F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 201222 kwietnia
Bahrain International Circuit
Długość toru: 5,412 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,238 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Suma postojów
1.Vettel Mu Pu (11) Mu (25) Pn (39)  3
2.Räikkönen Mn Mn (11) Pn (24) Pn (39)  3
3.Grosjean Mu Pu (10) Pn (25) Pn (40)  3
4.Webber Mu Pu (9) Mu (23) Pn (39)  3
5.Rosberg Mu Mn (8) Pn (22) Pn (36)  3
6.di Resta Mn Pn (14) Pn (33)   2
7.Alonso Mu Pn (9) Pn (23) Pn (37)  3
8.Hamilton Mu Pn (9) Pu (23) Pn (36)  3
9.Massa Mu Pn (8) Mn (22) Pn (38)  3
10.Schumacher Mn Mn (9) Pn (23) Pn (37)  3
11.Perez Mu Mu (9) Pn (21) Pn (37)  3
12.Hülkenberg Mn Mu (9) Pn (19) Pn (36)  3
13.Kobayashi Pn Pn (14) Mu (31) Mu (50)  3
14.Vergne Mn Pn (10) Pn (25) Mn (40)  3
15.Ricciardo Mu Pn (7) Mu (23) Pn (38)  3
16.Pietrow Mn Mn (10) Pn (23) Pn (39)  3
17.Kovalainen Mn Mn (1) Mu (13) Pn (25) Pn (38) 4
18.Button Mu Pn (8) Pu (22) Pn (37) Mu (53) 4
19.Glock Mn Pn (10) Pn (23) Mn (38)  3
20.de la Rosa Mn Pn (9) Pn (22) Pu (38)  3
21.Karthikeyan Mn Pn (10) Pn (21) Pn (32) Mu (45) 4
22.Senna Mu Mu (9) Pn (24) Pn (38)  3
Niesklasyfikowany
Maldonado Mn Mn (11) Pn (23)   2
Pic Mn Mn (12)    1
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Wyścig był bardzo wymagający pod względem technicznym i odbywał się na torze, na którym nie mieliśmy żadnego doświadczenia w warunkach wyścigowych. Mimo tego zdecydowaliśmy się na kombinację miękkiej i pośredniej mieszanki, aby zapewnić szeroki wachlarz możliwości taktycznych. Chociaż degradacja odgrywała rolę w wyścigu, co było już widać po strategii stosowanej w kwalifikacjach, ogumienie bardzo dobrze stawiło czoła wymaganiom. W końcówce wyścigu priorytetem dla kierowców stało się zadbanie o to, aby opony nie straciły dramatycznie formy. Wszyscy bardzo dobrze sobie z tym poradzili. Bliskość rywalizacji z tym roku, w którym dodatkowo zmniejszyliśmy różnice w osiągach pomiędzy mieszankami, odzwierciedla fakt, że w czterech wyścigach mieliśmy czterech różnych zwycięzców. Podium dla Lotusa to także świetny wynik – i pierwszy finisz w pierwszej trójce dla naszego byłego kierowcy testowego Romaina Grosjeana, który był z nami, kiedy testowaliśmy w Bahrajnie w 2010 roku i to doświadczenie wyraźnie mu się przydało. Jeśli chodzi o Kimiego, przesiadka z naszych rajdowych opon na wyścigowe P Zero dobrze mu wyszła!”

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Karol24, 24.04.2012 11:05[!]
Kimi jechał na samych nowych oponach, a Vettel trzykrotnie miał opony już użyte w kwalifikacjach. Stąd ta prędkość Kimiego porównywalna z Vettelem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca