F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

HRT F112 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 18 marca 2012
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 25 listopada 2012
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Przednie zawieszenie:podwójny układ wahaczy z włókna węglowego,z popychaczem aktywującym sprężyny skrętne i stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:podwójny układ wahaczy i cięgło aktywujące sprężyny skrętne oraz stabilizator poprzeczny
Amortyzatory:szeregowe hydrauliczne amortyzatory
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik
Układ kierowniczy:system wspomagania opracowany przez HRT
Skrzynia biegów:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów Williams F1 typu "Quick-shift"
Hamulce:sześciotłokowe szczęki przy każdym kole, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Pasy bezpieczeństwa:OMP
System chłodzenia:wykonane z aluminium olejowe i wodne chłodnice, także dla skrzyni biegów
Obręcze kół:ze stopu magnezu
Opony:Pirelli P Zero
Szerokość całkowita:1800 mm
Wysokość:950 mm
Rozstaw przednich kół:1445 mm
Rozstaw tylnych kół:1420 mm
Waga samochodu:640 kg (minimalna narzucona przez FIA)
Statystyki bolidu HRT F112 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20121938000007Cosworth CA2012 2.4 V8P. de la Rosa, N. Karthikeyan, D. Clos, M. Qing Hua
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2012
Albert Park22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V8NZ-
Albert Park23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V8NZ-
Sepang23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82322 kara doliczenia 20 sekund za incydent z Vettelem
Sepang22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82221 kara przejazdu przez boksy za spóźnialskich mechaników
Shanghai23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82322
Shanghai22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82221
Sakhir23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82421
Sakhir22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82020
Catalunya23D. ClosCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Catalunya23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V823NSniedokręcone koło
Catalunya22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82219
Monte Carlo23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82215
Monte Carlo22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V820NSuszkodzenia z kolizji
Gilles Villeneuve23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V824NShamulce
Gilles Villeneuve22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V820NShamulce
Valencia23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82218kara przejazdu przez boksy za przekroczenie prędkości w alei serwisowej
Valencia22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82117
Silverstone22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82120
Silverstone23D. ClosCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Silverstone23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82221
Hockenheim23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82423
Hockenheim22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82321
Hockenheim23D. ClosCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Hungaroring23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V824NSwspomaganie kierownicy
Hungaroring22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82322
Hungaroring23D. ClosCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Spa-Francorchamps23D. ClosCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Spa-Francorchamps23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V824NSniedokręcone koło
Spa-Francorchamps22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82118
Monza23M. Qing HuaCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Monza23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82119
Monza22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82318
Marina Bay22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82417
Marina Bay23M. Qing HuaCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Marina Bay23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V823NSwypadek
Suzuka22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82018
Suzuka23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V824NSpodwozie
Yeongam23D. ClosCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Yeongam23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82320
Yeongam22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V822NSprzepustnica
Buddh23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82321
Buddh22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V822NShamulce
Yas Marina22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82217
Yas Marina23M. Qing HuaCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Yas Marina23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V823NShydraulika/kolizja z Rosbergiem
Austin23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82422
Austin22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82321
Austin23M. Qing HuaCosworth CA2012 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Interlagos23N. KarthikeyanCosworth CA2012 2.4 V82318
Interlagos22P. de la RosaCosworth CA2012 2.4 V82417
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca