F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Sauber C20 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 4 marca 2001
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 14 października 2001
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:21
Podwozie:konstrukcja skorupowa z włókna węglowego
Zawieszenie:górne i dolne ramiona, wewnętrzne sprężyny i amortyzatory Sachs Race Engineering, poruszane przez popychacze
Hamulce:szczęki Brembo, podkładki i tarcze hamulcowe z włókna węglowego Brembo
Elektronika:Magneti Marelli
Opony:Bridgestone Potenza; przednie 265/55R13, tylne 325/45R13
Koła:BBS; przednie 13 x 12 cali, tylne 13 x 13,7 cali
Przekładnia:półautomatyczna podłużnie zamontowana 7-biegowa skrzynia biegów Sauber
Sprzęgło:z włókna węglowego Sachs Race Engineering
Waga:600 kg (wliczając kierowcę i płyny)
Wymiary
Długość:4450 mm
Szerokość:1800 mm
Wysokość:950 mm
Przedni ślad:1470 mm
Tylny ślad:1410 mm
Rozstaw osi:3040 mm
Statystyki bolidu Sauber C20 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2001173421010013Petronas 01A 3.0 V10K. Raikkonen, N. Heidfeld
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2001
Albert Park17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V10136
Albert Park16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V10104
Sepang16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1011NSpoślizg
Sepang17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1014NSukład przeniesienia napędu
Interlagos17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1010NSpoślizg
Interlagos16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1093
Imola17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1010NSwypadek/kierownica
Imola16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V10127
Catalunya17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1098
Catalunya16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V10106
Red Bull Ring 17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1094
Red Bull Ring 16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1069 wystartował z opóźnieniem
Monte Carlo16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1016NSkolizja z Bernoldim
Monte Carlo17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V101510
Gilles Villeneuve17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1074
Gilles Villeneuve16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1011NSkolizja z Irvine'em
Nürburgring16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1010NSpółoś napędowa
Nürburgring17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V10910
Magny-Cours17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V10137
Magny-Cours16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1096
Silverstone17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1075
Silverstone16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1096
Hockenheim17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V108NSpółoś napędowa
Hockenheim16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V107NSkolizja z de la Rosą
Hungaroring17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1097
Hungaroring16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1076
Spa-Francorchamps16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1014NSkolizja z de la Rosą/zawieszenie
Spa-Francorchamps17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1012NSukł. przen. napędu/nie wystartował ponownie
Monza17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1097
Monza16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V10811 wystartował z boksów
Indianapolis16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V1066
Indianapolis17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1011NSuszkodzenia z kolizji
Suzuka17K. RaikkonenPetronas 01A 3.0 V1012NSzawieszenie/wypadek
Suzuka16N. HeidfeldPetronas 01A 3.0 V10109
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca