F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio de Mexico 201729 października
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,704 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:20,521 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015
Największa średnia prędkość wyścigu:
182,396 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.5S. VettelFerrari SF70H41:17,665721:16,870611:16,488619
2.33M. VerstappenRed Bull RB1331:17,630311:16,524721:16,574818
3.44L. HamiltonMercedes W08 EQ Power+11:17,518731:17,035731:16,934721
4.77V. BottasMercedes W08 EQ Power+21:17,578541:17,161741:16,958517
5.7K. RaikkonenFerrari SF70H71:18,148751:17,534751:17,238620
6.31E. OconForce India VJM10101:18,336691:17,827761:17,437619
7.3D. RicciardoRed Bull RB1381:18,208561:17,631371:17,447715
8.27N. HulkenbergRenault R.S.1791:18,322581:17,792681:17,466617
9.55C. SainzRenault R.S.17111:18,405571:17,753691:17,794617
10.11S. PerezForce India VJM1061:18,0206101:17,8687101:17,807619
11.19F. MassaWilliams FW40121:18,5706111:18,0994---10
12.18L. StrollWilliams FW40151:18,9026121:19,1595---11
13.28B. HartleyToro Rosso STR12141:18,6831013-2---12
14.14F. AlonsoMcLaren MCL3251:17,710714-2---9
15.2S. VandoorneMcLaren MCL32131:18,5781115-2---13
16.9M. EricssonSauber C36161:19,1769------9
17.94P. WehrleinSauber C36171:19,3339------9
18.20K. MagnussenHaas VF-17181:19,44310------10
19.8R. GrosjeanHaas VF-17191:19,47311------11
Nie wzięli udziału w sesji kwalifikacyjnej
10P. GaslyToro Rosso STR1220--------0
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Ferrari SF70H) - 1:16,488 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:22,944
 kara cofnięcia o 20 pozycji na starcie za wymianę komponentów silnika
 kara cofnięcia o 35 pozycji na starcie za wymianę komponentów silnika
 kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie za wymianę komponentu silnika

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Robson22, 28.10.2017 23:51[!]
Cytat derwisz :
Podobno wybór mają ogłosić 10 listopada

10 listopada to pierwszy dzień weekendu na Interlagos. Jeśli ta data jest prawdziwa, to jedyne co mogą ogłosić, to to, że (niestety dla nas) Massa pozostaje na kolejny sezon.
derwisz, 29.10.2017 01:32[!]
@Robson22 Niekoniecznie. Równie dobrze to może być spełnienie prośby Massy, który chciał by decyzje ogłoszono przed wyścigiem w Brazylii by ewentualnie miał czas na przygotowanie do swojego pożegnania się z F1 i rodzimą publicznością.
Hans_Kloss, 29.10.2017 02:02[!]
@derwisz Też na początku pomyślałem, że to chyba koniec szans na Kubicę w Williamsie, ale po Twoim poście i przemyśleniu wszystkiego raz jeszcze stwierdzam, że Twoja wersja brzmi nawet bardziej prawodpodbnie. Oczywiście na razie jest to wróżenie z fusów, bo może to ostatecznie być wybór Massy, połączony z miłymi okolicznościami przebywania świata F1 w Brazylii, ale może to być też podziękowanie Massie za wieloletnią współpracę w połączeniu z drugim końcem kariery Felpie. Zobaczymy, w każdym razie faktycznie ciężko uznawać termin za jednoznaczną zapowiedź przedłużenia współpracy z Massą.
marios76, 29.10.2017 02:41[!]
@RY2N Ekipa Haasa wyszła z założenia, że po wprowadzeniu restrykcji limitów toru, w Meksyku bardzo trudno wyprzedzać na zakrętach, a z dużą V max będą wszystkich wyprzedzać na prostych :) A na powaznie- to nie Red Bull. Mają ograniczone zasoby finansowe i możliwości rozwoju. Wygląda na to ze fajnie zaczynają sezon i nieco słabiej go kończą.

@derwisz @Hans_Kloss W innych źródłach dało się przeczytać jakoby Di Reszta był nieco szybszy od Kubicy w teście dzień po dniu. Ze Wolf-Mercedes raczej za bardzo nie może pomóc Wehrleinowi w angażu do Williamsa. Ze Kwiat tez walczy o fotel i nie przejmuje się Martini, nawet jeżeli nie ma 25 lat- bo Martini to zrozumie. Podobno wchodzi w grę jeszcze test/ trening w Abu Zabi.
Natomiast data 10 listopada nie będzie wiążąca dla sfinalizowania kontraktu ani z Kubica, ani z nikim z wymienionej trójki tylko Massa prosił zespół żeby mu dali znać czy on zostaje- bo jak nie- to chce się pożegnać z kibicami w Brazylii. (Znowu) :) Nie wiem, czy tymi paroma zdaniami Was uspokoilem, czy tylko pokazałem jak daleko możemy być od poznania faktów. Natomiast pewne jest, że Williams nie musi się spieszyć z żadnym z kierowców- jest po sezonie ogórkowy i żadna stajnia F1 nie walczy o któregokolwiek z wymienionych, także ma spokój i od wyboru, do koloru kandydatów.
derwisz, 29.10.2017 02:08[!]
@marios76 No ale cale dywagacje odnośnie Wehrleina, Kvyata i Reszty tracą zasadność w obliczu informacji, ze wybór już się dokonał i że w ostatnim etapie wybierano tylko z pary Kubica i Massa.
marios76, 29.10.2017 07:05[!]
@derwisz Gdyby Massa mial zostac- nic nie musza oglaszac- jak juz go nie chca, to on chce wiedziec czy ma sie pozegnac. Reszta jest pod znakiem zapytania. Rozne rzeczy mozna wyczytac, rozne wypowiedzi z "pewnych" i "potwierdzonych" zrodel. Po prostu pozostaje trzymac kciuki. Kto wie- wizerunkowo Williams zyska najwiecej oglaszajac angaz Kubicy jak najwczesniej, w przypadku inych kierowcow, ma to mniejsze znaczenie. Jak sie z tym ogarna, to mozna jeszcze niezla kase wykrecic na takim wrecz filmowym powrocie. Moze to przyciagnac media, sponsorow itp.
Wiec pozostaje trzymac kciuki, by ich qybor.padl na Kubice. A im wiekszej ilosci sprawdzianow przed ty zosral poddany, tym lepiej.
derwisz, 29.10.2017 07:28[!]
@marios76 W sumie im wcześniej dokonają wyboru (w domyśle mam nadzieje pożegnają Massę) tym szybciej mogą zacząć poważniejszą bo juz pod kątem nowego kierowcy prace nad bolidem na przyszły rok.

Gdyby przegnali Massę w Brazylii to w zasadzie już od następnego dnia po wyścigu Robert mógłby wziąć udzial w pracy nad przyszłorocznym bolidem.
marios76, 29.10.2017 07:59[!]
@derwisz Dokładnie jak piszesz, ale to osobny aspekt. Wiadomo od dawna o celnych uwagach przy ustawianiu bolidu przez Kubicę, i myślę że w tej kwestii ze wspomnianej piątki kierowców, pomoże Williamsowi najbardziej. Jeżeli względy zdrowotne nie przeszkadzają, to nawet bym się nie zastanawiał,bo parę milionów od sponsora ,może być spokojnie nadrobione miejscem w klasyfikacji. A tu niestety równie pochyla. Williams nawet jak zrobi coś w miarę dobrego, to już tego nie rozwija i w trakcie sezonu co raz słabiej wypada.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca