F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R30 (prezentacja: część 1, część 2 | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 14 marca 2010
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 14 listopada 2010
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:163
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik RS27-2010 V8 stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie:górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące wewnętrznym wahaczem poprzez system popychaczy, który jest połączony z zamontowanymi wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej drążkiem skrętnym i amortyzatorem
Tylne zawieszenie:górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo na górnej części obudowy skrzyni biegów
Koła:OZ z magnezu
Przekładnia:wykonana z tytanu 7-biegowa półautomatyczna skrzynia biegów z wstecznym; szybki system zmiany przełożeń "Quickshift"
Zbiornik na paliwo:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
System chłodzenia:oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza
Elektronika:standardowe ECU MES-Microsoft
Akumulator:Renault F1 Team
Hamulce:tarcze i szczęki z włókna węglowego (Hitco), zaciski AP Racing
Kokpit:wyjmowane siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa OMP Racing z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane łopatki do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem oraz regulację płatu przedniego skrzydła
Opony:Bridgestone Potenza slick
Waga:620 kg, wliczając kierowcę, kamery i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Długość:5050 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R30 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2010193816303028Renault RS27-2010 2.4 V8W. Pietrow, R. Kubica
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2010
Sakhir12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V817NSzawieszenie
Sakhir11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V8911
Albert Park12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V818NSwypadł z toru
Albert Park11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V892
Sepang12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V811NSskrzynia biegów
Sepang11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V864
Shanghai12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V8147
Shanghai11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V885
Catalunya11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V878
Catalunya12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81911
Monte Carlo12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81413zawieszenie
Monte Carlo11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V823
Istanbul11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V876
Istanbul12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V8915 (naj. okr.)
Gilles Villeneuve12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81417kara przejazdu przez boksy za falstart i spowodowanie kolizji z de la Rosą tuż po starcie
Gilles Villeneuve11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V887 (naj. okr.)
Valencia12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81014 do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji
Valencia11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V865 do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji
Silverstone12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81513
Silverstone11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V86NSpółoś
Hockenheim12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81310
Hockenheim11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V877
Hungaroring11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V88NSwycofał się; kara 10-sekundowego postoju w boksach za spowodowanie kolizji z Adrianem Sutilem
Hungaroring12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V875
Spa-Francorchamps12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V8239
Spa-Francorchamps11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V833
Monza11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V898
Monza12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V82013
Marina Bay12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81211
Marina Bay11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V887
Suzuka11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V83NSmocowanie koła
Suzuka12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V813NSkolizja z Hulkenbergiem; kara przesunięcia o 5 miejsc do tyłu na starcie następnego wyścigu za kolizję z Hulkenbergiem
Yeongam12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V820NSwypadek
Yeongam11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V885
Interlagos12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V81016
Interlagos11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V879
Yas Marina12W. PietrowRenault RS27-2010 2.4 V8106
Yas Marina11R. KubicaRenault RS27-2010 2.4 V8115
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca