F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ecclestone: Nowy system punktowy wejdzie w życie w 2010

Szef FOM nie ma też wątpliwości co do wprowadzenia w 2010 roku limitu budżetów 33 mln euro.
Marek Roczniak, 22 marca 2009, wyświetlenia: 3666<< | lista | T- | T+ | >>
Pomimo braku akceptacji dla swojego systemu "zwycięzca bierze wszystko" ze strony zespołów (a także większości fanów), co zmusiło FIA do rezygnacji z wprowadzenia nowego sposobu wyłaniania mistrza już w tym roku, Bernie Ecclestone jest przekonany, że jego propozycja wejdzie do F1 w sezonie 2010.

Zespoły zadeklarowały, że są gotowe przystąpić do rozmów z FIA na temat opracowania innego, lepszego systemu na sezon 2010. Jednakże szef Administracji Formuły 1 nie zamierza rezygnować ze swojego pomysłu, według którego mistrzem zostaje kierowca z największą liczbą zwycięstw w sezonie i zapowiedział, że wprowadzenie go w życie zostało tylko opóźnione o rok.

„Ten system zostanie wprowadzony w przyszłym roku” – powiedział Ecclestone w wywiadzie dla BBC Radio 5 Live. „Zostanie poparty przez FIA i będzie częścią przepisów. Ten system to czysta logika – jeśli udajesz się na miting lekkoatletyczny i patrzysz na bieg na 100 metrów, to nie interesuje cię facet, który dobiegł na drugim miejscu, patrzysz tylko na zwycięzcę. W większości dyscyplin sportu zwracasz uwagę na zwycięzców”.

„Aby wprowadzić jakiekolwiek zmiany po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń do mistrzostw, potrzebne jest jednogłośne poparcie wszystkich ludzi, którzy się zgłosili. Wygląda na to, że niektórym zespołom nie spodobał się ten pomysł. Nie ma on tak naprawdę nic wspólnego z wygrywaniem mistrzostw. Posunięcie to ma zmusić kierowców do tego, aby starali się wygrać każdy wyścig, a nie zadowalali się zbieraniem punktów za drugie czy trzecie miejsce”.

Ecclestone dodał ponadto, że nie ma też wątpliwości co do wprowadzenia w 2010 roku proponowanego przez FIA ograniczenia budżetów zespołów. „Limit jest ustawiony na 33 miliony euro, a jego wprowadzenie nie jest brane pod uwagę – to już się stało. Mam nadzieję, że będziemy mieli dzięki temu 26 samochodów w stawce, tak jak to było kiedyś. Myślę, że jeden z producentów silników ma już cztery zamówienia. Martwi mnie tylko trochę to, że znowu będą potrzebne przed-kwalifikacje”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.12.2018  Ecclestone: Vettel nie otrzymał wystarczającego wsparcia od Ferrari
25.11.2018  Ecclestone: Vettel nie jest prawdziwym liderem
28.10.2018  Ecclestone: Vettelowi zabrakło wsparcia Ferrari w sezonie 2018
21.10.2018  Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari
02.10.2018  Ecclestone: Ferrari znowu stało się zbyt włoskie
Tagi:
Ecclestone B.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Huckleberry, 24.03.2009 01:43[!]
Coś czuję, że jeszcze chwila i zespoły zrealizują to o czym mówił Montezemollo - zatrudnią swojego własnego człowieka, a Bernie zostanie z ręką w nocniku :(
NEO86, 25.03.2009 13:42[!]
Ale ten stary dziad jest naiwny:))))))) Myśli że zespoły pozwolą mu wprowadzić ten system hahahha.Tak napewno nie będzie. Z resztą do 2010 roku to on może nawet nie dożyć
deeze, 22.04.2009 21:57[!]
Sorry, że to mówię, ale spróbuję najkulturalniej jak mogę: mam ochotę pokazać mu ten specjalny palec... Ehh, Panie Ecclestone... Uparł się, wie lepiej od fanów i zespołów razem wziętych. Tak nie może być dłużej, naprawdę! Mam już naprawdę tego dość i byłbym nawet za odłączeniem się zespołów i stworzeniu własnej serii rządzonej przez same zespoły - tak jak proponowała FOTA. To byłoby naprawdę dobre rozwiązanie. I nie był
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca