GP Bahrajnu: Vettel prezentuje niesamowite tempo w Q2 i Q3

Wyniki kwalifikacji do wyścigu na torze Sakhir
Wyniki kwalifikacji do wyścigu na torze Sakhir.
P.Kierowca (Nr)SamochódCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Część 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr.
1.S. Vettel (5)Red Bull RB62.1:55,02951.1:53,88361.1:54,1013
2. 1:55,029 5
1. 1:53,883 6
1. 1:54,101 3
14
2.F. Massa (7)Ferrari F105.1:55,31344.1:54,33162.1:54,2426
5. 1:55,313 4
4. 1:54,331 6
2. 1:54,242 6
16
3.F. Alonso (8)Ferrari F101.1:54,61282.1:54,17263.1:54,6086
1. 1:54,612 8
2. 1:54,172 6
3. 1:54,608 6
20
4.L. Hamilton (2)McLaren MP4-256.1:55,34176.1:54,70764.1:55,2176
6. 1:55,341 7
6. 1:54,707 6
4. 1:55,217 6
19
5.N. Rosberg (4)Mercedes GP W017.1:55,46345.1:54,68265.1:55,2413
7. 1:55,463 4
5. 1:54,682 6
5. 1:55,241 3
13
6.M. Webber (6)Red Bull RB64.1:55,29843.1:54,31866.1:55,2843
4. 1:55,298 4
3. 1:54,318 6
6. 1:55,284 3
13
7.M. Schumacher (3)Mercedes GP W019.1:55,59369.1:55,10567.1:55,5243
9. 1:55,593 6
9. 1:55,105 6
7. 1:55,524 3
15
8.J. Button (1)McLaren MP4-2511.1:55,715610.1:55,16868.1:55,6725
11. 1:55,715 6
10. 1:55,168 6
8. 1:55,672 5
17
9.R. Kubica (11)Renault R308.1:55,51187.1:54,96369.1:55,8853
8. 1:55,511 8
7. 1:54,963 6
9. 1:55,885 3
17
10.A. Sutil (14)Force India VJM033.1:55,21378.1:54,996610.1:56,3093
3. 1:55,213 7
8. 1:54,996 6
10. 1:56,309 3
16
11.R. Barrichello (9)Williams FW3212.1:55,969611.1:55,3306-
12. 1:55,969 6
11. 1:55,330 6
.
12
12.V. Liuzzi (15)Force India VJM0310.1:55,628712.1:55,6536-
10. 1:55,628 7
12. 1:55,653 6
.
13
13.N. Hulkenberg (10)Williams FW3215.1:56,375813.1:55,8576-
15. 1:56,375 8
13. 1:55,857 6
.
14
14.P. de la Rosa (22)BMW Sauber C2916.1:56,428714.1:56,2376-
16. 1:56,428 7
14. 1:56,237 6
.
13
15.S. Buemi (16)Toro Rosso STR514.1:56,189715.1:56,2657-
14. 1:56,189 7
15. 1:56,265 7
.
14
16.K. Kobayashi (23)BMW Sauber C2917.1:56,541716.1:56,2706-
17. 1:56,541 7
16. 1:56,270 6
.
13
17.W. Pietrow (12)Renault R3013.1:56,167817.1:56,6196-
13. 1:56,167 8
17. 1:56,619 6
.
14
18.J. Alguersuari (17)Toro Rosso STR518.1:57,0716--
18. 1:57,071 6
.
.
6
19.T. Glock (24)Virgin VR-0119.1:59,7287--
19. 1:59,728 7
.
.
7
20.J. Trulli (18)Lotus T12720.1:59,8526--
20. 1:59,852 6
.
.
6
21.H. Kovalainen (19)Lotus T12721.2:00,3137--
21. 2:00,313 7
.
.
7
22.L. di Grassi (25)Virgin VR-0122.2:00,5877--
22. 2:00,587 7
.
.
7
23.B. Senna (21)HRT F11023.2:03,2406--
23. 2:03,240 6
.
.
6
24.K. Chandhok (20)HRT F11024.2:04,9047--
24. 2:04,904 7
.
.
7

KOMENTARZE

78
leni93
13.03.2010 09:43
co do McLarena to sie zgadzam, Button chyba nie jest w stanie dobrze zadbać o opony i dlatego tak słabo, co do Renault to jakby na to nie patrzeć jest to pierwszy zespół za czołówką składającą sie z 4 zespołów, RbR, Ferrari, Mercedes i McLaren, ciekawy sezon sie zapowiada nie ma co ale taka jest prawda, mam nadzieje że jutrzejszy wyścig nie będzie nudny i będą jakieś sensacje
Jędruś
13.03.2010 07:41
Jak zwykle napiszę swoje spostrzeżenia. Zaskakująca słabo Luzzi - aż 0,6 sekundy straty do Sutila.To mu dobrze nie wróży. Strata HRT to około 8-9 sekund.To jest PRZEPAŚĆ... Zaliczą chyba dwa duble. Szkoda, że FIA kazała im się tak kompromitować... Dobrze, że Lotus walczy z Virigin.Tam przynajmniej będzie ciekawie:D Co do Robercika- w dużo gorszym bolidzie kręcił dziś lepsze czasy niż Button, który chyba zdarł troszkę bardziej opony i wydaje mi się, że jest jutro do wyprzedzenia tak jak być może i Schumacher. Vettel olśnił dziś- zdeklasował wszystkich w Q2.Massa w Q3 niewiele przegrał, ale jutro może mieć problemy i to dużo problemy z Alonso. Mclaren rozczarował- wydaje mi się, że są teraz minimalnie za Mercedesem.Ferrari i Red Bull mają teraz najmocniejsze maszyny.
christoff.w
13.03.2010 05:54
hmm..sadze ze albo bedzie nudno i wszyscy dojada do mety tak jak wyglada tabela (przynajmniej pierwsza piatka) albo cos popiernicza ze strategia wymiany opon (zuzyja szybciej itp.) no i bedzie misz masz i jesli tak sie stanie to obstawiam taka oto kolejnosc z uwzglednieniem szczescia dla Renault he,he: Massa,Alonso,Hamilton,Vettel,Kubica,Webber,Schumacher,Button,Sutil,Rosberg itd.
pjcarp
13.03.2010 05:43
http://www.justin.tv/f1_legends_9#r=Eep9OgQ~ sorry ze tutaj wklejam , ale ktos pisal gdzie na zywca ogladac w necie F1
rafaello85
13.03.2010 03:21
W tym roku GP Niemiec odbedzie się na torze Hockenheim:)
akkim
13.03.2010 03:12
Schumi do Hockenheimu musi wytrwać w wysiłku choćby mu mieli dawać EPO co dzień do posiłku, bo wierni kibice z Niemiec, gdyby Berniego spotkali za to że skusił ich gwiazdą, wejściówką na tor zlinczowali. A że smutny dziś Nickuś, to przecież tylko z wyboru jego decyzją było - nia na ale z boku toru, liczy, że może Michał jeśli niewiele zwojuje to zgodnie z zapisem w umowie po prostu zrezygnuje. Dzięki Rafał, nostalgia plus masło ;)
vivon
13.03.2010 02:50
Schumacher musial by doznac jakiegos urazu zeby tak bylo. w innym przypadku nie zamienią go na "Nikiego", chocby z powodow maretingowych
tommyline
13.03.2010 02:43
Pomyślałem sobie, że jak Michał nie zaliczy kilku udanych wyścigów, to może Niki sobie jednak pojeździ. Aż żal było patrzeć na tę smutną buźkę jak patrzył na innych w bolidach.
czesław
13.03.2010 02:35
Matti Dzięki. A wie ktoś jak jest z tankowaniem? W rajdach jest np specjalna strefa poza którą nie można dolewać a jak jest teraz w F1? Między częściami Q1itd. tankują czy tylko raz przed całym Q czy byle kiedy w boksach tylko nie z maszynki, a lejkiem po bożemu? W sumie to dość istotna sprawa.
gnt3c
13.03.2010 02:18
Matti - hehe nieźle Ci gwiazdki powstawiało za niecenzuralne słowo...no wiesz tak na forum pisać :) ?
Matti
13.03.2010 02:12
@UP Wg. oficjalnej stronki jest to tak: "... and any driver who parti***tes in Q3 must start the race on the same tyres he used to set his grid time." Więc oponki są te na których został ustanowiony najlepszy czas kierowcy w Q3
czesław
13.03.2010 01:59
To jak to jest z tymi oponami? Można użyć dwóch kompletów w Q3 i startować na tych na których czas był lepszy czy nie i trzeba wybierać w zasadzie przed Q3? Przepis mówi, że na tych co czas się wykręci czy, że można użyć tylko jednego kompletu? Wie ktoś jak to jest? I jak jest z dolewaniem paliwa w trakcie kwalifikacji? Można przejechać 3 okr. i dolać na następne 3 czy trzeba przed np Q3 nalać na 6 kółek? Z góry dzięki za info.
gnt3c
13.03.2010 01:46
wilkxt - tak nie można robić.
antena3
13.03.2010 01:42
@up Przecież się śmieję... dostał 0.4 i tyle (nie ma mowy o oszczędzaniu opon).
wilkxt
13.03.2010 01:42
najlepiej na pierwszym przejezdzie jechac na miekkich, zrobic dobry czas, i drugi na twardych i do wyscigu natwardych
hawaj
13.03.2010 01:42
antena3 żartował - to był taki dowcip a Ty nie pokumałeś :D
Czechoslowak
13.03.2010 01:39
antena3-> tylko po co mu ta wacha, skoro przed wyścigiem i tak wszyscy zostaną dotankowani?
antena3
13.03.2010 01:37
woytekpe Dokładnie. ALO jadąc 0.4 wolniej oszczędził opony i jeszcze na dodatek trochę wachy, więc on dojedzie, a Massa może nie dać rady... :]
woytekpe
13.03.2010 01:35
do dzisiaj pamiętam jak Prostowi brakło przed metą paliwa i nic nie pomogło że cały wiścig prowadził
antena3
13.03.2010 01:33
mmach1988 Nie mamy.
woytekpe
13.03.2010 01:32
Też tak myślę Ferdek sprawdził na co stać zamochód. Seba przez swoją wariacka jazdę szybko będzie musiał zjechać po gumy. Jutro będzie wyścig jakiego większość kibiców jeszcze nie widziała kiedy to jeździli bez tankowania
mmach1988
13.03.2010 01:28
A ja chciałbym poruszyć kwestię Ferrari. Cały weekend Alonso wydawał się szybszy od Massy a tu w Q3 Felipe pojechał o 0.4 sek. szybciej od Fernando. Nie macie wrażenia, że Alonso pojechał wolniej by oszczędzić opony?
paolo
13.03.2010 01:24
No i brawa dla Karuna. W bólach ale zadebiutował. Gdyby nie on to bym nie wiedział, że kwalifikacje to też trening:) Z resztą nie tylko ja:) Panowie komentatorowie też:) Duet Sokół Borowczyk był chyba najlepszy. Borowczyk jest od tego żeby gadać, a Sokół go pilnował żeby głupot nie gadał i podnosił poziom merytoryczny. Kochański w roli eksperta jest chyba jednak za "wąski".
woytekpe
13.03.2010 01:23
myślę kochani że nie mamy w Polsce odpowiednich komentatorów dla tego sportu. Chyba ze gdzieś są tylko nie mają siły przebicia.
ciaps
13.03.2010 01:18
Brawo Vettel. Strasznie mnie dziwią różnice czasowe pomiędzy P1 a kierowcami na pozycjach P4-P10. W pierwszym momencie pomyślałem, że jadą na twardszej mieszance, ale jeśli faktycznie tylko Sutil jedzie na takiej a reszta na miękkiej to nie bardzo wiem co jest grane. Może Seb wykonał okrążenie życia??? :) Komentarze na Polsacie dalej "bystre". Wpadki są dozwolone, ale bez przesady:-) Szumi chyba potrzebuje sezonu by naostrzyć pazurki, chyba, że straci motywację i się podłamie jak go "Młodzi Wilcy" objadą. Podziwiam go za odwagę(na powrót do ścigania) dlatego życzę powodzenia. Emocjonującego wyścigu wszystkim życzę Q edit Faktycznie Paolo, należą sie brawa dla Massy bo powraca do ścigania w wysokiej formie. A co do Kochańskiego to myślę, że Sokół w okularach jest bardziej spostrzegawczy., a merytorycznie już nie porównuję. Pozdrawiam
lookacz
13.03.2010 01:17
Mnie osobiście najbardziej drażni p. Maurycy Kochański. MIkołaj Sokół to był wg mnie właściwy człowiek na właściwym miejscu. NIgdy się panowie nie nauczą, że jeśli kierowca jest w strefie zagrożonej to jego czas mierzy się w stosunku do aktualnie ostatniego kwalifikującego się kierowcy- Button robiąc ostatnie kółko w Q2 w dwóch pierwszych sektorach był tylko ciut szybszy od 10-ego. Jako, że świeciło się "zielone":) to był stawiany na pierwszym miejscu. jakie było zdziwienie gdy zobaczyli, ze jest 10. Już nie pierwszy raz mają taką wpadkę. Zamiast później wybrnąć z tego twierdzą, że 3. sektor zawalił:) Może kiedyś usłyszymy głosy Maraza i gregoffa w tv- trenujcie!!:)
PIPI
13.03.2010 01:14
Przecież nie ma już BMW Sauber... Zostało tylko Sauber...
paolo
13.03.2010 01:12
sylweq: Niechcący wytknąłeś Borowczykowi kolejną bzdurę:) 11 jest nijak lepsze od pierwszej dziesiątki bo zawsze możesz nie wyjechać na tor i podstawić bolid na nowych twardych kapciach i będziesz 10:) Nikt przecież nikogo nie zmusza do walczenia o lepszą pozycję:) Generalnie to chyba większe znaczenie na starcie ma czysta strona toru niż to, że opona przejechała jedno mierzone kółko bo chyba większość przejechała po jednym. Nie robiłbym z tego jakiejś wielkiej tragedii. Biorąc pod uwagę, że czasem ciężko wyprzedzić nawet jeśli zawodnik jest o sekundę szybszy to jedno nawinięte kółko to po prostu mało istotny szczegół. Poza tym po jednym kółku wszystko się wyrówna. Największa różnica jest taka, że pierwsza dziesiątka niejako z zasady będzie startować na "szybszych" gumach, a pozostali niekoniecznie. No ale to się dopiero jutro okaże. Albo już jutro:) No i faktycznie brawa dla Massy. W końcu to jego pierwszy oficjalny występ po wypadku:) Wszyscy się podniecają Vettelem, a Felipe był tylko o 0,141 wolniejszy od Vettela i blisko 0,4 szybszy od Alonso. A pół roku temu nie wiadomo było czy wróci do zdrowia nie mówiąc o ściganiu. Czapki z głów dla tego pana. Co do komentarza to skoro Polsat znowu stać na podróżowanie po świecie to chyba wypadałoby jednak wymienić Kochańskiego na Sokoła. Mikołaj przynajmniej merytorycznych gaf nie robił. Na mnie przynajmniej robił wrażenie jedynego, który wie o czym mówi w całym tym polsatowskim towarzystwie.
akkim
13.03.2010 01:12
@woytekpe >>> Jak o komentarzach mówić przyszła pora, to wolę Zientarskiego niż Maćka Dowbora ;)
woytekpe
13.03.2010 01:08
Jutro Fernando pokaże na czym polega F1 i co to jest równe tempo w wyścigu Szumi zresztą też. Byle tylko nie słuchac Zientarskiego. Boże zachowaj nas od jegi pieprzenia. Panowie z Polsatu nie stać was na kogoś lepszego.
akkim
13.03.2010 12:56
@Kamikadze2000>>> Wyjazdem na Twardych jedynie wykazał odwagę Pan Sutill i za wynik brawa.
sylweq
13.03.2010 12:55
Cieszy to że Felipe jest na prawdę "tym samym draniem" co przed GP Węgier 2009 ;-)
Kamikadze2000
13.03.2010 12:51
Gratulacje dla Seba, który pokazał klasę! Mark chyba na twardej gumie jechał, gdyż Jego czas to porażka! Jestem dumny, że drugi z niewielką stratą jest mój Flilipuś. HEHE - i co Fernandinho, mam nadzieje, że tylne skrzydło Filipka będziesz oglądał częściej! Robert bardzo ładnie i miejmy nadzieje, że w wyścigu będzie jeszcze lepiej! Schumi póki co musi się zaaklimatyzować. Co McLarena, mam nadzieje, że i ten sezon okaże się dla Nich słaby. Jutro Jenson będzie przed Hamiltonem. Kwalifikacje nigdy nie były mocną stroną MŚ 2009 roku, ale wyścig to zupełnie inna bajka. Powodzenia FELIPE I ROBERTO!!! :)) @biCampeon - zgadzam się w pełni. Alonso, tak jak Button, to typowy długodystansowiec. Osobiście dublet Ferrari bardzo by mnie zadowolił, ale w kolejności Filipuś-Fernandinho. :))
fernandof1
13.03.2010 12:48
biCeampeaon@ ja też liczę że wygra ma czysty tor a wyścigi są jego lepszą stroną R29b to mnie rozwaliło .Samo reno mówi że to R30 a nie troszkę przerobiony r29
akkim
13.03.2010 12:46
@sas >>> Wyniki w czasie Q3 - dla Twej ciekawości, są raczej wynikiem czystej oszczędności, by gum na kwalifikacji od razu nie zabić, na początek wyścigu muszą coś zostawić
biCampeon
13.03.2010 12:45
Liczyłem oczywiście na PP dla Alonso, ale trzecie miejsce też dobre - z "czystej" strony toru będzie w stanie zaatakować Massę, na co oczywiście liczę. Niemniej z drugiej strony Hiszpan od zawsze powtarza, że kwalifikacje nie są jego najmocniejszą stroną, a tempo w wyścigu właśnie i dlatego liczę jutro na wygraną Ferdka.
mawid
13.03.2010 12:42
Diesel92 "... Kubica nieźle, biorac pod uwagę, że jechał przecież R29b...." a to ciekawe, powiedz z jakiego źródła masz te informacje ??? :D
leni93
13.03.2010 12:42
panowie jak nigdy będę optymistą i mysle że Kubica da rade na jeszcze lepszy wynik w wyścigu w końcu tempo wyścigowe mieli dobre, a Kubica wspominał że jeszcze nie są dobrzy na szybkich kółkach więc Q3 to i tak sukces dla zespołu który na koniec poprzedniego sezonu nie kwalifikował sie nawet do Q2 więc dobrze jest heh
sylweq
13.03.2010 12:42
Kwalifikacje psuje przepis o starcie pierwszej 10 na tych samych oponach, na których wykręcili najlepszy czas w Q3. Przez to w Q3 właśnie kierowcy odpuszczają żeby sobie nie zmasakrować opon a zespoły chyba same jeszcze do końca nie wiedzą jak w tym Q3 się zachować i jaką przyjąć strategię. Ja wolałbym zaczynać wyścig z twardymi oponami kiedy mam pełny bak. Ciekawe czy można do Q3 w ogóle nie przystąpić i wtedy ruszać na oponach jakich się chce (no i oponach nówkach).
sas
13.03.2010 12:39
wszystkim poza Massą spadły osiągi w q3 - ciekawa sytuacja.
Freeze
13.03.2010 12:38
@pyciek Wiem ze nie obowiązuje zasada 107%, co zreszta ktos napsial nawet w komentarzach.
Diesel92
13.03.2010 12:38
Pierniczycie Panowie, jakby was tam wsadzić do kabiny i kazać gadać przez godzinę, to byście po 5 minutach wyszli. Wpadki każdemu się zdarzają. Kubica nieźle, biorac pod uwagę, że jechał przecież R29b. Czekam na jutrzejszy wyścig z niecierpliwością
YAHoO
13.03.2010 12:37
@dan193t: Tak, Alonso się gotuje po pierwszych kwalifikacjach w sezonie, pomyśl trochę :)
paolo
13.03.2010 12:30
No to zgodnie z oczekiwaniami. Wielka czwórka rządzi, a Kubica przy dobrych wiatrach dzięki swojemu talentowi będzie się w punkty łapał. Nie ma tragedii ale stratę między 1s a 2s na okrążeniu sukcesem ciężko okrzyknąć. Marnym pocieszeniem jest to, że inni są jeszcze słabsi ale nie ma co narzekać bo mogło być gorzej. Zobaczymy jutro czy Ładzie pomoże najbardziej ekologiczny silnik w stawce:) Towarzyszowi to raczej nic nie pomoże ale może rodak coś na starcie ugra. Najciekawszy pojedynek wewnętrzny zdecydowanie w Ferrari. Nie dość, że to pojedynek w ramach podium to jeszcze najbardziej zacięty. Zobaczymy jak długo polityka miłości przetrwa:) Panowie komentatorzy mieli parę niezłych wpadek. Ta z Buttonem to była niezła jazda ale wcześniej Kochański też dał czadu chyba przy Sutilu. Kilka razy powtarzał, że zaraz zacznie mierzone okrążenie, a gość już do drugiego sektora dojeżdżał. No ale może się rozkręcą razem z sezonem:)
pyciek
13.03.2010 12:29
Ludzie nikt nie będzie out. Zasada 107% nie obowiązuje od 2003 roku, więc jeżeli HRT nie rozleci się bolid (:D) to pojadą.
Freeze
13.03.2010 12:26
Od którego czasu 107% bo jeśli od najszybszego w całych kwalifikacjach to: czas 1:53,883 = 113.833 [s] 113.833 [s] *1.07=121.855 121.855 [s] = 2:01.855 czyli HRT out ;]
akkim
13.03.2010 12:25
Cóż i muszę rozwiać wiele wątpliwości, Kubica na MIĘKKICH, więc czas trochę złości. Brawo dla Vettelka, prędkość dziś pokazał choć dwa dni na testach jak kotek się skradał.
kovalf1
13.03.2010 12:24
Nosz Sauber mnie zawiódł... A Kubica chyba zrobił tyle ile się dało, widać kierowcy z pierwszej czwórki na razie nie do osiągnięcia. Brawo również dla Sutila.
Fan1
13.03.2010 12:23
No miejmy nadzieję, że jednak spece z Łady dali naszemu twardą gumę.
antena3
13.03.2010 12:22
Także tego... brawo ALO! 3 miejsce to świetny wynik jak na Twój pierwszy wyścig w Ferrari. Jest szansa na jakieś malutkie punkty. O to chodzi! Malutkie punkty co wyścig i top 5 na koniec sezonu powinno być. Baby steps - one step at a time :D Brawo Felipe - też nieźle... ale widać, że sporo jeszcze musisz się uczyć od podwójnego mistrza świata :] Fajne kwali. Pozdrawiam :D
dan193t
13.03.2010 12:21
Alonso 3 ... już widze jak sie gotuje pod kopułą.... jak Massa bedzie go objezdzal to atmosfera w Ferrari szybko bedzie jak w McL i wtedy zrozumiecie ze to nie byla wina Hamiltona
leni93
13.03.2010 12:18
no Vettel celuje w mistrzostwo i mu to wychodzi nawet
Adam1970
13.03.2010 12:18
107% dało by 2:03:15 .Z nowymi zespołami nie jest źle, trzymam kciuki. Rosberg od 0,1 do 0,55 szybszy od Schumachera -jestem pod wrażeniem młodego. Kubica i Sutil rewelacyjnie poza najlepszą 4-ką Największe wrażenie zrobił oczywiście Vettel...
dan193t
13.03.2010 12:17
Mocne też było jak Borówa się zdziwił ze Chandhock jest na torze ...
mawid
13.03.2010 12:16
chociaż Kubek ma o prawie 1s. gorszy czas od Q2 więc jest szansa, że jechał na twardej oponce, ale głowy nie dam
dan193t
13.03.2010 12:16
Kubica na twardej z tego co widzialem jak wyjezdzał, jestem prawie pewien
christoff.w
13.03.2010 12:16
oby zatwierdzili im te podrasowanie silnika,ale...;) p.s: buhahaha...co za buraki z tych komentatorow polsatu! Podniecali sei Buttonem ze kreci w Q2 najlepszy czas a to byl pomiar do 10-tego czasu, hahahahaha...a pozniej sie zdziwili ze zajal dziesiate miejsce i stwierdzili jednoglosnie ze napewno stracil w trzecim sektorze!!! Co za nieprofesjonalizm! p.s: Wow! Gratulacje POLSAT SPORT HD. Nadaje caly czas.Nie przerwali, jestem pod wrazeniem! I tak powinno byc,tylko komentarza nie ma,ale to dobrze, hehe...
leni93
13.03.2010 12:14
no właśnie chyba tylko Sutil na twardej jechał, ale Kubicy nie pokazywali za bardzo to nie estem pewien na jakiej jechał, ale mysle że na miękkiej
AdamSlomek
13.03.2010 12:14
Kurde, moje typowanie ze stycznia sprawdziło się w kwalifikacjach w 100%... czemu ja tego nie obstawiłem... http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=5526&pid=7508
wilkxt
13.03.2010 12:13
kubica w q2 mial czas o sekunde lepszy od q3, chybz cos poszlo nie tak
totalfun
13.03.2010 12:13
Czy można podać na jakiej mieszance kierowcy zrobili swoje najlepsze okrążenie w Q3?
Ducsen
13.03.2010 12:13
Czekasz 4 miechy na sezon, który zaczyna się od PP dla Vettela... Tragedia.
mawid
13.03.2010 12:13
Chyba tylko Sutil na twardej mieszance, z tego co zdążyłem zauważyć.
virescens
13.03.2010 12:13
Zientarski zwrócił uwagę że to na silniku Renault Vettel tak pojechał. Ja jednak obstawiam że jutro Massa wygra - należy Mu się .
bartekws
13.03.2010 12:12
Kurde, na jakich oponach jechał Kubica w Q3? Mam nadzieję, że na twardej mieszance, bo przecież szans na lepszą pozycję za bardzo nie było, a jak jechał na miękkiej to będzie musiał szybko zjechać po nowe ogumienie w wyścigu i pewnie straci potem pałętając się z tyłu...
michal2111
13.03.2010 12:12
Ferrari znów w czołówce. Jak dobrze. Vettel jest szybki. McLaren jeszcze idealnej formy nie ma. Mercedes OK. Kubica w normie, czyli w czubie. Czekamy na wyścig!
fitipaldi666
13.03.2010 12:11
Ta a teraz FIA przyzna możliwość podnieść moc Renault o te 15KM I odjadą o 1 s
cobra
13.03.2010 12:11
Co z Karunem? Wiadomo czy go dopuszczą do wyścigu?
lipus
13.03.2010 12:11
ten sam silnik a Kubica traci 1,78s do Vettela - Renault ma dużo do nadrobienia jeśli chodzi o szybkość na pustym baku
rafaello85
13.03.2010 12:10
I znowu Ferrari w czołowej trójce:) Widacć że zespół powrócił już do swojej dawnej formy i ma doskonałe tempo:) Jest szansa na zaatakowanie i pokonanie Vettela. Schumi trochę nisko, ale myślę że jutro odrobi kilka pozycji. Z wyścigu na wyścig niemiecki Mistrz powinien być coraz lepszy.
totalfun
13.03.2010 12:10
Te różnice czasowe są kosmiczne. Mam nadzieję, że to tylko przez długi tor.
jacoszek
13.03.2010 12:10
Teraz najważniejsze, kto ma jakie opony. ;) Sutil z tego co widziałem to twardsza mieszanka.
IceOne
13.03.2010 12:09
Swietny Vettel.BRAWP
Simi
13.03.2010 12:09
Chodzi ci o Vettela? Ja też za nim nie przepadam i mam nadzieję, że na wyścigu kierowcy Ferrari będą szybsi od niego.
Dziadek
13.03.2010 12:08
Vettel robi miazgę :) Kubek ma szczęście, że BMW nie poznało się na talencie Vettela wcześniej, bo Robert by grzał ławę :)
Sallerek
13.03.2010 12:08
eh mam nadzieje że wyścig będzie o niebo lepszy od kwalifikacji te różnice czasowe ... ;/ a jeśli chodzi o Roberta jestem optymistą i bedzie dobrze ;D
YAHoO
13.03.2010 12:08
A powiedz co kogo to obchodzi?
Pokwa
13.03.2010 12:07
Jak ja go nie lubię...