ku swojemu szczęściu postawił na właściwy numer.
Aeromis, 30.07.2012 17:23[!]
@derwisz
Przewaga była większa. W te 15,5 sek wliczone jest już dohamowanie i chyba/może też początkowy przejazd przez pit lane (nie wiem jak długi jest wliczania go). Realna przewaga wynosiła około dwóch sekund więcej, czyli około 17-18 sekund. Nie bez kozery w czasie wyścigu okrążenie kiedy kierowca zjeżdża jest o 2-3 sekundy wolniejsze.
derwisz, 30.07.2012 18:12[!]
@Aeromis dokładnie to nie wiem jak wyliczane sa dane przedstawiane na analizie wykresowej.
Wydawało mi się, ze tam sa podawane czasy na linii mety. Ale jeżeli linia mety pokrywa się z pit lane to być może masz rację.
Stratę ALO do VET obliczyłem na podstawie strat jakie obaj mieli do lidera na okrążeniu w którym VET zmieniał gumy. 24.5-9=15.5 (w przybliżeniu). Dla świętego spokoju można jeszcze obliczyć tę różnicę na okrążeniu poprzedzającym. Różnice nie powinny być zbyt duże i jeżeli masz racje to wynik z okrążenia poprzedzającego byłby chyba bardziej miarodajny, gdyż nie byłby zakłócony przez dohamowanie w pit lane
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca