F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Williams pozostanie z silnikami Coswortha w sezonie 2011

Adam Parr: "Nasza współpraca będzie kontynuowana w przyszłym sezonie".
Michał Roszczyn, 8 lipca 2010, wyświetlenia: 1942<< | lista | T- | T+ | >>
Williams pozostanie przy jednostkach napędowych marki Cosworth w 2011 roku – potwierdził Adam Parr, nowo mianowany prezes zespołu.

Począwszy od tego sezonu, angielski team jest związany trzyletnim kontraktem z Cosworthem. Jednakże ostatnio łączono go z Renault po tym, jak w ubiegłym roku Williams był bliski związania się z francuskim producentem.

„Jesteśmy z Cosworthem i z zadowoleniem potwierdzam, że nasza współpraca będzie kontynuowana w przyszłym sezonie” – powiedział dzisiaj Parr dziennikarzom zgromadzonym na torze Silverstone. Cosworth wprowadził poprawki do swoich silników po wcześniejszych wypowiedziach Williamsa na temat ich osiągów i podczas ostatniego Grand Prix Europy oba bolidy FW32 po raz pierwszy awansowały do czołowej dziesiątki kwalifikacji w suchych warunkach.

Niemniej pomimo dalszej współpracy z Cosworthem, który powrócił do Formuły 1 po trzyletniej przerwie, Adam Parr ma nadzieję na połączenie sił z fabrycznym producentem jednostek napędowych w przyszłości. „W długoterminowej perspektywie, najlepszym wyjściem dla niezależnego teamu F1 jest współpraca z producentem samochodów dostarczającym silniki. Mamy za sobą fantastyczną współpracę z BMW, Hondą oraz Renault i sądzę, że ostatecznie tą drogą chcielibyśmy ponownie podążyć”.

Williams korzystał z klienckich jednostek napędowych od zakończenia współpracy z BMW w 2005 roku. Od tego czasu samochody stajni z Grove były napędzane silnikami Coswortha i Toyoty.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.01.2019  Bottas: Kubica i Russell pomogą Williamsowi w dążeniu do poprawy formy
04.01.2019  Kubica: Niełatwo było odrzucić ofertę zostania rozwojowym kierowcą Ferrari
31.12.2018  Lowe: Szkoda, że nie możemy mieć więcej niż dwóch kierowców
27.12.2018  Russell: Chciałem otrzymać takiego partnera jak Robert Kubica
09.12.2018  Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy
Tagi:
Cosworth
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kamarinho1991, 08.07.2010 19:53[!]
Zapomniał o Toyocie, czy zrobił to umyślnie?
Maraz, 08.07.2010 20:03[!]
Parr wymienił tych producentów, z którymi współpracowali na zasadach fabrycznych.
Simi, 08.07.2010 20:06[!]
UUU... Może się okazać, że to była błędna decyzja...
Yurek, 08.07.2010 20:24[!]
Źle, źle! Oby Lotus zmienił dostawcę!
Lolkoski, 08.07.2010 20:31[!]
Oby mieli rację z tą długoterminową współpracą - chociaż taki Brawn GP udowodnił, że zmiana dostawcy w ostatniej chwili może nie być zła
jan5, 08.07.2010 21:51[!]
Niech nie piep...... ze z zadowoloeniem ja te silnik i są do d...... Każdy kierowca się skarżył. Powiedzieliby że zostali przy silnkach coswortha bo są najtańsze
Zomo, 08.07.2010 22:38[!]
i bardzo dobrze - tego jeszcze brakowalo zeby F1 wszyscy jezdzili na tych samych silnikach!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca