F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Arrows A20Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 7 marca 1999
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 31 października 1999
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:1
Podwozie:wykonana przez Arrows konstrukcja skorupowa z włókna węglowego
Zawieszenie:aktywowany przez popychacze pięcio-amortyzatorowy system
Amortyzatory:Dynamic
Układ kierowniczy:Arrows
Kierownica:Arrows
System chłodzenia:olejowe i wodne chłodnice Secan
Hamulce:szczęki AP Racing, tarcze i podkładki Carbone Industrie
Koła:BBS, 13 x 12 cali przednie, 13 x 13,7 cali tylne
Opony:Bridgestone Potenza
Instr. w kokpicie:system wyświetlania danych Arrows/TAG
Siedzenie:z włókna węglowego
Pasy bezpieczeń.:Sabelt
System gaśnic:dwubutelkowy Arrows
Lakiery:Glasurit
Elektronika:TAG 2000
Zbiornik paliwa:Arrows/ATL
Pojemność baku:130 litrów
Przekładnia:półautomatyczna sześciobiegowa skrzynia biegów Arrows, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Przepustnica:elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło:z włókna węglowego AP Racing
Waga:600 kg wliczając kierowcę i kamery
Wymiary
Przedni ślad:1465 mm
Tylny ślad:1410 mm
Rozstaw osi:2995 mm
Długość:5140 mm
Wysokość:1000 mm
Szerokość:1798 mm
Statystyki bolidu Arrows A20 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 199916321000023Arrows 3.0 V10T. Takagi, P. de la Rosa
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1999
Albert Park15T. TakagiArrows 3.0 V10177
Albert Park14P. de la RosaArrows 3.0 V10186
Interlagos14P. de la RosaArrows 3.0 V1018NShydraulika
Interlagos15T. TakagiArrows 3.0 V10198
Imola15T. TakagiArrows 3.0 V1020NSciśnienie paliwa; kara 10-sekundowego postoju w boksach
Imola14P. de la RosaArrows 3.0 V1018NSkolizja z Wurzem
Monte Carlo15T. TakagiArrows 3.0 V1019NSsilnik
Monte Carlo14P. de la RosaArrows 3.0 V1021NSskrzynia biegów
Catalunya15T. TakagiArrows 3.0 V102012
Catalunya14P. de la RosaArrows 3.0 V101911
Gilles Villeneuve15T. TakagiArrows 3.0 V1019NSukład przeniesienia napędu
Gilles Villeneuve14P. de la RosaArrows 3.0 V1020NSukład przeniesienia napędu
Magny-Cours14P. de la RosaArrows 3.0 V101911
Magny-Cours15T. TakagiArrows 3.0 V1020ZDużył opony de la Rosy/P11
Silverstone15T. TakagiArrows 3.0 V101916
Silverstone14P. de la RosaArrows 3.0 V1020NSskrzynia biegów
Red Bull Ring 14P. de la RosaArrows 3.0 V1021NSpoślizg
Red Bull Ring 15T. TakagiArrows 3.0 V1020NSsilnik
Hockenheim15T. TakagiArrows 3.0 V1022NSsilnik
Hockenheim14P. de la RosaArrows 3.0 V1020NSwypadek
Hungaroring15T. TakagiArrows 3.0 V1021NSukład przeniesienia napędu
Hungaroring14P. de la RosaArrows 3.0 V102015
Spa-Francorchamps15T. TakagiArrows 3.0 V1019NSsprzęgło
Spa-Francorchamps14P. de la RosaArrows 3.0 V1022NSukład przeniesienia napędu
Monza15T. TakagiArrows 3.0 V1022NSpoślizg
Monza14P. de la RosaArrows 3.0 V1021NSzawieszenie/wycofał się
Nürburgring14P. de la RosaArrows 3.0 V1022NSskrzynia biegów
Nürburgring15T. TakagiArrows 3.0 V1021NSpoślizg
Sepang15T. TakagiArrows 3.0 V1022NSukład przeniesienia napędu
Sepang14P. de la RosaArrows 3.0 V1020NSsilnik
Suzuka14P. de la RosaArrows 3.0 V102113
Suzuka15T. TakagiArrows 3.0 V1019NSskrzynia biegów
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca