F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Williams FW31 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 29 marca 2009
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 1 listopada 2009
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:34,5
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższająca wymaganą przez FIA odporność na zderzenia
Przednie zawieszenie:podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne i stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:wahacze i popychacz aktywujący sprężyny skrętne i stabilizator poprzeczny
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów WilliamsF1 typu "seamless", siedem biegów + wsteczny, obudowa z aluminium, zmiana biegów elektro-hydrauliczna
Sprzęgło:AP z włókna węglowego
Amortyzatory:WilliamsF1
Koła:RAYS z kutego magnezu
Opony:Bridgestone Potenza slick, przednie o szer. 350 mm, tylne o szer. 375 mm
Hamulce:sześciotłokowe szczęki AP, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem WilliamsF1
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
Elektronika:MES
KERS:opatentowany przez Williams Hybrid Power system z kołem zamachowym Magnetic Loaded Composite
System chłodzenia:olejowe i wodne chłodnice Marston, także dla skrzyni biegów
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS
Siedzenie:wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy
System gaśnic:Safety Devices
Świece:ND
Waga:605 kg, wliczając kierowcę, kamerę i balast
Wymiary
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4800 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Williams FW31 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2009173434,500015Toyota RVX-09 2.4 V8K. Nakajima, N. Rosberg
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2009
Albert Park17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V811NSwypadek
Albert Park16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V856 (naj. okr.)
Sepang17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81112
Sepang16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V848
Shanghai17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V814NSskrzynia biegów
Shanghai16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V8715
Sakhir16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V899
Sakhir17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V812NSciśnienie oleju
Catalunya17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81113
Catalunya16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V898
Monte Carlo16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V866
Monte Carlo17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81015wypadek
Istanbul17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81212
Istanbul16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V895
Silverstone16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V875
Silverstone17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V8511
Nürburgring17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81312
Nürburgring16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V8154
Hungaroring17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V899
Hungaroring16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V854
Valencia17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81718uszkodzenia wskutek pęknięcia opony
Valencia16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V875
Spa-Francorchamps17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81813
Spa-Francorchamps16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V8108
Monza16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V81816
Monza17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81710
Marina Bay17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V8109
Marina Bay16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V8311kara przejazdu przez boksy za wyjechanie poza białą linię w wyjeździe z alei serwisowej
Suzuka16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V875
Suzuka17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81515
Interlagos17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V89NSkolizja z Kobayashim
Interlagos16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V87NSskrzynia biegów
Yas Marina17K. NakajimaToyota RVX-09 2.4 V81313
Yas Marina16N. RosbergToyota RVX-09 2.4 V899
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca