F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-23 (prezentacja: część 1, część 2 | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 16 marca 2008
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 2 listopada 2008
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Australii - 16 marca 2008
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Chin - 19 października 2008
Pierwsze pole position:Grand Prix Australii - 16 marca 2008
Ostatnie pole position:Grand Prix Chin - 19 października 2008
Zaliczone Grand Prix:18
Zwycięstwa:6 (33.33%)
Zdobyte punkty:151
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Amortyzatory:Koni
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:jednoczęściowa pokrywa na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Opony:Bridgestone Potenza
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Akumulatory:GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren, siedem biegów + wsteczny
Sprzęgło:operowane manualnie
Statystyki bolidu McLaren MP4-23 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20081836151613834Mercedes FO108V 2.4 V8H. Kovalainen, L. Hamilton
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2008
Albert Park23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V835 (naj. okr.)
Albert Park22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V811
Sepang22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V895
Sepang23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V883
Sakhir23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V855 (naj. okr.)
Sakhir22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V8313
Catalunya22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V853
Catalunya23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V86NSwypadek
Istanbul23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V8212
Istanbul22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V832
Monte Carlo22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V831pierwotny dystans miał wynieść 78 okrążeń, ale wyścig przekroczył limit dwóch godzin
Monte Carlo23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V848
Gilles Villeneuve23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V879
Gilles Villeneuve22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V81NSkolizja z Raikkonenem; pozycja startowa do następnego wyścigu obniżona o 10 miejsc za spowodowanie kolizji w boksach
Magny-Cours23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V8104
Magny-Cours22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V81310kara przejazdu przez boksy za ścięcie szykany podczas walki z Vettelem
Silverstone23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V815
Silverstone22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V841
Hockenheim23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V835
Hockenheim22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V811
Hungaroring22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V815
Hungaroring23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V821
Valencia23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V854
Valencia22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V822
Spa-Francorchamps22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V813do rezultatu końcowego doliczone 25 sekund kary za ścięcie szykany podczas walki z Raikkonenem
Spa-Francorchamps23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V8310skrzynia biegów; kara przejazdu przez boksy za spowodowanie kolizji z Webberem
Monza23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V822
Monza22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V8157
Marina Bay23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V8510
Marina Bay22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V823
Fuji23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V83NSsilnik
Fuji22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V8112kara przejazdu przez boksy za incydent w pierwszym zakręcie
Shanghai23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V85NSpneumatyka
Shanghai22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V811 (naj. okr.)
Interlagos22L. HamiltonMercedes FO108V 2.4 V845
Interlagos23H. KovalainenMercedes FO108V 2.4 V857
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca