F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysia Grand Prix 20171 października
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.44L. HamiltonMercedes W08 EQ Power+11:31,605641:30,977611:30,076618
2.7K. RaikkonenFerrari SF70H41:32,259521:30,926321:30,121614
3.33M. VerstappenRed Bull RB1321:31,920331:30,931331:30,541612
4.3D. RicciardoRed Bull RB1361:32,416451:31,061641:30,595616
5.77V. BottasMercedes W08 EQ Power+31:32,254511:30,803651:30,758617
6.31E. OconForce India VJM1071:32,527571:31,651661:31,478617
7.2S. VandoorneMcLaren MCL32131:32,838691:31,848671:31,582618
8.27N. HulkenbergRenault R.S.17101:32,586881:31,778681:31,607317
9.11S. PerezForce India VJM10121:32,768561:31,484791:31,658618
10.14F. AlonsoMcLaren MCL32151:33,0495101:32,0106101:31,704617
11.19F. MassaWilliams FW4051:32,2676111:32,0346---12
12.30J. PalmerRenault R.S.1791:32,5768121:32,1006---14
13.18L. StrollWilliams FW40141:33,0008131:32,3076---14
14.55C. SainzToro Rosso STR12111:32,6508141:32,4026---14
15.10P. GaslyToro Rosso STR1281:32,5478151:32,5586---14
16.8R. GrosjeanHaas VF-17161:33,3088------8
17.20K. MagnussenHaas VF-17171:33,4346------6
18.94P. WehrleinSauber C36181:33,4839------9
19.9M. EricssonSauber C36191:33,9709------9
20.5S. VettelFerrari SF70H20-2------2
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W08 EQ Power+) - 1:30,076 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:38,017

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kocpis, 30.09.2017 12:27[!]
Czyli prawdopodobnie tytuł rozstrzygnięty
krzychol2000, 30.09.2017 12:33[!]
Mercedes - świetne kwalifikacje, jak Hamilton jutro nie da sobie wyrwać zwycięstwa, a Vettel nic nie wskóra, to zapewni sobie tytuł jeszcze w pazdzierniku. Bottas blado.
Ferrari - niech to sz...(PIIP)! Awaria Vettela, i coraz bardziej rosną szansę Hamiltona na tytuł. Na pocieszenie: świetny czas Raikkonena, mam nadzieję, że Fin wyprzedzi Hamiltona na starcie. A Vettel niech jutro szybko odrabia straty.
Red Bull - bardzo dobre kwalifikacje, Verstappen znowu przed Ricciardo.
Force India - dobre kwalifikacje
Williams - niezbyt dobre kwalifikacje.
Toro Rosso - słabe kwalifikacje.
Renault - średnie kwalifikacje.
Haas - bardzo słabe kwalifikacje.
Mclaren - niezłe kwalifikacje.
Sauber - tylko przed Vettelem. Poza tym bez historii.
Aeromis, 30.09.2017 12:35[!]
Jeśli Hamilton wygrywa z Raikkonenem o 0,045 sek, który wcale czystego okrążenia nie miał, to Vettel by to wygrał, jak i zapewnił nudny wyścig jutro. Merc zaczyna odstawać od Ferrari.
BOT - czwarte z rzędu słabe kwalifikacje, VER znów przed RIC, OCO walczy z PER jak równy z równym. Bardzo pozytywnie Gasly, choc Sainz troche skopał okrążenie, ale nawet gdyby był o te 0,15 sek szybszy to nadal jest to dobry wynik dla debiutanta.
Największe brawa jednak dla McLarena, progres tego zespołu jest imponujący.
Sgt Pepper, 30.09.2017 12:39[!]
Sainz na tle młodziaka wcale nie wygląda na takiego kozaka, na jakiego go kreują. Cyryl chyba ma palpitacje w tej chwili.
Aeromis, 30.09.2017 12:49[!]
@Sgt Pepper
Nie sądzę, bardziej im zależy aby się pozbyć Red Bulla, zmusić ich do przejścia na Hondę, bo tego zespołu nie dogonią za nic. Ostatnio była mowa Prost: Renault chce być kuszącą opcją na przyszłorocznym rynku kierowców, czyli tak na prawdę zobaczą co wyjdzie z duetu HUL-SAI i będą chcieli za rok kogoś jeszcze lepszego.
Daxo, 30.09.2017 13:00[!]
Mercedes-patrząc na to jakie problemy mieli na treningach mogą być zadowoleni. No ale z Hamiltona raczej bo Bottas pojechał bardzo słabo
Ferrari- Jeżeli Vettel nie zabierze się szybko do odrabiania strat może być nieciekawie dla niego.Bardzo dobrze Raikkonen chociaż wątpie by powalczył z Hamiltonem.
Redbull- Znowu dobre kwalifikacje zarówno Verstappena jak i Ricciardo
Force India- Bardzo dobrze Ocon, Perez też nieźle pojechał
Williams- szału nie ma choć to nie była tak beznadziejnie jak w qualach do Singapuru
STR-bez historii, Gasly jakoś nie stracił wiele do Sainza
Renault- Hulkenberg przyzwoicie,Palmer dość średnio
Haas- bardzo bardzo słabo
McLaren- nawet całkiem, znowu Vandoorne przed Alonso
Sauber- są w stawce i tyle
AleQ, 30.09.2017 13:14[!]
Cytat Sgt Pepper :
Sainz na tle młodziaka wcale nie wygląda na takiego kozaka, na jakiego go kreują. Cyryl chyba ma palpitacje w tej chwili.


Po jednych kwalach za każdym razem... Może ogłośmy już Majoneza wiruozem kierownicy? No tak zapomniałem, że Kubica jest Bogiem wyścigów i miał być w Renault. Proponuję jeszcze pojechać do Enstone z giwerą, patrząc na twoj żenujący "poziom" rozmowy.
Tak BTW. Świetne kwale Francuza.

Cytat :
znowu Vandoorne przed Alonso

Znowu? Ostatnio w Singapurze górą było ALO, w SPA również ALO, we Włoszech wymiana silnika i "defensywne" podejście aż do niedzieli, gdzie nic i tak nie ugrał.

Cytat :
Bardzo dobrze Raikkonen


Tak dobrze, że zepsuł decydującą próbę , poza tym Ferrari jest szybsze niż Mercedes. Chyba przeciętnie jak zwykle.
marios76, 30.09.2017 13:19[!]
@Aeromis McLaren chcial progresu i rozwoju. Honda chciala spokoju ;)
A co do straty szybkosci i tempa Mercedesa do Ferrari, ostatnio sie to skonczylo strata tych lepszych 25 punktow, ciekawe ile jutro odrobi Vettel? Z dwojga zlego, lepsze awaria podczas PP i z daleka ale jednak start k walka o pare punktow; niz dnf w wyscigu. Verstappen pokazuje, ze jest to niekorzystne ;)
Moze Cie zdziwie, ale w GPM stawialem Vettela na PP calkiem pewnie, tak jak Hamiltona w Top 3 :)

@krzychol2000 Piszesz cos co.mamy przeczytac i wiedziec, czy jednak mozemy popatrzyc na wyniki? ;) Bo widze to nieco inaczej.
Sgt Pepper, 30.09.2017 13:37[!]
@AleQ
A po co mieszasz w to Kubicę i dorabiasz jakieś chore teorie o Enstone etc? Chyba masz z tym jakiś emocjonalny problem. Okazuje się że Sainz nie jest takim mistrzem kierownicy na jakiego kreują go wszyscy wokół. Horner w końcu też wybrał Maxa a nie jego. Pisałem że Cyryl dostanie palpitacji, bo może przy cienkim Kvyacie to wyglądał na mocarza, ale wystarczyło że pojawił się Gasly i czar- prysł. Nic więcej.
0.1 sek różnicy... to nie kosmos, biorąc pod uwagę że Gasly jechał pierwszy raz.
Titheon, 30.09.2017 14:49[!]
Wszyscy piszą, że Sainz nie wygląda już na takiego kozaka... a nikt nie pomyśli, że może po prostu Gasly jest takim kozakiem jak Sainz. To, że dwóch kierowców prezentuje identyczny poziom, wcale nie musi oznaczać, że jeden z nich był słaby - być może obaj są po prostu kozakami. Jak do Mercedesa przyjdzie drugi Hamilton to też się nagle okaże, że Hamilton jednak nie jest kozakiem? ;)
macieiii, 30.09.2017 15:42[!]
Sainz, Verstappen, Ricciardo i Kwiat jeździli w różnych konfiguracjach ze sobą. Poza Kwiatem, można mniej więcej oszacować co są warci. Dla mnie najlepszy jest Ricciardo i zdecydowanym materiałem na mistrza. Chłopaki z resztą też.
bartoszcze, 30.09.2017 16:09[!]
Jejzu. Dzieci oceniają poziom kierowcy na podstawie JEDNYCH kwali.
derwisz, 30.09.2017 16:31[!]
Trzymam kciuki za Hamiltona. Zasługuje na kolejny tytuł. Jezeli nie będzie żadnych kolizji i awarii to Kimi mimo byc może lepszego sprzetu nie jest zadnym zagrożeniem dla Lewisa.

Ciekawie zapowiada się rywalizacja wewnątrz RBR. Oby tym razem Max potraktował start profesjonalnie i zadbał o to by nie doszło do kolejnego incydentu wyścigowego. Jeżeli obaj kierowcy RBR przetrwają start to zapowiada się między nimi mega emocjonująca walka z podtekstami.

VET będzie minimalizował straty. Klasa bolidu nie pozwoli mu wylądować poniżej 6 miejsca. Jeżeli 3 czołowe teamy dojada w komplecie to typuję dla Niemca 4 platz na mecie.
marios76, 30.09.2017 17:26[!]
@derwisz Kimi dostanie TO wyeliminowac za wszelka cene ;) :D
Maciek znafca, 30.09.2017 20:33[!]
Kimi to będzie musiał wszystkich blokować, dla mistrza Vettela. I potem crash kid dostanie kinder niespodzianke w postaci tytułu, nazwą go 5-krotnym, pokaże palec i znafcy bedą mówić, że jest najlepszy.
Nie! Nie będzie tak, bo istnieje Lewis Hamilton.
macieiii, 30.09.2017 21:05[!]
@derwisz Max traci tym swoim podejściem, że inni mają uważać. Co prawda nie miał okazji 100% atakować bez pardonu walczących o mistrza, ale w wywiadzie się przyznał. Traci, bo niby w padoku jego renoma nie słabnie, ale przypuszczalnie Ferrari potrzebowałoby kierowcy po tym sezonie i obaj z RBR byliby wolnymi strzelcami... to po sezonie 2016 Verstappen byłby faworytem, do Merca też. Ferrari po tym sezonie, mimo że nie jakoś lepszego tempem wzięliby Ricciardo. Z Vetelem, czy przeciw niemu. Verstappen też by oznaczał lanie i zmianę lidera, więc nikt by zdziwiony nie był.
Vettel kroczy ścieżką Szumachera i grande teksty rzuca przez radio, ale bolid nie jest lepszy od konkurencji a jego umiejętności kończą się gdy nie ma przewagi sprzętu jak za RBR.
macko93, 30.09.2017 21:42[!]
Powiem tak: Vettel w wyścigu musi zrobić coś co kiedyś zrobił jego największy rywal w walce o tytuł w GP Węgier 2014. No ale najlepiej by było żeby Vettel od razu strzelił ze startu. To po pierwsze. Po drugie musi liczyć na jakiś SC, a kandydatów do zrobienia prezentu Vettelowi na pewno nie brakuje. Mam tu na myśli Pereza. Kwiat by się do tego grona nadawał ale STR "samo zawiesiło" zawodnika na przynajmniej 2 wyścigi, a nie FIA na jeden za punkty karne. No i po trzecie musi liczyć na problemy Hamiltona. Bo jeżeli Hamilton mający problem z bolidem, wygrywa quale (oczywiście przy awarii Vettela), znaczy się, że jest w wielkiej formie.
marios76, 01.10.2017 07:39[!]
@macko93 Ostatnio Vettel już strzelił ze startu, i to tak, że teraz mimo dość oczywistej sytuacji mamy rozważania zamiast emocjonujące walki o tytuł :)
macko93, 01.10.2017 08:38[!]
@marios76 Zgoda ale jest zasadnicza różnica między startem z PP, a startem z końca stawki. Jadąc z PP teoretycznie masz pierwszeństwo wyboru linii jazdy. Powiedziałem teoretycznie, bo GP Singapuru pokazało, że taka taktyka nie zawsze się sprawdza. Natomiast jadąc na końcu stawki musisz uważać na to co się dzieje przed tobą, a Vettel m.in w GP Belgii 2012 był naprawdę uważny (pomimo tego, że nie startował z końca stawki ale na pewno też nie startował z 3 pierwszych linii) w przeciwnieństwie do Grosjeana, który wtedy wyleciał na 1 wyścig - mógłby taką karę dostać Kwiat, wtedy by się zastanowił co robił na starcie w kilku GP.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca