Oris zwiększa zaangażowanie w Williamsa

Będzie to siódmy pełny sezon Oris jako oficjalnego partnera zespołu z Grove
28.01.1013:12
Łukasz Godula
1664wyświetlenia

Producent zegarków Oris kontynuuje swoje zaangażowanie w Formułę 1 poprzez sponsoring zespołu Williams. Nowością na ten sezon będzie duże logo szwajcarskiej firmy na przodzie kombinezonów oraz po bokach kasków kierowców.

Nowa umowa z Oris przewiduje również umieszczenie logo - jak w poprzednich sezonach - na przednim skrzydle obu bolidów. Logo pojawi się jeszcze na rękawicach, a na kombinezonie będzie zajmowało miejsce na lewym rękawie. Będzie to siódmy pełny sezon Oris jako oficjalnego partnera zespołu z Grove.

Nasze zwiększone zaangażowanie w zespół Williams w tych trudnych ekonomicznie czasach podkreśla nasze postanowienie o dalszym budowaniu wizerunku marki Oris na tak konkurencyjnym i prestiżowym polu, jakim jest Formułą Jeden. Jesteśmy pewni, że razem z Williamsem osiągniemy sukces - powiedział prezes firmy Ulrich W. Herzog.

Szef zespołu Frank Williams dodał: Jestem bardzo zadowolony z faktu, że Oris zwiększyło swoje zaangażowanie, które jest teraz jednym z najdłuższych w naszym sponsorskim portfolio. W zamian zespół zapewnia, że postara się uhonorować wsparcie Oris poprzez jak najlepsze wyniki na torze.

Źródło: WilliamsF1.com

KOMENTARZE

3
rudyx
28.01.2010 01:43
tomask75 - przekonany jestem, że to przemyślana decyzja ORIS, jak i miejsce gdzie ma być logo:) DarkArte, - tak, w Polsce jest takie mniemanie, dlatego mamy tylu sponsorów wyścigów ilu mamy, tzn ZERO i to już od czasów Kubicy. (: ORIS nie jest filantropem, ma korzyści ze sponsorowania. Nie dają kasy Frankowi za frico.
DarkArte
28.01.2010 01:29
Miejscem na reklamę na kombinezonie przejmują się tylko... reklamodawcy;) Wiekszosc ludzi traktuje te napisy i logo jako ozdobę, nic wiecej:)
tomask75
28.01.2010 01:13
Wow! Ciekawe czemu reklama będzie na lewym, a nie na prawym rękawie? Natomiast pojawienie się reklamy na rękawicach ma niebagatelne znaczenie dla Williamsa. Oris ma szansę zaistnieć w telewizji o 1,35 minuty więcej niż w poprzednim sezonie.....