F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso z niezmienionym składem w sezonie 2011

Franz Tost potwierdził, że Alguersuari i Buemi pozostaną we włoskim zespole na kolejny rok.
Marek Roczniak, 15 lipca 2010, wyświetlenia: 2893<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Toro Rosso – Franz Tost ogłosił dzisiaj w wywiadzie udzielonym w ramach zapowiedzi Grand Prix Niemiec, że Jaime Alguersuari i Sebastien Buemi będą kierowcami stajni z Faenzy także w przyszłym roku.

Zapytany, czy zespół zamierza utrzymać obecny skład kierowców w sezonie 2011, Tost odpowiedział: „Sądzę, że nasi kierowcy będą dobrze przygotowani do sezonu 2011, dlatego też obaj zostali potwierdzeni na przyszły rok”.

„To także logiczna decyzja, ponieważ rolą Scuderia Toro Rosso jest ściąganie młodych kierowców z programu Red Bull Young Driver i w wieku odpowiednio 21 oraz 20 lat, zarówno Seb, jak i Jaime z pewnością spełniają właściwe kryteria”.

Alguersuari dołączył do Toro Rosso w połowie sezonu 2009, zastępując Sebastiena Bourdaisa i stał się najmłodszym w historii kierowcą startującym w grand prix. Jego kolega zespołowy Buemi startuje we włoskim zespole od początku ubiegłego roku.

Źródło: ToroRosso.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
01.12.2018  Albon: Byłem bliski porzucenia wyścigów po usunięciu z programu Red Bulla
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
26.11.2018  Alexander Albon będzie kierowcą Toro Rosso w sezonie 2019
26.11.2018  Albon rozwiązał umowę na starty w Formule E w zespole Nissana
Tagi:
Alguersuari J.
Buemi S.
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kkacper, 15.07.2010 18:44[!]
no to kończy się lista Renówki na kierowce.Teraz zostaje Kimi ,kierowcy rezerwowi i pewnie wiele debiutantów może między innymi Jose Maria Lopez, który dzisiaj się wypowiadał o chęci wejścia do F1 ;)
cobra81, 15.07.2010 18:48[!]
Nad TR moim zdaniem nie ma co rozpaczać, bo i Buemi i Alguersuari to co najwyżej dobrzy kierowcy z okazjonalnymi przebłyskami geniuszu. ;)
kamarinho1991, 15.07.2010 18:54[!]
kkacper, zapomniałeś o Sutilu.
DamianF1, 15.07.2010 19:07[!]
a założymy się że pietrek zostanie 2 kierowcą reno ?
Shadowhawk, 15.07.2010 19:09[!]
nie ma o co się zakładać bo czas Petrowa dobiega końca w Renault.
Loxley, 15.07.2010 19:15[!]
już lepiej zostawić petrova niż brać kolejnego nowicjusza.
Sycior, 15.07.2010 19:24[!]
Nie zapominajmy że jeszcze Glock, który sam mówił o zmianie zespołu bo nie chce jeździć na końcu stawki.
cesc123, 15.07.2010 19:28[!]
Myśle że jaime alguersuari jest numerem jeden w tym zespole a Buemi mysle że jak bedzie tak jeździł w nastepnym sezonie tak jak teraz to sie z nim pozegnają
kkacper, 15.07.2010 19:37[!]
aj racja to jeszcze jest Glock,Sutil(o Boże tylko nie on :( ),no i może jeszcze ktoś ze słabszych zespołów,kto wie.
Anderis, 15.07.2010 19:41[!]
cesc123: O czym Ty mówisz? Zwycięstwa w kwalifikacjach wewnątrz zespołu: Buemi 9-1 Alguersuari. Średnia pozycja startowa: Buemi: 13.6, Alguersuari 15.9, punkty Buemi 7, Alguersuari 3, mimo tego, że Szwajcar 4 razy kończył wyścigi bez swojej winy, a Hiszpanowi przytrafiło się to pierwszy raz w ostatnim wyścigu.
tommyline, 15.07.2010 20:58[!]
Panowie, lista jest dłuższa: Trulli, Kovalainen, Kobayashi, jak jechać to po całości :)
AleQ, 15.07.2010 21:28[!]
BUE i ALG pewnie z 2-3 lata posiedzą w STR i może trafią do do RBR ? ;) Zobaczymy . Przed nimi długa droga w F1.
biCampeon, 15.07.2010 21:59[!]
Problemem (kwestia doświadczenia i jazda po nieznanych sobie torach) Jaime jest tempo w kwalifikacjach. Jaime praktycznie od razu z BF3 trafił do F1, natomiast Buemi po drodze miał dwa sezony GP2, tory F1 itd. Hiszpan generalnie traci naprawdę niewiele do swojego team-mate w kwalifikacjach, poza pojedynczymi wyjątkami (Bahrajn, Monako, Walencja), natomiast w tempie wyścigowym dorównuje Buemiemu. Jednak ten chłopak w tym roku skończył dopiero 20 lat, zatem ma jeszcze czas na doszlifowanie. Mam nadzieję, że w przeciągu najbliższych kilku sezonów stanie się jednym z czołowych kierowców.
CamilloS, 15.07.2010 22:22[!]
Sutil raczej nigdzie się nie ruszy. Force India cały czas się rozwija, nie odbiega daleko od Renault, a do tego w tym zespole Sutil ma zapewnioną pozycję lidera. Jeżeli zarząd Renault dogada się z kimś w sprawie sponsora tytularnego i nie będzie im potrzebny paydriver do uzupełnienia dziury w budżecie, to obstawiam kogoś ze starej gwardii (np. Heidfielda :) )
FelipeF1., 15.07.2010 22:41[!]
Buemi i Algi zasługują na pozostanie w tym teamie chociaż Algi mógł przejść do renault
artur_fan_f1, 16.07.2010 01:23[!]
"nie ma takiego kontraktu, którego nie można zerwać" :D to zdaje mi się było przy okazji kontraktu Kimiego z Ferrari
MaxKapsel, 16.07.2010 09:08[!]
Czyli nici z utworzenia zespołu z najbardziej lakonicznymi kierowcami , nici z zespołu o najbardziej aerodynamicznych twarzach, a aktualnie jeżdżący zespół o najbardziej słowiańskiej duszy też nie powala...;) Nie wygląda to dobrze PR-owo...

a co do listy - jest jeszcze Jacques bardzo chętny podobno...;)
a nawet gdzieś słyszałem, że Stirling Moss się nudzi na emeryturze i dlatego skacze czasem do windy...;)
Sycior, 16.07.2010 09:46[!]
Ja bym stawiał na Glocka w Renault. Sutila Force India łatwo nie puści. A Glock z chęcią przejdzie z Virgin do zespołu w którym będzie mógł o coś powalczyć.
Kamikadze2000, 16.07.2010 16:11[!]
Dobra decyzja! :))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca