Kierownice-problemy i porady.

GP4, Richard Burns Rally, Pro Evolution Soccer...

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez Sar trek N lip 04, 2010 0:16  Re: Kierownice-problemy i porady.

Gdzieś czytałem na forum.
A ty masz i działa ?
wyścigowe historie - strona o historii wyścigów Indy Car
Avatar użytkownika
Sar trek
 
Dołączył(a): Śr mar 26, 2008 22:25

Postprzez krzych N lip 04, 2010 11:13  Re: Kierownice-problemy i porady.

Nie mam, ale:

1) Nigdzie się nie spotkałem z opinią, że nie działa.
2) Nie widzę powodów, by nie działała.
3) Chodzi o to, że kupowanie G25 tylko po to, by grać w F1 Challenge to zbrodnia.
2010 : True World Champion - Fernando Alonso
Avatar użytkownika
krzych
 
Dołączył(a): Śr lut 25, 2009 16:10
Lokalizacja: Oława k. Wrocławia
GG: 9642027

Postprzez Unikalny.Nick N lip 04, 2010 13:18  Re: Kierownice-problemy i porady.

W F1C nie działają niektóre przyciski(gra ich poprostu nie wykrywa), które są do użycia w G25. To samo jest z niektórymi przyciskami w DFGT(nie działa m.in "pokrętło"). Ale większość przycisków działa, paddlesy też, więc powinno się dać bezproblemowo jeździć.

BTW. Sar trek, co z modem Dakar do Richard Burns Rally? :rotfl:
Unikalny.Nick
 
Dołączył(a): Śr sie 22, 2007 12:48

Postprzez Sar trek N lip 04, 2010 22:07  Re: Kierownice-problemy i porady.

heku99 napisał(a):Witam, mam problem z ustawieniem kierownicy g25 w grze, chodzi o to że mam tak jakby dead zone, tzn muszę skręcać g25 około 20* żeby w grze poruszyła się kierownica. Dzieje mi się tak tylko w f1 challenge np w rFactorze czy LFS wszystko jest dobrze.


Nie chodzi mi tylko o F1c, ale także o RBR, NASCAR Racing 2003 oraz oczywiście rFactora.
Ale chciałbym czasem w F1c także sobie pośmigać.
Jeśli można bez problemu grać, to się cieszę.

A z modu do RBR nic nie wyszło.
wyścigowe historie - strona o historii wyścigów Indy Car
Avatar użytkownika
Sar trek
 
Dołączył(a): Śr mar 26, 2008 22:25

Postprzez Master N lip 04, 2010 23:36  Re: Kierownice-problemy i porady.

Ojeny, ten heku nie umie ustawić martwej strefy w opcjach - ją się reguluje suwakiem.

Kupuj - wszędzie bedzie chodzić.
Master
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 16:10

Postprzez infospec Wt lip 06, 2010 11:43  Re: Kierownice-problemy i porady.

Witajcie. To i ja dodam swoje pięć groszy w wątku. Otóż dylemat jest następujący:

Obecnie posiadam G25, która w następnych tygodniach pójdzie do brata, a ja dostaję możliwość zmiany na inną. Tylko że jest problem, na co? G25 mam od 2 lat i jestem nadal zachwycony tą kierownicą. Problem w tym, iż w Niemczech ciężko obecnie jeszcze nową znaleźć. G27 wydaje się być logicznym wyborem, jednak ponoć występują w niej jakieś dziwne trzaski przy pewnych sytuacjach na torze (np. falista nawierzchnia + skręcanie). A może macie jakąś alternatywę dla G27?

Byłbym wdzięczny za odpowiedzi.
Avatar użytkownika
infospec
 
Dołączył(a): Wt sie 12, 2008 17:43
GG: 4444908

Postprzez prawy Wt lip 06, 2010 11:54  Re: Kierownice-problemy i porady.

Moim zdaniem G27 to najlepszy możliwy wybór jeśli jesteś przy kasie.
Jeśli nie G27, to zostaje znacznie tańsza DFGT, która także jest niezła i dobrze się sprawuję (mam ją od roku), lecz nie jest już to ta sama liga co G27...
Avatar użytkownika
prawy
 
Dołączył(a): N sty 25, 2009 13:09
Lokalizacja: Szczecin ZS
GG: 10768869

Postprzez nEoDaViS Wt lip 06, 2010 13:05  Re: Kierownice-problemy i porady.

Mam taki dylemat z FFB. Posiadam Formule EXa, ii... no właśnie. Z jakim FFB jedzie się Wam lepiej? na minusie, na plusie czy może wyłączony? Wiem że to sprawa osobista, jak komu wygodniej, ale które wg. Was lepsze? Ja jechałem cały czas na plusie, na prostej ciężko utrzymac bolid w linii prostej, a lekko wchodzi w zakręty, na minusie jest odwrotnie

Tu chodzi o łagodniejsze pokonywanie zakrętów, ale żeby nie tracic na czasie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
nEoDaViS
 
Dołączył(a): Cz lis 13, 2008 19:44
GG: 10343648

Postprzez infospec Wt lip 06, 2010 14:29  Re: Kierownice-problemy i porady.

nEoDaViS napisał(a):Mam taki dylemat z FFB. Posiadam Formule EXa, ii... no właśnie. Z jakim FFB jedzie się Wam lepiej? na minusie, na plusie czy może wyłączony? Wiem że to sprawa osobista, jak komu wygodniej, ale które wg. Was lepsze? Ja jechałem cały czas na plusie, na prostej ciężko utrzymac bolid w linii prostej, a lekko wchodzi w zakręty, na minusie jest odwrotnie

Tu chodzi o łagodniejsze pokonywanie zakrętów, ale żeby nie tracic na czasie ;)


Dla kierownic logiego trzeba ustawiac ujemny ffb. Tez jezdzilem swego czasu na ex i zawsze ujemne wartosci. W realu Ci auto tez nie ucieka samo w zakret tulko musisz je tam pokierowac.
Avatar użytkownika
infospec
 
Dołączył(a): Wt sie 12, 2008 17:43
GG: 4444908

Postprzez nEoDaViS Wt lip 06, 2010 15:16  Re: Kierownice-problemy i porady.

No właśnie, wiedziałem że jest coś nie tak :grin: Dzięki :)
Obrazek
Avatar użytkownika
nEoDaViS
 
Dołączył(a): Cz lis 13, 2008 19:44
GG: 10343648

Postprzez infospec Wt lip 06, 2010 15:42  Re: Kierownice-problemy i porady.

prawy napisał(a):Moim zdaniem G27 to najlepszy możliwy wybór jeśli jesteś przy kasie.
Jeśli nie G27, to zostaje znacznie tańsza DFGT, która także jest niezła i dobrze się sprawuję (mam ją od roku), lecz nie jest już to ta sama liga co G27...


Mam G25, wiec nic ponizej G25 nie jest brane pod uwage. G27 kusi, ale troche mnie drazni brak sekwencji, szczegolnie ze lubie od czasu do czasu w RBR posmigac i o ile H tryb jest fajny, to sekwencja dla mnie szybsza. Rozwazalem jakies alternatywy, ale nic ciekawefo znalezc nie moge. Gdzies widzilem kierownice z 1080* skretu z duzo mocniejszym i wytrzymalszym ffb, ale nie moge teraz znalezc zadnych informacji i cen.
Avatar użytkownika
infospec
 
Dołączył(a): Wt sie 12, 2008 17:43
GG: 4444908

Postprzez msk Wt lip 06, 2010 16:04  Re: Kierownice-problemy i porady.

Frex GP. No ale to już kilkanaście tysięcy będzie kosztować.
msk
 
Dołączył(a): Cz sie 28, 2008 22:27

Postprzez DAK Wt lip 06, 2010 18:00  Re: Kierownice-problemy i porady.

Macieju, na simracing znajdziesz nowy artykuł o G27 http://simracing.pl/forum/f197/logitech-g27-10594/

ja bym brał :evil:
Avatar użytkownika
DAK
 
Dołączył(a): Pt sty 23, 2009 18:58
Lokalizacja: Olkusz
GG: 5142051

Postprzez infospec Wt lip 06, 2010 19:10  Re: Kierownice-problemy i porady.

msk napisał(a):Frex GP. No ale to już kilkanaście tysięcy będzie kosztować.


Dokładnie to miałem na myśli, ale ceny wydawało mi się, że były niższe :P Dzięki za podesłanie linka.

DAK napisał(a):Macieju, na simracing znajdziesz nowy artykuł o G27 http://simracing.pl/forum/f197/logitech-g27-10594/

ja bym brał :evil:


Widziałem już ten artykuł. Zapewne G27 byłoby już przesądzone gdyby nie brak sekwencji. Pewnie skończy się tym, że przejadę się po sklepach zobaczyć czy gdzieś znajdę jeszcze jakąś nową G25 w starej cenie (czyli 149Euro), a jak nic nie będzie, to w pewnym sensie będę zmuszony do zakupu G27. Dzięki za opinie chłopaki.
Avatar użytkownika
infospec
 
Dołączył(a): Wt sie 12, 2008 17:43
GG: 4444908

Postprzez hideto Wt lip 06, 2010 19:57  Re: Kierownice-problemy i porady.

bez żartów, po co komu shifter ? panowie zrozumcie to gadżet i nic więcej...

Jest jeszcze jedna wada G27, nie wiem czy w G25 występuje.

Mianowicie uchwyty, które przy mocniejszych szarpnięciach kierownicą pracują o dobry centymetr.

Poza tym polecam uważanie z 'przekręcaniem' kierownicy.

jak masz ustawiony ogranicznik obrotu np na 360* to nie ma mechanicznej blokady jak w dfp tylko po prostu wzrasta siła FFB w czasie wyscigu często można ten FFB nie wyczuć i kierownicę przekręcić, po miesiącu dwóch zaczyna ona wtedy byś głośna na krótkich zmianach amplitudy i kierunku drgań - np jazda po tarkach.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 19:15
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe symulacje F1 i inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość