F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Honda RA108 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 16 marca 2008
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 2 listopada 2008
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:18
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:14
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie:wahacze oraz popychacze aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Showa
Koła:BBS z kutego magnezu
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:szczęki Alcon, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Honda F1
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego Honda
Elektronika:standardowe ECU narzucone przez FIA
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów, siedem biegów, obudowa z włókna węglowego, mechanizm Hondy, zmiana biegów hydrauliczna
Sprzęgło:z włókna węglowego
Wymiary
Długość:4700 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Honda RA108 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200818361401009Honda RA808E 2.4 V8R. Barrichello, J. Button
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2008
Albert Park17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V810ZDwyjechał z zamkniętych boksów/P6; kara 10-sekundowego postoju w boksach za tankowanie paliwa w momencie, gdy boksy są zamknięte
Albert Park16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V812NSkolizja w pierwszym zakręcie
Sepang16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81110
Sepang17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81413kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości
Sakhir17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81211
Sakhir16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V89NSuszkodzenia z kolizji z Coulthardem
Catalunya16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V8136
Catalunya17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V811NSuszkodzenia z kolizji
Istanbul17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81214
Istanbul16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81311
Monte Carlo17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V8146
Monte Carlo16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81111
Gilles Villeneuve17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V897
Gilles Villeneuve16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V8PL11wystartował z boksów
Magny-Cours17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V82014
Magny-Cours16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V816NSuszkodzenia z kolizji
Silverstone16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V817NSwypadł z toru
Silverstone17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V8163
Hockenheim17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V818NSuszkodzenia z kolizji z Coulthardem
Hockenheim16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81417
Hungaroring16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81212
Hungaroring17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81716
Valencia17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V8PL16
Valencia16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81613
Spa-Francorchamps16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81715
Spa-Francorchamps17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V816NSskrzynia biegów
Monza17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81617
Monza16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81915wystartował z boksów
Marina Bay17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V818NSelektryka
Marina Bay16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V8129
Fuji17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81713
Fuji16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81814
Shanghai17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81311
Shanghai16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81816
Interlagos16J. ButtonHonda RA808E 2.4 V81713
Interlagos17R. BarrichelloHonda RA808E 2.4 V81515
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca