F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Heineken d'Italia 20173 września
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
Embed from Getty Images

Monza, 3 września 2017 – Zgodnie z oczekiwaniami, prawie wszyscy kierowcy zdecydowali się na jeden pit stop i strategię supermiękkie/miękkie podczas Grand Prix Włoch – wygranej przez Lewisa Hamiltona z Mercedesa, który objął tym samym prowadzenie w klasyfikacji mistrzostw świata.

Alternatywną strategię zastosował Daniel Ricciardo z Red Bulla, który wskutek kar wystartował z 16. pola. Ruszył na miękkich oponach i w końcówce założył supermiękkie. Australijczyk uzyskał także najlepszy czas okrążenia w wyścigu, lepszy o dwie sekundy od zeszłorocznego – na tej samej mieszance ogumienia.

Po wczorajszej ulewie dziś na Monzy panowały suche warunki. Temperatura powietrza wynosiła 28 stopni Celsjusza, a temperatura toru 37 stopni.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Weekend dotychczas układał się w sposób nieprzewidywalny, ale wyścig potoczył się w pełni zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Prawie wszyscy kierowcy zastosowali strategię jednego pit stopu. Daniel Ricciardo doskonale wykorzystał alternatywną strategię i nadrobił 12 pozycji, a jego najszybsze okrążenie pokazuje, o ile szybszy jest tegoroczny pakiet samochód plus opony – mimo że pętla Monzy jest zdominowana przez proste”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zmieniając mieszankę supermiękką na miękką po przejechaniu 32 okrążeń – zgodnie z przewidywaniami. Jego zespołowy partner Valtteri Bottas zastosował identyczną strategię, zjeżdżając jedno okrążenie później i finiszując pięć sekund za Hamiltonem. Obaj skorzystali ze strategii, która naszym zdaniem miała być zwycięska.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KryS, 05.09.2017 09:08[!]
Kubica W eleven powiedział, że użył by takiej samej strategii opon jak ricardo i że ta strategi dała mu największy awans w stawce.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca