F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Peter Sauber liczy na lepszy samochód na sezon 2011

"Przy obecnym samochodzie jesteśmy w stanie tylko trochę pomajsterkować".
Mariusz Karolak, 16 czerwca 2010, wyświetlenia: 2520<< | lista | T- | T+ | >>
Sauber musi teraz skupić się na projekcie samochodu na kolejny sezon. Taki wniosek wyciągnął szef zespołu Peter Sauber po ostatnim grand prix w Kanadzie.

Odziedziczony po BMW model C29 był z początku wolny i zawodny, jednak w Turcji wydawało się, że sprawy mają się ku lepszemu po tym, jak Kamui Kobayashi zdobył jeden punkt. Niestety w Montrealu kierowcy Saubera byli szybsi jedynie od zawodników z trzech nowych zespołów.

„Przy obecnym samochodzie jesteśmy w stanie tylko trochę pomajsterkować” – powiedział 66-letni Sauber. „To swego rodzaju nieprzyjemny prezent, jaki otrzymaliśmy po rozstaniu z BMW i Willym Rampfem. Nasze nadzieje pokładamy teraz w C30 na przyszły rok”.

Pedro de la Rosa już zakomunikował, że jest dostępny dla innych zespołów na rok 2011. Niewiadomą jest natomiast Kamui Kobayashi. Auto Motor und Sport dał 23-letniemu Japończykowi za występ w Kanadzie 1 na 10 możliwych punktów w przyjętej przez siebie skali oceniania ze względu bliską przegraną z Lotusem w kwalifikacjach i rozbicie się na pierwszym okrążeniu.

„Kamui przyszedł do mojego biura i bezzwłocznie przeprosił za to. W porządku, to jest cena, którą trzeba zapłacić, jeśli ktoś decyduje się na starty z debiutantem” – powiedział Sauber.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.01.2019  Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?
20.12.2018  Vasseur: Sauber wciąż powiększa personel
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
14.12.2018  Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera
07.12.2018  Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid
Tagi:
Sauber P.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcinp, 16.06.2010 12:06[!]
I życzę im tego Podobnie jak dobrych solidnych kierowców

A tak swoją drogą widać jak pożegnali się z Rampfem
Szkot, 16.06.2010 12:10[!]
Majster-klepka ;)
Nie daj się, Peter!
tomask75, 16.06.2010 12:11[!]
Z tego co pamiętam to piano na temat Kamuiego. Nie ma nic przeciwko niemu i jestem za "świeżą" krwią w F1 niż za "odgrzewanymi starymi kotletami", ale wypadało mieć trochę bardziej ostrożne oceny wobec tego kierowcy. Jeden start i hurra optymizm. Już widziałem jak te pozytywne głosy prawie wynoszą go na mistrza.... czas leczy błędy
sebasKERS, 16.06.2010 12:12[!]
teraz wychodzi jak caly program BMW w f1 byl zle zarządzany. nie ten projektant nie ten szef zespolu.
tomask75, 16.06.2010 12:33[!]
Jeszcze ktoś ma wątpliwości czy BMW było dobrym TEAMEM. Coś robili ale efekt był dla nich niezrozumiały, a sezon 2008 był ich największą porażką...
olek, 16.06.2010 12:42[!]
W 2008 to akurat niespodziewanie włączyli się do walki o mistrzostwo :)
sebasKERS, 16.06.2010 12:48[!]
olek - dorze to ująłeś - "niespodziewanie włączyli sie do walki"
Darth Biker, 16.06.2010 12:54[!]
Oni mieli tak wielkie dokładne dalekosiężne plany że "niespodziewanie włączyli sie do walki" było niezgodne z planami, było efektem ubocznym, a jak Niemcom coś się nie zgadza z planem, powstaje jakiś efekt uboczny to to jest właśnie wielką porażką. BMW to była jedna wielka farsa, RK stracił tam kupę lat i jeszcze więcej nerwów niepotrzebnie.
jaszczur, 16.06.2010 12:57[!]
Moment moment... przeciez to sa nadal ci sami ludzie. Moze oprocz Rampfa i Doktorka. Ale chyba nie powiecie, ze tylko oni sa winni, ze bolid jest taki cienki. Przeciez sztab inzynierow projektuje auto a oni nadal pracuja w Sauberze.
Moze po prostu sytuacja byla taka, ze zaczeli cos dlubac w zeszlym roku przy bolidzie na ten rok, pozniej przyszla informacja ze BMW odchodzi z F1 i projekt bolidu na dlugo utknal w miejscu. Na samym koncu posklejali jakies tam pomysly do kupy i wyszlo jak wyszlo?
Od razu wieszac psy na calym BMW to chyba przesada.
sebasKERS, 16.06.2010 13:13[!]
jaszczur - kibicowalem im od momentu fuzji z Sauberem - jeszcze bardzo ucieszylem sie na wiadomosc ze kubica zostaje test driverem - ale teraz obiektywnie patrzac na wszystkie te sezony - na komentarze kubicy (czy jak sie wtedy mówiło NARZEKANIA) to widac ze zespol mial ogromny potencjal - widzialem w tym zespole przyszlego mistrza lecz niestety bledy od 2008 roku byly nie wybaczalne.
tomask75, 16.06.2010 14:14[!]
Ludzie może i ci sami jednak jak dostajesz priorytety aby znaczek BMW był bardziej widoczny od efektu aerodynamicznego to co masz robić? NIC....
@olek to tak jak napisał Darth Biker - plan był inny, więc zamiast napierać na pozycje w generalce i wstawienie Roberta do pierwszej 3, to padło hasło i wszystko w du... trzasło. Ot sportowe podejście i wola walki. Podobnie powinny się zachować teraz już inne teamy (skoro lubimy "takie" włączanie się do walki) jak BMW w 2008. Wszyscy poza RB i McL nie przyjadą już na żadne GP w tym roku, bo po co. mogą się zabrać za projektowanie na 2011...
Więc sukces z 2008 traktuję jako największą porażkę....
blader, 16.06.2010 16:11[!]
może to trochę nie w temacie, ciekawe gdzie rok temu skończyłaby Toyota, gdyby miała choć jednego naprawdę klasowego kierowcę - skoro nawet jak się okazuje słaby Kobayashi tak w niej szalał. no chyba, że BMW naprawdę zostawiło Sauberowi kupę złomu, co właściwie bardzo by mnie nie zdziwiło.
Szkoda tylko Petera Saubera, który naprawdę się stara, żeby coś było z tego zespołu. Trzymam kciuki i liczę na więcej punktów:)
Sir Wolf, 16.06.2010 20:56[!]
Żal robi mi się tego kolesia...

Tak jest, kiedy robisz coś dla swojej pasji, a nie pieniędzy.
ICEman, 16.06.2010 20:56[!]
Źli ludzie na złych stanowiskach to samo dzieje się w Williamsie w takich słabych teamach potrzeba kogoś pokroju Newaya żeby był efekt. Zobaczymy czy Key zmieni coś w sezonie 2011, ale szczerze w to wątpię.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca