F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-26 (prezentacja: część 1, część 2 | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 27 marca 2011
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 27 listopada 2011
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Chin - 17 kwietnia 2011
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Abu Zabi - 13 listopada 2011
Pierwsze pole position:Grand Prix Korei Południowej - 16 października 2011
Ostatnie pole position:Grand Prix Korei Południowej - 16 października 2011
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:6 (31.58%)
Zdobyte punkty:497
Podwozie:wykonane przez McLarena z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem; tylne skrzydło regulowane przez kierowcę w celu zmniejszenia oporu powietrza
Opony:Pirelli P Zero
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Hamulce:szczęki i cylindry Akebono
Akumulatory:GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren typu seamless-shift, siedem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową
Sprzęgło:z włókna węglowego, sterowane ręcznie
KERS:Mercedes-Benz
Paliwo:ExxoonMobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych)
Oleje i smary:Mobil 1
Statystyki bolidu McLaren MP4-26 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20111938497618165Mercedes FO108Y 2.4 V8J. Button, L. Hamilton
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2011
Albert Park4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V846 kara przejazdu przez boksy za wyprzedzenie Massy przez ścięcie szykany
Albert Park3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V822
Sepang3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V828 kara doliczenia 20 sekund za więcej niż jedną zmianę linii jazdy podczas obrony przed Alonso
Sepang4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V842
Shanghai3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V831
Shanghai4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V824
Istanbul4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V866
Istanbul3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V844
Catalunya3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V832 (naj. okr.)
Catalunya4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V853
Monte Carlo4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V823
Monte Carlo3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V896kara przejazdu przez boksy za kolizję z Massą i doliczenie 20s za kolizję z Maldonado
Gilles Villeneuve3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V85NSkolizja z Buttonem
Gilles Villeneuve4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V871 wyścig wstrzymany na ok. 2 godziny ze względu na intensywne opady deszczu
kara przejazdu przez boksy za niezachowanie odpowiedniej prędkości za SC (naj. okr.)
Valencia4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V866
Valencia3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V834
Silverstone4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V85NSnakrętka koła
Silverstone3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V8104
Nürburgring4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V87NShydraulika
Nürburgring3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V821 (naj. okr.)
Hungaroring4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V831
Hungaroring3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V824kara przejazdu przez boksy za niebezpieczny powrót na tor
Spa-Francorchamps3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V82NSkolizja z Kobayashim
Spa-Francorchamps4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V8133
Monza4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V832
Monza3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V824 (naj. okr.)
Marina Bay3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V845kara przejazdu przez boksy za spowodowanie kolizji z Massą
Marina Bay4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V832 (naj. okr.)
Suzuka4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V821 (naj. okr.)
Suzuka3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V835
Yeongam4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V834
Yeongam3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V812
Buddh4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V842
Buddh3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V857
Yas Marina4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V833
Yas Marina3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V821
Interlagos3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V84NSskrzynia biegów
Interlagos4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V833
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca