F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Cooper T43Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 19 maja 1957
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Włoch - 4 września 1960
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Argentyny - 19 stycznia 1958
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Argentyny - 19 stycznia 1958
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:11
Zwycięstwa:1 (9.09%)
Zdobyte punkty:10
Statystyki bolidu Cooper T43 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196012000001Climax 1.5 L4V. Wilson, P. Drogo
 195911000001OSCA 2.0 L4A. de Tomaso
 195847811003Climax 1.9 L4
Climax 2.0 L4
Climax 1.5 L4
S. Moss, R. Flockhart, M. Trintignant, D. Gibson, C. Goethals, I. Burgess, W. Seidel
 1957512200006Climax 1.5 L4
Climax 2.0 L4
L. Leston, J. Brabham, M. MacDowel, R. Salvadori, T. Marsh, D. Gibson, B. Naylor
 Razem:1122101
(9.1%) 
1
(4.5%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
11
(50.0%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1957
Monte Carlo16L. LestonClimax 1.5 L4NZ-
Monte Carlo14J. BrabhamClimax 2.0 L4156brak paliwa/dopchał bolid do mety
Rouen-les-Essarts24M. MacDowelClimax 1.5 L4157 jechał na zmianę z Brabhamem
Rouen-les-Essarts24J. BrabhamClimax 1.5 L4-7 jechał na zmianę z MacDowelem
Rouen-les-Essarts22J. BrabhamClimax 2.0 L413NSwypadek
Aintree36R. SalvadoriClimax 2.0 L4155
Aintree34J. BrabhamClimax 2.0 L413NSsprzęgło
Nürburgring25T. MarshClimax 1.5 L42215
Nürburgring24J. BrabhamClimax 1.5 L418NSukład przeniesienia napędu
Nürburgring29D. GibsonClimax 1.5 L424NSzawieszenie
Nürburgring23R. SalvadoriClimax 1.5 L414NSzawieszenie
Nürburgring28B. NaylorClimax 1.5 L41713
Pescara24J. BrabhamClimax 1.5 L4167
Pescara22R. SalvadoriClimax 1.5 L415NSzawieszenie
Sezon 1958
Buenos Aires14S. MossClimax 1.9 L471
Monte Carlo22R. FlockhartClimax 2.0 L4NZ-
Silverstone4M. TrintignantClimax 2.0 L4128
Nürburgring19D. GibsonClimax 1.5 L418NSsilnik
Nürburgring27C. GoethalsClimax 1.5 L423NSpompa paliwowa
Nürburgring26I. BurgessClimax 1.5 L4117
Nürburgring22W. SeidelClimax 1.5 L417NSzawieszenie
Porto12M. TrintignantClimax 2.0 L498
Sezon 1959
Sebring14A. de TomasoOSCA 2.0 L414NShamulce
Sezon 1960
Monza30V. WilsonClimax 1.5 L416NSsilnik
Monza12P. DrogoClimax 1.5 L4158
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca