Strona 64 z 84

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Śr wrz 13, 2017 21:01
przez Simi
Osobiście trochę się dziwię, że Mercedes nie chciał dać Bottasowi wieloletniego kontraktu. Tzn, spodziewałem się że podpisze tylko na rok, bo mówiło się o tym od jakiegoś czasu, ale dziwię się, że Mercedes nie chce Fina na dłużej. Naprawdę chcą u siebie kogoś kto mógłby zaburzyć harmonię w ekipie?

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Śr wrz 13, 2017 21:19
przez Saruto
Bardziej nie znasz dnia ani godziny kiedy Mercedes zabierze zabawki ;)

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Śr wrz 13, 2017 21:52
przez Simi
Do 2020 są na pewno o ile wiem

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Śr wrz 13, 2017 22:15
przez Kulfon00
Tak samo jak BMW przez cały 2009 się zapierało, że testują pod kątem 2010 :D, mówię wam - Mercedes szybciej zwinie zabawki niż to się co po niektórym wydaje (i zostanie ewentualnie jako dostawca silników).

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Śr wrz 13, 2017 22:24
przez Simi
Wcale się nie zdziwię jak się wycofają wkrótce - wiemy dobrze jak to jest z producentami. Ale zakładałbym raczej, że skoro mówią, że w 2020 zadecydują co dalej, to jednak zostaną do tego 2020. Ale cóż, może naiwnie zakładam :P

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Śr wrz 13, 2017 22:37
przez slipstream
Póki walczą o wygrane to raczej spokojnie, ale jak tylko zaczną seryjnie przegrywać, to wtedy koncernom bardzo szybko się nudzi zabawa w F1...

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Śr wrz 13, 2017 22:43
przez JPM
Według Bilda Wehrleina nie będzie w stawce F1 na przyszły sezon.

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 10:40
przez quickNick
Pojawiaja sie doniesienia, ze Sainz nie zastapi Palmera przed koncem sezonu:

Sainz unlikely to replace Palmer before 2018

F1 Fanatic Round-upPosted on | 14th September 2017, 0:01Author Keith Collantine

In the round-up: Carlos Sainz Jnr is not expected to take over Jolyon Palmer’s seat at Renault before the end of the year.

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 10:41
przez Europejczyk
Ten Palmer to jakiś terminator chyba... :-o

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 11:06
przez cwiek
Kontynuując gdybologię, chcieli wsadzić RK do bolidu na 2017 i go sprawdzić w pozostałych wyścigach. Nie udało się wysadzić Palmera, RK jest za dużą niewiadomą i zatrudnienie go na 2018 bez kilku wcześniejszych wyścigów nie wchodziło w grę. Tak to widzę.

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 11:19
przez quickNick
Na to wygląda, zgadzam się z ćwiekiem.

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 12:10
przez Diego
Wygląda własnie na to, że Palmer rzeczywiście musi być solidnie zabetonowany. Skoro dla Sainza (który przecież i tak będzie u nich jeździł w 2018) Renault nie jest w stanie zwolnić w tym sezonie fotela to dla Kubicy też pewnie nie dali rady. Po testach w Budapeszcie wydawało się logiczne, że Renault będzie chciało sprawdzić Roberta w jakimś wyścigu w tym sezonie, żeby na 2018 nie brać kota w worku. Skoro nie udało się wysadzić z bolidu Palmera to temat RK w Renault musiał upaść. Inna sprawa, że teraz każdy inny zespół też musi się liczyć z takim samym ryzykiem kontraktując Roberta na przyszły sezon. Chyba, że Williams pożegna Massę w Brazylii, a w Abu Dhabi da Robertowi jako decydujący sprawdzian.

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 12:35
przez kwmb
Wnioski z konferencji prasowej
Palmer "coś" wie o swojej przyszłości, ma być wkrótce oświadczenie, pewny, że dokończy sezon
Alonso mówi, że nie chce walczyć w tyle stawki i ma wiele ciekawych ofert, sugeruje start w Le Mans już za rok.

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 12:42
przez bartoszcze
kwmb napisał(a):Alonso mówi, że nie chce walczyć w tyle stawki i ma wiele ciekawych ofert, sugeruje start w Le Mans już za rok.

W tym celu musiałby nie pojechać w Kanadzie? Podobno Brown spotykał się z rodziną Latifiego...

Re: Sezon ogórkowy 2018

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 16:51
przez Gie
Renault rozstaje się z RBR. Ci mają w kolejnym sezonie przejść na silniki Hondy. Powiedzmy że w przyszłym sezonie Honda nadal nie radzi sobie ze zrobieniem konkurencyjnego silnika. Nadwozie STR nie jest tak dobre jak McL i ich samochody przyjeżdżają 2-3 okrążenia za zwycięzcą. Fala krytyki leje się strumieniami, śmiechom nie ma końca i Honda postanawia zwinąć manatki i opuszcza F1. Co w takiej sytuacji? Mercedes i Ferrari zostaną zmuszone do dostarczania silników tym zespołom? Renault, które dopiero co rozstało się z RBR, też będzie w tym gronie?