F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Lotus 33Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Niemiec - 2 sierpnia 1964
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Meksyku - 22 października 1967
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix RPA - 1 stycznia 1965
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Niemiec - 1 sierpnia 1965
Pierwsze pole position:Grand Prix Meksyku - 25 października 1964
Ostatnie pole position:Grand Prix Niemiec - 7 sierpnia 1966
Zaliczone Grand Prix:27
Zwycięstwa:5 (18.52%)
Zdobyte punkty:74
Statystyki bolidu Lotus 33 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196734601012BRM 2.1 V8
Climax 2.0 V8
BRM 2.0 V8
G. Hill, J. Clark, M. Fisher
 1966915801208Climax 2.0 V8
Climax 2.1 V8
BRM 2.0 V8
J. Clark, P. Rodriguez, P. Arundell, G. Russo
 196510195556556Climax 1.5 V8
BRM 1.5 V8
M. Spence, J. Clark, P. Hawkins, B. Bondurant
 196459500113Climax 1.5 V8M. Spence, J. Clark, W. Hansgen, M. Solana
 Razem:2747745
(18.5%) 
8
(17.0%) 
8
(29.6%) 
7
(25.9%) 
19
(40.4%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1964
Nürburgring2M. SpenceClimax 1.5 V8178
Nürburgring1J. ClarkClimax 1.5 V82NSsilnik
Zeltweg2M. SpenceClimax 1.5 V88NSpółoś napędowa
Zeltweg1J. ClarkClimax 1.5 V83NSpółoś napędowa
Monza10M. SpenceClimax 1.5 V886
Watkins Glen17W. HansgenClimax 1.5 V8175
Watkins Glen2J. ClarkClimax 1.5 V8-7brak paliwa; jechał na zmianę ze Spence
Watkins Glen2M. SpenceClimax 1.5 V867brak paliwa; jechał na zmianę z Clarkiem
Mexico City17M. SolanaClimax 1.5 V81410
Mexico City1J. ClarkClimax 1.5 V815wyciek oleju/silnik (naj. okr.)
Sezon 1965
East London6M. SpenceClimax 1.5 V844
East London5J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Monte Carlo10P. HawkinsClimax 1.5 V81410wpadł do wody
Spa-Francorchamps18M. SpenceClimax 1.5 V8127
Spa-Francorchamps17J. ClarkClimax 1.5 V821 (naj. okr.)
Clermont-Ferrand8M. SpenceClimax 1.5 V8107
Silverstone6M. SpenceClimax 1.5 V864
Silverstone5J. ClarkClimax 1.5 V811
Zandvoort6J. ClarkClimax 1.5 V821 (naj. okr.)
Nürburgring22P. HawkinsClimax 1.5 V819NSwyciek oleju
Nürburgring2M. SpenceClimax 1.5 V86NSukład przeniesienia napędu
Nürburgring1J. ClarkClimax 1.5 V811 (naj. okr.)
Monza26M. SpenceClimax 1.5 V8811alternator
Monza24J. ClarkClimax 1.5 V8110pompa paliwowa (naj. okr.)
Watkins Glen6M. SpenceClimax 1.5 V84NSsilnik
Watkins Glen5J. ClarkClimax 1.5 V82NSsilnik
Mexico City22B. BondurantBRM 1.5 V817NSzawieszenie
Mexico City6M. SpenceClimax 1.5 V863
Mexico City5J. ClarkClimax 1.5 V81NSsilnik
Sezon 1966
Monte Carlo4J. ClarkClimax 2.0 V81NSzawieszenie
Spa-Francorchamps10J. ClarkClimax 2.1 V810NSsilnik
Reims2P. RodriguezClimax 2.0 V813NSwyciek oleju
Reims2J. ClarkClimax 2.0 V8-NWzraniony przez ptaka
Brands Hatch2P. ArundellBRM 2.0 V820NSskrzynia biegów
Brands Hatch1J. ClarkClimax 2.0 V854
Zandvoort8P. ArundellBRM 2.0 V815NSzapłon
Zandvoort6J. ClarkClimax 2.0 V833
Nürburgring2P. ArundellBRM 2.0 V8168
Nürburgring1J. ClarkClimax 2.0 V81NSwypadek
Monza20G. RussoClimax 2.0 V8209
Monza24P. ArundellBRM 2.0 V8138silnik
Watkins Glen11P. RodriguezBRM 2.0 V810NSrozrusznik
Watkins Glen2P. ArundellClimax 2.0 V8196
Mexico City2P. ArundellBRM 2.0 V8177
Mexico City11P. RodriguezClimax 2.0 V88NSdyferencjał
Sezon 1967
Monte Carlo14G. HillBRM 2.1 V882
Monte Carlo12J. ClarkClimax 2.0 V85NSzawieszenie (naj. okr.)
Mosport Park6M. FisherBRM 2.0 V81811
Mexico City10M. FisherBRM 2.0 V818NSukład paliwowy
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca