F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Austin.
United States Grand Prix 201218 listopada
Circuit of the Americas
Długość toru: 5,513 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 308,728 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1S. VettelRed Bull RB811:36,558811:35,796611:35,657620
2.4L. HamiltonMcLaren MP4-2721:37,058741:36,795621:35,766720
3.2M. WebberRed Bull RB831:37,215721:36,298731:36,174620
4.10R. GrosjeanLotus E2041:37,4861251:36,906941:36,587728
5.9K. RaikkonenLotus E20121:38,05111101:37,404951:36,708626
6.7M. SchumacherMercedes F1 W03101:37,927781:37,102861:36,794722
7.6F. MassaFerrari F201281:37,667931:36,549871:36,937724
8.12N. HulkenbergForce India VJM0591:37,756871:37,066781:37,141520
9.5F. AlonsoFerrari F2012111:37,968991:37,123891:37,300724
10.18P. MaldonadoWilliams FW3461:37,5371061:37,0119101:37,842726
11.19B. SennaWilliams FW3451:37,52011111:37,6049---20
12.3J. ButtonMcLaren MP4-2771:37,5657121:37,6165---12
13.11P. di RestaForce India VJM05131:38,1049131:37,6656---15
14.17J-E. VergneToro Rosso STR7151:38,4349141:37,8798---17
15.15S. PerezSauber C31161:38,50010151:38,2066---16
16.14K. KobayashiSauber C31141:38,4189161:38,4376---15
17.8N. RosbergMercedes F1 W03171:38,8628171:38,5018---16
18.16D. RicciardoToro Rosso STR7181:39,1149------9
19.24T. GlockMarussia MR01191:40,05612------12
20.25C. PicMarussia MR01201:40,66411------11
21.21W. PietrowCaterham CT01211:40,8097------7
22.20H. KovalainenCaterham CT01221:41,1667------7
23.22P. de la RosaHRT F112231:42,01112------12
24.23N. KarthikeyanHRT F112241:42,74010------10
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB8) - 1:35,657 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:43,317
 kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za wymianę skrzyni biegów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 17.11.2012 22:23[!]
Hamilton ładnie przycisnął Sebę. Fajna walka o PP... oczywiście nie oglądałem sesji, ale wyniki pokazują, że było ciekawie. ;) Co do bolid MP4-27 - w Abu Zabi przesadzili z agresywnym ustawieniem. W przeciwnym razie nie byłoby moim zdaniem awarii. Jeżeli jego bolid ma takie osiągi bez spinki, to wówczas powinien dojechać do mety. Przed Alonso ciężkie zadanie.
Aeromis, 17.11.2012 22:39[!]
Jakoś około połowy sezonu stwierdziłem, że w tak szalonym sezonie mimo wszystko dobrze byłoby, jakby przyszły mistrz zdobył swoją koronę w przedostatnim GP, tak by nie było przypadku kto w jakim bolidzie jest najlepszy (jak to było w 2009 :D ), aby mimo wszystko wyrobił sobie przewagę by zdobyć w przedostatnim GP. Jutro czuję, że Vettel zdobędzie ta koronę, zwłaszcza że ALO i jego ekipa ma dużą zadyszkę, gdzieś się pogubili. Jak dla mnie szkoda, bo kibicuję Alonso i absolutnie uważam go za kierowce sezonu, jednak dobrze by się stało by ogórek w puszce zrobił swoje już jutro. Na TAKI bolid i Takiego kierowcę nie ma siły i mistrzostwo się należy.

@katinka
To że RAI jest słaby w qualu to nic nowego, pewnie przez to nie wygrał więcej wyścigów, lub też jego ekipa nie zmarnowała mu więcej szans na to. ;)
marrcus, 17.11.2012 23:10[!]
Vettel i Hamiton brawa, walka była ostra jakby to on walczył o miscza.
marrcus, 17.11.2012 23:14[!]
przypomina mi to jak Małysz skakał a Tajner mówił że pewnie powietrze miał rzadsze ;pp
MPOWER, 18.11.2012 00:47[!]
Cytat Aeromis :
To że RAI jest słaby w qualu to nic nowego, pewnie przez to nie wygrał więcej wyścigów, lub też jego ekipa nie zmarnowała mu więcej szans na to. ;

Nic nowego nie odkryłeś ;]
Kimi nigdy w qualach nie był dobry, nawet w Mcl. Ostatnio czytałem jego wypowiedzi z czasów Mcl (tak dla przypomnienia) i Kimi sam mówił o tym, że nigdy nie był dobry w walce o PP a w Mcl pozwalał mu na to bolid.
A to że
Cytat :
pewnie przez to nie wygrał więcej wyścigów
bym polemizował.
Nie chce mi się po prostu na tą głupią prowokacje odpisywać. Fine.

Cytat marcosss :
wykazał się ponaddzwiękową inteligencją twierdząc "że to nie wina alonso, to wina przyczepności".

Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy.
Jakoś swojego idolka musieli wytłumaczyć.....
Zresztą bez komentarza....
Zaraz koniec sezonu i będzie do co najmniej marca 2013 cisza....
marios76, 18.11.2012 19:09[!]
@MPOWER Romb- rombek, Z RESZTĄ co będę tłumaczył... ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca