F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R23 (prezentacja: część 1, część 2)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 9 marca 2003
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Francji - 6 lipca 2003
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:Grand Prix Malezji - 23 marca 2003
Ostatnie pole position:Grand Prix Malezji - 23 marca 2003
Zaliczone Grand Prix:10
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:52
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej
Tylne zawieszenie:górne z tytanu i dolne z włókna węglowego ramiona, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo do górnej części obudowy skrzyni biegów
System paliwowy:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik na paliwo zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice po obu stronach
Elektronika:opracowana przez Renault F1 elektronika i oprogramowanie, wliczając kontrolę skrzyni biegów i połączenia z systemem zarządzającym pracą silnika firmy Magneti Marelli
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Opony:Michelin Pilot
Kokpit:siedzenie dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane przyciski do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Przekładnia:6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z wstecznym
Waga:600 kg, wliczając kierowcę, kamery TV i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4600 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R23 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200310205203116Renault RS23 3.0 V10F. Alonso, J. Trulli
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2003
Albert Park8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V10107
Albert Park7J. TrulliRenault RS23 3.0 V10125
Sepang7J. TrulliRenault RS23 3.0 V1025
Sepang8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1013
Interlagos8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V10103kara przejazdu przez boksy za wyprzedzanie podczas neutralizacji
Interlagos7J. TrulliRenault RS23 3.0 V1058
Imola8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1086
Imola7J. TrulliRenault RS23 3.0 V101613
Catalunya8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1032
Catalunya7J. TrulliRenault RS23 3.0 V104NSkolizja z Coulthardem
Red Bull Ring 8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1019NSsilnik; wystartował z boksów
Red Bull Ring 7J. TrulliRenault RS23 3.0 V1068
Monte Carlo7J. TrulliRenault RS23 3.0 V1046
Monte Carlo8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1085
Gilles Villeneuve8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1044 (naj. okr.)
Gilles Villeneuve7J. TrulliRenault RS23 3.0 V108NSuszkodzenia z kolizji
Nürburgring7J. TrulliRenault RS23 3.0 V106NSciśnienie paliwa
Nürburgring8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V1084
Magny-Cours8F. AlonsoRenault RS23 3.0 V107NSsilnik
Magny-Cours7J. TrulliRenault RS23 3.0 V106NSsilnik
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca