F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R24 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 7 marca 2004
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 24 października 2004
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Monako - 23 maja 2004
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Monako - 23 maja 2004
Pierwsze pole position:Grand Prix Monako - 23 maja 2004
Ostatnie pole position:Grand Prix Belgii - 29 sierpnia 2004
Zaliczone Grand Prix:18
Zwycięstwa:1 (5.56%)
Zdobyte punkty:105
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej
Tylne zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo do górnej części obudowy skrzyni biegów
System paliwowy:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik na paliwo zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice po obu stronach, chłodzone przepływem powietrza
Elektronika:opracowana przez Renault F1 elektronika i oprogramowanie, wliczając kontrolę skrzyni biegów i połączenia z systemem zarządzającym pracą silnika firmy Magneti Marelli
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Opony:Michelin Pilot
Kokpit:siedzenie dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane przyciski do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Przekładnia:6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z wstecznym
Waga:605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4600 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R24 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2004183610516308Renault RS24 3.0 V10
Renault RS24B 3.0 V10
Renault RS24D 3.0 V10
F. Alonso, J. Trulli, J. Villeneuve
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2004
Albert Park8F. AlonsoRenault RS24 3.0 V1053
Albert Park7J. TrulliRenault RS24 3.0 V1097
Sepang7J. TrulliRenault RS24 3.0 V1085
Sepang8F. AlonsoRenault RS24 3.0 V10197
Sakhir8F. AlonsoRenault RS24 3.0 V10166
Sakhir7J. TrulliRenault RS24 3.0 V1074
Imola8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V1064
Imola7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V1095
Catalunya8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V1084
Catalunya7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V1043
Monte Carlo8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V103NSwypadek
Monte Carlo7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V1011
Nürburgring7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V1034
Nürburgring8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V1065
Gilles Villeneuve8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V105NSpółoś napędowa
Gilles Villeneuve7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V103NSukład przeniesienia napędu
Indianapolis7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V10204
Indianapolis8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V109NSpęknięta opona/wypadek
Magny-Cours8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V1012
Magny-Cours7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V1054
Silverstone7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V105NSzawieszenie/wypadek
Silverstone8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V101610
Hockenheim8F. AlonsoRenault RS24B 3.0 V1053
Hockenheim7J. TrulliRenault RS24B 3.0 V10611
Hungaroring8F. AlonsoRenault RS24D 3.0 V1053
Hungaroring7J. TrulliRenault RS24D 3.0 V109NSsilnik
Spa-Francorchamps8F. AlonsoRenault RS24D 3.0 V103NSwyciek oleju/poślizg
Spa-Francorchamps7J. TrulliRenault RS24D 3.0 V1019
Monza8F. AlonsoRenault RS24D 3.0 V104NSpoślizg
Monza7J. TrulliRenault RS24D 3.0 V10910
Shanghai7J. VilleneuveRenault RS24D 3.0 V101211
Shanghai8F. AlonsoRenault RS24D 3.0 V1064
Suzuka8F. AlonsoRenault RS24D 3.0 V10115
Suzuka7J. VilleneuveRenault RS24D 3.0 V10910
Interlagos7J. VilleneuveRenault RS24D 3.0 V101310
Interlagos8F. AlonsoRenault RS24D 3.0 V1084
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca