F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haug: Trudny sezon uczynił zespół Mercedesa 'zrzędliwym'

Niemiec dodał, że Mercedes może zatrudnić kilku nowych pracowników przed sezonem 2011.
Ap4cz05, 30 września 2010, wyświetlenia: 2397<< | lista | T- | T+ | >>
Norbert Haug przyznał, że zespół Mercedes GP może zatrudnić kilku nowych pracowników przed sezonem 2011.

„W sezonie 2011 dokonamy kroku naprzód, więc musimy posiadać jak najlepszy personel, w którym być może pojawi się kilku nowych pracowników” – cytuje dyrektora ds. sportowych Mercedesa kolońska gazeta Express.

Pomimo plotek sugerujących, że z ekipy mogą odejść Ross Brawn lub Michael Schumacher, Haug zaznaczył, że słynny duet nigdzie się nie wybiera. „W przyszłym sezonie kierowcami zespołu pozostaną Michael Schumacher i Nico Rosberg” – ogłosił Niemiec.

„Wierzymy w Rossa i jego ekipę” – dodał 57-latek po tym, jak pojawiły się głosy o napiętych stosunkach pomiędzy bazą zespołu w Wielkiej Brytanii i niemiecką częścią ekipy. „Po prostu wiemy, jak smakuje zwycięstwo, więc możliwe, że jesteśmy czasami trochę zrzędliwi” – powiedział Haug, wyjaśniając widoczne napięcie na padoku.

Jednym ze sposobów na poprawę formy może być wpompowanie więcej pieniędzy do zespołu lub przedstawienie oferty uznanemu projektantowi pokroju szefa technicznego Red Bulla – Adriana Neweya. „Oczywiście możemy zainwestować kolejne 10 milionów euro w Formułę 1, ale nie chcemy tego robić” – powiedział Haug.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1
07.12.2018  Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika
25.11.2018  Bottas straci inżyniera wyścigowego przed sezonem 2019
24.11.2018  Wolff dementuje plotki o kontrakcie Ocona na starty w Mercedesie w 2020 roku
23.11.2018  Hamilton: Użyłem numeru jeden mimo tego, że w ogóle go nie lubię
Tagi:
Haug N.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
buran, 30.09.2010 17:33[!]
czyżby czaili się na Rory Byrne? na Neweya raczej szans nie mają, a chyba w tej chwili nie ma nikogo lepszego na rynku. Atrakcyjny jest też Jörg Zander, ale nie jestem przekonany czy zechciałby wrócić do tego zespołu.
MaxKapsel, 01.10.2010 09:58[!]
No, wolny jest jeszcze Willy Rampf...;P
dancom, 01.10.2010 13:03[!]
...i Mike Tyson
yaper, 02.10.2010 21:25[!]
No i dobrze: MSC + Ross muszą zostać i rok 2011 będzie ostatecznym sprawdzianem dla tego pierwszego. Nie chcę już słyszeć kolejnych plotek o obleganym motorhome Mercedesa i kolejce kierowców chętnych na starty.

Kwestia nowego personelu, a szczególnie głównego projektanta: kogo niby mogą zatrudnić? Jeśli ktoś orientuje się w rynku "architektów prędkości" niech poda sensowne nazwiska.

„Oczywiście możemy zainwestować kolejne 10 milionów euro w Formułę 1, ale nie chcemy tego robić” - też mi smęty i "pompowanie" kasy Daimlera w zespół. Tego typu rzeczy to od 100 baniek wzwyż, Niemców na to stać. Niechaj pamiętają, że sama kasa nie jeździ i tutaj znowu kwestia personelu przez duże P, geniuszy na miarę Neweya, czy chociaż takiego Lowe.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca