F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Williams FW28 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 12 marca 2006
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 22 października 2006
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:18
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:11
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższające wymaganą przez FIA odporność na zderzenia
Przednie zawieszenie:podwójny układ ramion z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym skręcane sprężyny
Tylne zawieszenie:ramiona i popychacz aktywujący skręcane sprężyny oraz wahacze
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów WilliamsF1, siedem biegów + wsteczny, niezakłócona zmiana biegów, obudowa z aluminium z mechanizmem Xtrac, zmiana biegów elektro-hydrauliczna
Sprzęgło:z włókna węglowego
Amortyzatory:WilliamsF1
Koła:O.Z. z magnezu
Opony:Bridgestone Potenza, przednie o szer. 350 mm, tylne o szer. 375 mm
Hamulce:sześciotłokowe szczęki AP, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem WilliamsF1
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
Elektronika:zintegrowana dla podwozia i silnika, opracowana przez WilliamsF1 & Cosworth
Paliwo:Petrobras
Oleje i smary:Castrol
System chłodzenia:olejowe (Marston) i wodne chłodnice
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS
Siedzenie:wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem firmy Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy
System gaśnic:Safety Devices
Waga:605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast
Wymiary
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4500 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Williams FW28 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2006183611000120Cosworth CA2006 2.4 V8A. Wurz, N. Rosberg, M. Webber
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2006
Sakhir35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Sakhir10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V8127 (naj. okr.)
Sakhir9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V876
Sepang35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Sepang10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V83NSsilnik
Sepang9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V84NShydraulika
Albert Park35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Albert Park10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V814NSkolizja z Klienem
Albert Park9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V87NSskrzynia biegów
Imola9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V8106
Imola35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Imola10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V81311
Nürburgring9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V819NShydraulika
Nürburgring35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Nürburgring10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V8227
Catalunya10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V81311
Catalunya9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V8119
Catalunya35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Monte Carlo10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V88NSwydech
Monte Carlo9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V82NSwydech
Monte Carlo35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Silverstone35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Silverstone10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V8129
Silverstone9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V817NSkolizja z R. Schumacherem
Gilles Villeneuve35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Gilles Villeneuve10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V86NSkolizja z Montoyą
Gilles Villeneuve9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V81612
Indianapolis35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Indianapolis10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V8229
Indianapolis9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V812NSkolizja na starcie
Magny-Cours9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V810NSopona
Magny-Cours35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Magny-Cours10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V81914
Hockenheim10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V814NSwypadek
Hockenheim9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V811NSsilnik
Hockenheim35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Hungaroring10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V818NSelektryka
Hungaroring9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V85NSwypadł z toru
Hungaroring35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Istanbul35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Istanbul10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V814NSciśnienie wody
Istanbul9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V8910
Monza35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Monza10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V812NSpółoś napędowa
Monza9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V81910
Shanghai35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Shanghai10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V81511
Shanghai9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V8148
Suzuka9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V814NSwypadek
Suzuka35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Suzuka10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V81010
Interlagos9M. WebberCosworth CA2006 2.4 V811NSkolizja z Rosbergiem
Interlagos35A. WurzCosworth CA2006 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Interlagos10N. RosbergCosworth CA2006 2.4 V813NSwypadek
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca