F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R26 (prezentacja: część 1, część 2)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 12 marca 2006
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 22 października 2006
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Bahrajnu - 12 marca 2006
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Japonii - 8 października 2006
Pierwsze pole position:Grand Prix Malezji - 19 marca 2006
Ostatnie pole position:Grand Prix Chin - 1 października 2006
Zaliczone Grand Prix:18
Zwycięstwa:8 (44.44%)
Zdobyte punkty:206
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej
Tylne zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo na górnej części obudowy skrzyni biegów
Przekładnia:7-biegowa półautomatyczna tytanowa skrzynia biegów z wstecznym
Zbiornik na paliwo:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza
Elektronika:zintegrowana elektronika podwozia/silnika Step 11 i oprogramowanie opracowane przez Renault F1 we współpracy z firmą Magneti Marelli
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Kokpit:wyjmowalne siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane przyciski do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Opony:Michelin Pilot
Akumulatory:Renault F1 Team
Waga:605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4800 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R26 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20061836206819754Renault RS26 2.4 V8
Renault RS26B 2.4 V8
Renault RS26C 2.4 V8
Renault RS26D 2.4 V8
Renault RS26E 2.4 V8
F. Alonso, G. Fisichella
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2006
Sakhir1F. AlonsoRenault RS26 2.4 V841
Sakhir2G. FisichellaRenault RS26 2.4 V89NShydraulika
Sepang2G. FisichellaRenault RS26 2.4 V811
Sepang1F. AlonsoRenault RS26 2.4 V872 (naj. okr.)
Albert Park1F. AlonsoRenault RS26 2.4 V831
Albert Park2G. FisichellaRenault RS26 2.4 V825wystartował z boksów
Imola2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V8118
Imola1F. AlonsoRenault RS26 2.4 V852 (naj. okr.)
Nürburgring2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V8116
Nürburgring1F. AlonsoRenault RS26 2.4 V812
Catalunya2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V823
Catalunya1F. AlonsoRenault RS26B 2.4 V811
Monte Carlo2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V896
Monte Carlo1F. AlonsoRenault RS26B 2.4 V811
Silverstone1F. AlonsoRenault RS26B 2.4 V811 (naj. okr.)
Silverstone2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V854
Gilles Villeneuve2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V824kara przejazdu przez boksy za falstart
Gilles Villeneuve1F. AlonsoRenault RS26B 2.4 V811
Indianapolis1F. AlonsoRenault RS26B 2.4 V855
Indianapolis2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V833
Magny-Cours2G. FisichellaRenault RS26B 2.4 V876
Magny-Cours1F. AlonsoRenault RS26C 2.4 V832
Hockenheim1F. AlonsoRenault RS26C 2.4 V875
Hockenheim2G. FisichellaRenault RS26C 2.4 V856
Hungaroring2G. FisichellaRenault RS26C 2.4 V87NSwypadł z toru
Hungaroring1F. AlonsoRenault RS26C 2.4 V815NSkoło
Istanbul2G. FisichellaRenault RS26C 2.4 V846
Istanbul1F. AlonsoRenault RS26C 2.4 V832
Monza2G. FisichellaRenault RS26D 2.4 V894
Monza1F. AlonsoRenault RS26D 2.4 V810NSsilnik
Shanghai2G. FisichellaRenault RS26D 2.4 V823
Shanghai1F. AlonsoRenault RS26D 2.4 V812 (naj. okr.)
Suzuka1F. AlonsoRenault RS26D 2.4 V851 (naj. okr.)
Suzuka2G. FisichellaRenault RS26D 2.4 V863
Interlagos2G. FisichellaRenault RS26E 2.4 V866
Interlagos1F. AlonsoRenault RS26D 2.4 V842
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca