F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:

Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi

Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów

Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi

Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia

Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

Barcelona utrzymała organizację zimowych testów F1

Testy w Andaluzji dzień 2/4: Deszczowy czwartek
Marek Roczniak, 18 lutego 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Rubens Barrichello (Williams) okazał się najszybszym kierowcą podczas drugiego dnia drugiej serii grupowych testów na torze Jerez. Pogoda uległa niestety pogorszeniu w stosunku do środy i dzisiaj tor był już właściwie przez cały dzień mokry.

Najlepsze warunki panowały prawdopodobnie około godziny 14:30, kiedy to Barrichello uzyskał czas 1:27,145, poprawiając swoje wcześniejsze osiągnięcie o ponad 0,4 sekundy. Na drugiej pozycji uplasował się Witalij Pietrow (Renault) z czasem 1:27,828, a trzeci Sebastian Vettel (Red Bull) miał już ponad sekundę straty do Barrichello (1:28,162).

W końcówce sesji jedynie Nico Rosberg (Mercedes) zdołał poprawić się na 1:28,515, co zapewniło mu awans na czwartą pozycję, zajmowaną do tego momentu przez Felipe Massę (Ferrari). Ogólnie zespoły ograniczyły dzisiaj jazdę, szczególnie Sauber (zaledwie osiem okrążeń przejechanych rano przez Pedro de la Rossę), wykorzystując między innymi niekorzystne warunki pogodowe do trenowania postojów w alei serwisowej.

Paul di Resta nieoczekiwanie powrócił dzisiaj za kierownicę bolidu Force India, przejeżdżając rano 33 okrążenia i plasując się w ogólnej klasyfikacji dnia tuż za de la Rosą na siódmej pozycji. Po przerwie na lunch do VJM03 wskoczył Vitantonio Liuzzi, który uzyskał dziewiąty czas, dodając do dzisiejszego dorobku stajni z Silverstone 24 okrążenia. Obaj kierowcy stracili ponad trzy sekundy do Barrichello, a rozdzielił ich Timo Glock, zaliczając znacznie bardziej produktywny dzień dla zespołu Virgin (72 okrążenia) niż w środę. Nie był to jednak bezproblemowy dzień, jako że Glock dwukrotnie wypadł z toru, powodując dwie przerwy w testach.

Jeszcze mniej szczęścia miał dzisiaj Lotus, który po udanym wczorajszym debiucie T127 na grupowych testach, tym razem musiał zadowolić się zaledwie 30 okrążeniami przejechanymi przez Heikkiego Kovalainena. W okolicy przerwy na lunch Fin uszkodził przednie skrzydło po uderzeniu w barierę z opon i brak części zamiennych oznaczał dla niego koniec jazdy na dziś. Kovalainen przyznał później, że po prostu popełnił błąd, i że jest mu przykro z powodu straconego w ten sposób czasu. W sumie czerwona flaga była wywieszana dzisiaj cztery razy, a poza Glockiem i Kovalainenem sprawcą przerwy był także Barrichello.

Pogoda
Temperatura powietrza: 10-14°C
Temperatura toru: 10-14°C
Deszcz z przerwami przez cały dzień

Testy grupowe w Andaluzji, dzień 2/4 - 18.02.2010, Jerez - 4,428 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Rubens BarrichelloWilliams Cosworth FW321:27,145--98433,944
2. Witalij PietrowRenault R301:27,8280,6830,68356247,968
3. Sebastian VettelRed Bull Renault RB61:28,1621,0170,33470309,960
4. Nico RosbergMercedes GP W011:28,5151,3700,35371314,388
5. Felipe MassaFerrari F101:28,8791,7340,36492407,376
6. Pedro de la RosaBMW Sauber Ferrari C291:29,6912,5460,812835,424
7. Paul di RestaForce India Mercedes VJM031:30,3443,1990,65333146,124
8. Timo GlockVirgin Cosworth VR-011:30,4763,3310,13272318,816
9. Vitantonio LiuzziForce India Mercedes VJM031:30,6663,5210,19024106,272
10. Lewis HamiltonMcLaren Mercedes MP4-251:30,9793,8340,31357252,396
11. Sebastien BuemiToro Rosso Ferrari STR51:32,6785,5331,69957252,396
12. Heikki KovalainenLotus Cosworth T1271:33,5546,4090,87630132,840
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów

Źródło: Autosport.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dxx91, 18.02.2010 17:22[!]
brawo dziewice!
wilkxt, 18.02.2010 17:26[!]
virgin lepszy od lotusa, reno lepsze od mercedesa, ferari i maclarena, niesamowite ;-), a wiliams jakie ma dobre auto, barich idziesz na mistrza ;-)
Patryk777, 18.02.2010 17:26[!]
virgin przed mclarenem xD kto by się spodziewał, nawet jeśli chodzi o warunki
SaleiB, 18.02.2010 17:35[!]
Lotus miał wypadek, Heikki za bardzo poszalał i rozbił przód i zdaje się że już nie zdołali tego naprawić do końca sesji, więc pewnie stad najsłabszy czas Lotusa
michal132, 18.02.2010 17:36[!]
co sie tak tego virgina uczepiliscie przeciez oni tez maja bolid i chyba nie myslicie ze ich strata to 10 s oni tez testuja jezdza i chca cos pokazac
Heikki, 18.02.2010 18:05[!]
Widzieliscie kask Heikiego.??!! WYMIATA super malowanie
nns, 18.02.2010 18:05[!]
wilkxt nie napalaj się tak ;P
To są tylko i wyłącznie testy. Kto jest szybki dowiemy się dopiero podczas GP Bahrajnu:)
kryzak, 18.02.2010 18:06[!]
Brawo Witek!!!
kidmaciek, 18.02.2010 18:19[!]
Nie mniej widać, że Witek potrafi jeździć :p
paolo, 18.02.2010 18:29[!]
Testy testami ale Witalij ocień haraszo. Nico Hunkelberg żeby tyle km nawinąć to chyba dwa Williamsy po drodze rozwalił:) Witalij nie dość, że bez wycieczek w plener to jeszcze czas bardzo fajny. Jeszcze się może okazać, że będzie z niego niezły drajwer. Heikki za to zachował się jak gówniarz. Brawa dla Glocka.
Ralph1537, 18.02.2010 18:45 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
niezle Rosjanin drugi
Huunreh, 18.02.2010 18:52[!]
Czemu piszecie, że kto jest lepszy od kogo? Znacie już potencjal poszczególnych bolidów? Jeśli z testów wnioskujecie kto jest lepszy od kogo to jestem pod 'wrażeniem', a tym bardziej, że każdy zespól testuje co innego i z inną ilością paliwa.
wilkxt, 18.02.2010 21:28[!]
nns , napisałem to z duża ironia, bo już smiac mi się chce podobnych wypowiedzi
cobra, 18.02.2010 21:56[!]
Jedno jest pewne, trudniej niż w ubiegłym roku będzie dobrać składy w GPM :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca