F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R27 (prezentacja: część 1, część 2 | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 18 marca 2007
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 21 października 2007
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:51
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące wewnętrznym wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej
Tylne zawieszenie:górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo na górnej części obudowy skrzyni biegów
Przekładnia:7-biegowa półautomatyczna tytanowa skrzynia biegów z wstecznym; system natychmiastowej zmiany biegów dla maksymalnych osiągów
Zbiornik na paliwo:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza
Elektronika:zintegrowana elektronika podwozia/silnika Step 11 i oprogramowanie opracowane przez Renault F1 Team we współpracy z firmą Magneti Marelli
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Kokpit:wyjmowalne siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane łopatki do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Świece:Champion
Akumulatory:Renault F1 Team
Opony:Bridgestone Potenza
Waga:605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4800 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R27 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200717345101004Renault RS27 2.4 V8G. Fisichella, H. Kovalainen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2007
Albert Park3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V865
Albert Park4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V81310
Sepang4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V8118
Sepang3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V8126
Sakhir3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V878
Sakhir4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V8129
Catalunya4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V887
Catalunya3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V8109
Monte Carlo4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V81513silnik
Monte Carlo3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V844
Gilles Villeneuve4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V8224
Gilles Villeneuve3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V89ZDwyjechał z zamkniętych boksów
Indianapolis4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V865
Indianapolis3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V8109
Magny-Cours3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V856
Magny-Cours4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V8615
Silverstone4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V877
Silverstone3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V888
Nürburgring3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V81310
Nürburgring4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V878
Hungaroring4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V8118
Hungaroring3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V81312
Istanbul4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V876
Istanbul3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V8109
Monza4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V877
Monza3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V81512
Spa-Francorchamps4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V898
Spa-Francorchamps3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V822NSuderzył w bandę/zawieszenie; wystartował z boksów
Fuji3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V8105
Fuji4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V8112
Shanghai4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V8139
Shanghai3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V81811
Interlagos3G. FisichellaRenault RS27 2.4 V812NSkolizja z Yamamoto
Interlagos4H. KovalainenRenault RS27 2.4 V817NSwypadek
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca