F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yas Marina.
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 201726 listopada
Yas Marina Circuit
Długość toru: 5,554 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 305,355 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:38,434 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009
Największa średnia prędkość wyścigu:
194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.77V. BottasMercedes W08 EQ Power+11:37,356721:36,822611:36,231518
2.44L. HamiltonMercedes W08 EQ Power+21:37,391611:36,742621:36,403618
3.5S. VettelFerrari SF70H41:37,817531:37,023631:36,777617
4.3D. RicciardoRed Bull RB1351:38,016451:37,583641:36,959616
5.7K. RaikkonenFerrari SF70H31:37,453541:37,302651:36,985617
6.33M. VerstappenRed Bull RB1361:38,021761:37,777661:37,328619
7.27N. HulkenbergRenault R.S.17101:38,781371:38,138571:38,282614
8.11S. PerezForce India VJM1071:38,601581:38,359681:38,374617
9.31E. OconForce India VJM10131:38,896591:38,392691:38,397617
10.19F. MassaWilliams FW4081:38,6296101:38,5656101:38,550618
11.14F. AlonsoMcLaren MCL32121:38,8206111:38,6366---12
12.55C. SainzRenault R.S.17111:38,8103121:38,7256---9
13.2S. VandoorneMcLaren MCL3291:38,7773131:38,8086---9
14.20K. MagnussenHaas VF-17141:39,39510141:39,2986---16
15.18L. StrollWilliams FW40151:39,5038151:39,6466---14
16.8R. GrosjeanHaas VF-17161:39,51610------10
17.10P. GaslyToro Rosso STR12171:39,7249------9
18.94P. WehrleinSauber C36181:39,9309------9
19.9M. EricssonSauber C36191:39,9949------9
20.28B. HartleyToro Rosso STR12201:40,4718------8
Najszybsze okrążenie: Valtteri Bottas (Mercedes W08 EQ Power+) - 1:36,231 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:44,171
 kara cofnięcia o 10 pozycji na starcie za wymianę komponentu silnika

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MairJ23, 25.11.2017 16:59[!]
Brawo Bottas i Ricciardo. Poleciał jeden i drugi jak strzała.
Rasputin, 25.11.2017 17:18[!]
Czyli jednak Renault będzie szóste w klasyfikacji konstruktorów.
Dziwi mnie trochę to że Hulkenberg był lepszy od Sainza
jarof1, 25.11.2017 17:45[!]
Panie i Panowie - pytanie:
Oglądam F1 przez Iplę na komputerze.
Opóźnienie w transmisji to 3 minuty! Dzisiejsze Kkalifikacje 3,5 minuty!
O live timingu mogę zapomnieć - to prawie dwa okrążenia poślizgu. Ipla wyjaśnia, że wszystko jest OK, tak dostają przekaz.
Czy bezpośrednio na Eleven też tak macie?
Wcześniej oglądałem przez Playera i opóźnienie było, ale kilku sekundowe (zrezygnowałem po utworzeniu chorych pakietów za chorą cenę).
Jak jest u Was?
Maciek znafca, 25.11.2017 18:25[!]
Bottas pewnie będzie połknięty już na starcie, ale może być inaczej. Duża przewaga Mercedesa, ciekawe co powie użytkownik na d. który niedawno się rozpisywał jak to Ferrari jest szybsze od Merca, tylko kierowcy partolą robotę. Gdzie twoje obiekcje?
macieiii, 25.11.2017 18:30[!]
noo Riciardo wyskoczył jak kangur z kapelusza.
marios76, 25.11.2017 18:34[!]
@Maciek znafca Dziwnym trafem... Ricciardo pokonuje Verstappena i Raikkonena, Bottas Hamiltona ... z nowym silnikiem. A przyszlo ci na mysl, ze na niektorych torach wlasnie kierowca robi roznice. Tor mu bardziej pasuje, czy odpowiada uklad, nawet geometria zakretow? Sezon nam minal, tytuly rozdane, Vettel dlugi czas przewodzil klasyfikacji, wie nie kpij z kogokolwiek kto nie widzi znaczacej przewagi ktoregos z dwoch czolowych zespolow. W obu zespolach mozliwe byly dublety, z kazdego obaj kierowcy zdobywali PP i byli na niektorych torach poza zasiegiem rywali. Wlasnie dlatego mistrzostwa od wielu wielu lat skladaja sie z przynajmniej kilkunastu wyscigow, ktorych jak dotad nie wygral ani jeden kierowca, ani jeden zespol.
piro, 25.11.2017 19:14[!]
Ciekawie wygląda statystyka kwalifikacyjna dla kierowców:
Mercedes    Lewis Hamilton    13-7    Valtteri Bottas
Ferrari    Sebastian Vettel    15-5    Kimi Raikkonen
Red Bull    Max Verstappen    13-7    Daniel Ricciardo
Force India    Sergio Perez    13-7    Esteban Ocon
Williams    Lance Stroll    2-17    Felipe Massa
Williams    Lance Stroll    1-0    Paul di Resta
Toro Rosso    Carlos Sainz    8-6    Daniil Kvyat
Toro Rosso    Carlos Sainz    2-0    Pierre Gasly
Toro Rosso    Brendon Hartley    0-1    Daniil Kvyat
Toro Rosso    Brendon Hartley    1-1    Pierre Gasly
Renault    Nico Hulkenberg    15-0    Jolyon Palmer
Renault    Nico Hulkenberg    3-1    Carlos Sainz
Haas    Romain Grosjean    12-8    Kevin Magnussen
McLaren    Stoffel Vandoorne    3-16    Fernando Alonso
McLaren    Stoffel Vandoorne    0-1    Jenson Button
Sauber    Marcus Ericsson    7-11    Pascal Wehrlein
Sauber    Marcus Ericsson    2-0    Antonio Giovinazzi

Okazuje się że największą przewagę nad partnerem miał... Hulkenberg :D A tak na serio to największa średnia strata do partnera jest w przypadku Massa-Stroll 0.621s. Ale gdyby liczyć nie cały sezon to Hulk-Palmer 0.738s
derwisz, 25.11.2017 19:22[!]
Massa jest dla Strolla bezlitosny.
seb5, 25.11.2017 19:23[!]
@jarof1
Ja bezpośrednio na eleven mam około 60-65s poślizgu względem live timingu. Praktycznie cały sezon tak miałem. Czasem było trochę mniej 30-40s ale raczej bliżej minuty obsuwy.
teambuktu, 25.11.2017 21:17[!]
@seb5
Chyba trochę przesadzasz. 60s to czasem prawie całe okrążenie a tak nigdy nie miałem. Widać po sektorach. Wg mnie jest ale troche mniejsze a czasami też kwestia realizatorów kiedy na lt już jest info o PIT stop a na ekranie nie ma.
marrcus, 25.11.2017 21:37[!]
@jarof1 na stirimie 11 jest opoznienie ok 1min zależy gdzie, dzis sie nie przygładałem
szajse, 25.11.2017 21:51[!]
Silnik w bolidzie Hamiltona ustawili chyba na 70% mocy żeby w końcu coś Bottas wygrał a ferrari nie straciło w Q3 półtorej sekundy. No i żeby to ogólnie wyglądało na "wyrównaną walkę" z Włochami jak to miało miejsce do połowy sezonu :) Marketingowo dobre posunięcie bo nikt nie chciał powtórki z dwóch poprzednich lat gdy już latem było po ptakach. W końcówce sezonu wszystko wróciło do normy sprzed lat. No i jeszcze Bottas "pokonuje" Raikkonena (który jest od niego szybszym kierowcą) na podobno ulubionym torze Kimiego prawie sekundę w Q3. Jaja po całości.
marios76, 25.11.2017 21:57[!]
Panowie, to jest nic, ja tez zauwazylem opoznienie u siebie. Najpierw cos z glosem, jakby sie mijal... az ktoregos razu zerknalem z jednego pokoju do drugiego bo na starcie zgasly swiatla, a na drugim telewizorze jeszcze nie zdazyly! Mysle ze okolo pol sekundy roznicy. Sadzicie ze to przez dlugosc przewodu, czy odleglosc telewizora od satelity? ;)
@piro Masz rozniece par 3 najlepszych zeapolow? Z gory dzieki! :)
piro, 25.11.2017 22:26[!]
@marios76 jasne że mam
Mercedes     Lewis Hamilton    0.331s    Valtteri Bottas
Ferrar    Sebastian Vettel    0.275s    Kimi Raikkonen
Red Bull    Max Verstappen    0.128s    Daniel Ricciardo

I cała reszta:
Force India    Sergio Perez     0.074s    Esteban Ocon
Williams    Lance Stroll    0.621s    Felipe Massa
Toro Rosso    Carlos Sainz    0.114s    Daniil Kvyat
Toro Rosso    Pierre Gasly    0.343s    Brendon Hartley
Renault    Nico Hulkenberg    0.198s    Carlos Sainz
Renault    Nico Hulkenberg    0.738s    Jolyon Palmer
Haas    Romain Grosjean    0.204s    Kevin Magnussen
McLaren     Fernando Alonso    0.319s    Stoffel Vandoorne
Sauber    Pascal Wehrlein    0.049s    Marcus Ericsson

Edit do redakcji:
Mógłby to ktoś skopiować i gdzieś dodać do statystyk bo bardzo niewygodnie się to liczy a już więcej danych z kwali nie będzie w tym roku :)
Aeromis, 26.11.2017 01:13[!]
@Rasputin
Cytat :
Dziwi mnie trochę to że Hulkenberg był lepszy od Sainza
A nie powinno bo
Cytat piro :
Renault Nico Hulkenberg 3-1 Carlos Sainz
i to pewnie byłoby 4:0, lecz w USA w q2 Hulk w ogóle nie wyjechał bo miał -20 miejsc na starcie i zadecydowali zaoszczędzić opony co sam powiedział.
gumek73, 26.11.2017 08:29[!]
Tak sobie myslę, że może Hamilton przegrał z Valterim, przez ten nowy silnik, bo być może jest on nieco mocniejszy i do tego ma zdecydowanie mniejszy przebieg, ale jeśli został wprowadzony w brazyli jako nowa specyfikacja, to nie może już spalać tyle oleju co stary silnik i być może właśnie tego zabrakło Lewisowi w Qualu, a jeśli by tak było, to w wyścigu wszystko wróci do "normy" .
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca