F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-16 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 4 marca 2001
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 14 października 2001
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Brazylii - 1 kwietnia 2001
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 30 września 2001
Pierwsze pole position:Grand Prix San Marino - 15 kwietnia 2001
Ostatnie pole position:Grand Prix Monako - 27 maja 2001
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:4 (23.53%)
Zdobyte punkty:102
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion z przodu i z tyłu
Amortyzatory:Penske/McLaren
Koła:Enkei
Opony:Bridgestone Potenza
Karoseria:jednoczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Kleje:Loctite
Elektronika:urządzenia kontrolne TAG Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; TAG Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne
Radia:Kenwood
Przekładnia:podłóżna półautomatyczna skrzynia biegów McLaren
Statystyki bolidu McLaren MP4-16 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200117341024132611Mercedes FO110K 3.0 V10D. Coulthard, M. Hakkinen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2001
Albert Park4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1062
Albert Park3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V103NSzawieszenie
Sepang3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1046 (naj. okr.)
Sepang4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1083
Interlagos4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1051
Interlagos3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V103NSzgaśnięcie silnika przed startem
Imola3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1024
Imola4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1012
Catalunya4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1035wystartował z końca stawki
Catalunya3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1029sprzęgło/skrzynia biegów
Red Bull Ring 4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1071 (naj. okr.)
Red Bull Ring 3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V108NSukład kontroli startu
Monte Carlo4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1015 wystartował z końca stawki (naj. okr.)
Monte Carlo3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V103NSukład kierowniczy
Gilles Villeneuve4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V103NSsilnik
Gilles Villeneuve3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1083
Nürburgring3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1066
Nürburgring4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1053
Magny-Cours4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1034kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości (naj. okr.)
Magny-Cours3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V104NSskrzynia biegów przed startem
Silverstone3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1021 (naj. okr.)
Silverstone4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V103NSkolizja z Trullim/zawieszenie
Hockenheim4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V105NSsilnik
Hockenheim3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V103NSwyciek wody/silnik
Hungaroring4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1023
Hungaroring3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1065 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1092
Spa-Francorchamps3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1074
Monza4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V106NSsilnik
Monza3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V107NSskrzynia biegów
Indianapolis3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1041
Indianapolis4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1073
Suzuka4D. CoulthardMercedes FO110K 3.0 V1073
Suzuka3M. HakkinenMercedes FO110K 3.0 V1054
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca