F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Williams FW29 (prezentacja: część 1, część 2)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 18 marca 2007
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 21 października 2007
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:33
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższające wymaganą przez FIA odporność na zderzenia
Przednie zawieszenie:podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne
Tylne zawieszenie:wahacze i popychacz aktywujący sprężyny skrętne
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia z natychmiastową zmianą biegów WilliamsF1, siedem biegów + wsteczny, obudowa z aluminium z mechanizmem Xtrac, zmiana biegów elektro-hydrauliczna
Sprzęgło:z włókna węglowego
Amortyzatory:WilliamsF1
Koła:RAYS z kutego magnezu
Opony:Bridgestone Potenza, przednie o szer. 350 mm, tylne o szer. 375 mm
Hamulce:sześciotłokowe szczęki AP, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem WilliamsF1
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik
Elektronika:zintegrowana dla podwozia i silnika, opracowana przez WilliamsF1 & Toyota
Paliwo:Petrobras
Oleje i smary:Lubrax
System chłodzenia:olejowe (WilliamsF1) i wodne chłodnice
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS
Siedzenie:wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem firmy Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Waga:605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast
Wymiary
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4500 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Williams FW29 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200717343301007Toyota RVX-07 2.4 V8A. Wurz, N. Rosberg, K. Nakajima
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2007
Albert Park17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V815NSkolizja z Coulthardem
Albert Park16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V8127
Albert Park38K. NakajimaToyota RVX-07 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Sepang17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V8199
Sepang16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V86NShydraulika
Sepang38K. NakajimaToyota RVX-07 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Sakhir17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81111
Sakhir16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V81010
Catalunya16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V8116
Catalunya17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V818NSkolizja z Schumacherem
Monte Carlo17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V8117
Monte Carlo16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V8512
Gilles Villeneuve38K. NakajimaToyota RVX-07 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Gilles Villeneuve17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V8193
Gilles Villeneuve16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V8710kara 10-sekundowego postoju w boksach za postój przy zamkniętych boksach
Indianapolis16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V81416wyciek oleju/silnik
Indianapolis38K. NakajimaToyota RVX-07 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Indianapolis17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81710
Magny-Cours16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V899
Magny-Cours17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81814
Silverstone17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81313
Silverstone16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V81712
Nürburgring16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V811NSwypadł z toru
Nürburgring17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V8124
Hungaroring17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81214
Hungaroring16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V847
Istanbul16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V887
Istanbul17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81411
Monza17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81313
Monza16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V886
Spa-Francorchamps17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V815NSciśnienie paliwa
Spa-Francorchamps16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V856
Fuji17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V818NSkolizja z Massą
Fuji16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V816NSelektronika
Shanghai38K. NakajimaToyota RVX-07 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Shanghai17A. WurzToyota RVX-07 2.4 V81912
Shanghai16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V81516
Interlagos17K. NakajimaToyota RVX-07 2.4 V81910
Interlagos16N. RosbergToyota RVX-07 2.4 V8104
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca