GP Monako: Webber wygrywa drugi wyścig z rzędu

Rezultat końcowy wyścigu na torze w Monte Carlo

REZULTATY WYŚCIGU

1. Mark Webber 678 okr. 1h50m13,355
2. Sebastian Vettel 578 okr. +0:00,448
3. Robert Kubica 1178 okr. +0:01,676
P.Z.Kierowca (Nr)BolidOp.Ok.Czas/strata/powód nieukończ.B
1 =Mark Webber 6Red Bull RB6781h50m13,3551
2 +1Sebastian Vettel 5Red Bull RB678+0:00,4481
3 -1Robert Kubica 11Renault R3078+0:01,6761
4 =Felipe Massa 7Ferrari F1078+0:02,6661
5 =Lewis Hamilton 2McLaren MP4-2578+0:04,3631
6 -6Fernando Alonso 8Ferrari F1078+0:06,3411
7 -1Nico Rosberg 4Mercedes GP W0178+0:06,6511
8 +4Adrian Sutil 14Force India VJM0378+0:06,9701
9 +1Vitantonio Liuzzi 15Force India VJM0378+0:07,3051
10 +3Sebastien Buemi 16Toro Rosso STR578+0:08,1991
11 +6Jaime Alguersuari 17Toro Rosso STR578+0:09,1351
12 -5Michael Schumacher 3Mercedes GP W0178+0:25,7121
13 +1Witalij Pietrow 12Renault R3073+5 okr.3
14 +9Karun Chandhok 20HRT F11070+8 okr.1
15 +4Jarno Trulli 18Lotus T12770+8 okr.1
Niesklasyfikowani
Heikki Kovalainen 19Lotus T12758układ kierowniczy2
Bruno Senna 21HRT F11058hydraulika2
Rubens Barrichello 9Williams FW3230zawieszenie1
Kamui Kobayashi 23BMW Sauber C2926skrzynia biegów0
Lucas di Grassi 25Virgin VR-0125koło1
Timo Glock 24Virgin VR-0122zawieszenie0
Pedro de la Rosa 22BMW Sauber C2921silnik1
Jenson Button 1McLaren MP4-252przegrzanie silnika0
Nico Hulkenberg 10Williams FW320mocowanie przedniego skrzydła/wypadek0
Najszybsze okrażenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB6) - 1:15,192 na 71 okr.

KOMENTARZE

63
Lolkoski
16.05.2010 08:10
Świetny wyścig w wykonaniu Webbera, bardzo dobry Kubicy, Vettela, Alonso - chociaż jemu pomógł SC, ale decyzja o zmianie opon się opłaciła - i Massy. In minus na pewno zespoły, a raczej bolidy Virgin i Sauber. Co do tych pierwszych to Glock przypominał mi stare polskie ciężarówki, które zostawiały cztery ślady zamiast dwóch, a co do Saubera to poprostu brak słów. A i oczywiście 2 minusy za komentarz, ŻENADA.
Przemysław
16.05.2010 08:08
up- dokładnie się z Tobą zgodzę panie Kamikadze. Nie wiem dlaczego Alonso zasługuje na jakieś wyróżnienie po tym wyścigu. Sam się przyznał, że wyprzedził 6 kierowców a resztę zawdzięcza taktyce. Ta 6 była wolniejsza o ładnych parę sekund, więc nawet na tym torze można to wykorzystać.
Kamikadze2000
16.05.2010 07:20
@flow - Webber za to, że był praktycznie poza zasięgiem rywali i gdyby nie odpuścił i nie byłoby tylu wyjazdów SC, przewaga byłaby na prawdę imponująca. Roberta i Felipe dałem za Webberem, gdyż również spisywali się świetnie. Na rezultat nie patrzy się tylko przez pryzmat startu. Alonso również pokazał klasę, ale bez przesady. Udane ataki przeprowadził tylko na najsłabszych, swoją pozycję zawdzięcza SC (wówczas zjechał do boksów i zmienił ogumienie na średnie), więc nie można go aż tak wychwalac, tym bardziej, że nie jechał byle czym. Gdyby zdobył takie punkty, bez SC itp., w 100% uznałbym go za bohatera wyścigu, ale tak to wyżej notuje Webbera. Pozdrawiam! :))
mecalac
16.05.2010 07:14
Wiecie dlaczego Robert będzie mistrzem świata? Widzieliście jego wyraz twarzy? Gdy wchodził na podium, był wyraźnie rozczarowany,że to nie on odbiera honory za zwycięstwo!
babel9
16.05.2010 05:12
"Michael Schumacher już oficjalnie otrzymał karę doliczenia 20s do swojego czasu wyścigu. Co jest równoznaczne z karą przejazdu przez boksy i tym, że odjęte zostaną mu punkty zdobyte w tym Grand Prix." I właśnie chodzi o to, że wyprzedził za linią safety car czyli zgodnie z przepisami, ale na ostatnim okrążeniu, które kończył SC, co jest niezgodne z przepisami.
sas
16.05.2010 04:36
Uważnie się przyglądałem i nie było komunikatu o zjeździe SC. Dla mnie wyścig zakończył się pod SC który zjechał, bo nakazał mu to przepis zacytowany wyżej. haha wiedziałem, MSC ma karę na f1fanatic jest juz news
RomanSz
16.05.2010 04:35
@sas: No niby tak ale na ostatnim okrążeniu SC jechał z wyłączonymi światłami o ile mi sie dobrze zdaje. Czyli nieprawda, że "the race ends whilst the safety car is deployed". Wyścig się skończył, jak już SC w normalnym trybie zjechał z toru.
sas
16.05.2010 04:19
@ Catolico_Bueno, czy ty czytasz ze zrozumieniem? "Ta zasada ma on oczywiście zastosowanie, kiedy SC rzeczywiście kończy wyścig, a w tym przypadku, tak się nie stało. SC zjechał do PL i wyścig rozpoczął się na nowo" Ta zasada mówi że jeśli SC jest na torze to MUSI zjechać na ostatnim okrążeniu, nie moze zostac na torze, a wyscig ma zostać dokończony bez wyprzedzania. Jak SC może kończyc wyścig? Jakby to wyglądało jakby SC przecinał linię mety pierwszy? Ten artykuł nakazuje zjazd SCarowi do pitlane na ostanim zakręcie wiec o czym Ty mówisz? zresztą podobnie wyprowadzają z błedu ludzi który myslą podobnie jak Ty na f1fanatic. Przetlumacz to sobie jeszcze raz na Polski a potem przemyśl. Scpecjalnie dla Ciebie ""If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking." Jeśli wyscig kończy się gdy na torze jest SC, to SC zjeżdza do pitlane na końcu ostatniego okrążenia, a samochodu przejeżdzają pod flagą w szachownicę jak zwykle, ale bez wyprzedzania. Jasne?
Cricetidae
16.05.2010 04:12
Skoro juz sie martwicie o te flagi to one wszystkie dobrze wisiały, tylko były pokazane przez realizatora z drugiej strony, czyli polska była po lewej a niemieckia po prawej, czyli jakby przejść od drugiej strony to wisiały dobrze. Nie wiem czy rozumiecie o czym mowie ;)
Catolico_Bueno
16.05.2010 04:12
"If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking." Ta zasada ma on oczywiście zastosowanie, kiedy SC rzeczywiście kończy wyścig, a w tym przypadku, tak się nie stało. SC zjechał do PL i wyścig rozpoczął się na nowo. Taki komunikat otrzymali również szefowie zespołów, co potwierdza Ross Brawn w artykule na Autosport - http://www.autosport.com/news/report.php/id/83670. Dodam, że oczywiście po otrzymaniu takiego komunikatu Ross Brawn przekazał swoim kierowcom walkę o pozycje po opuszczeniu SC. I MSC wcielił to w życie :)
MairJ23
16.05.2010 03:58
Schumiro 2004 a 2010 to wielka roznica - nie sadzisz ?
Schumiro
16.05.2010 03:57
Znalazłem takie coś w Regulaminie przetłumaczonym na język polski, który wydrukowałem sobie w 2004r. Kiedy samochód bezpieczeństwa zjedzie z toru i samochody zbliżają się do linii, zostaną zapalone zielone światła. Wyprzedzanie jest zabronione przed przejechaniem linii, chyba że dotyczy to samochodu zwalniającego z oczywistych problemów.
sas
16.05.2010 03:57
MairJ23, spójrz 4 posty wyżej :)
MairJ23
16.05.2010 03:53
Najlepsze w tym wszystkim jest to ze ten idiota mysli ze z tymi hamulcami to wina inzynierow i technikow a on Hamilton nei ma nic z tym wspolnego i ze oni jeszcze specjalnie jak za nim jest ALonso mu takei rzeczy mowia - wez chlopie idz si eoblac zimna woda najpierw... moze pomoze ostudzic nerwy.
marrcus
16.05.2010 03:51
No czyli jednak nic złego nie powiedział. Brawo Schumacher za wypykanie tego gogusia.
sas
16.05.2010 03:50
To mówicie, że MSC nie będzie miał kary??? Jak to? Dlaczego? "If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking. Sporting regulations article 40.13"
Schumiro
16.05.2010 03:50
Jeśli chodzi o flagi to moim zdaniem flaga Polski i Niemiec była dobrze zawieszona, a flaga Australii źle.
Lobotomy
16.05.2010 03:48
We're only halfway through the race. What the hell? Do you want me to race these guys or look after the car? Jesteśmy dopiero w połowie wyścigu. Co do diabła? Chcesz, żebym ścigał się z tymi gośćmi czy dbał o samochód?
Wrzatek
16.05.2010 03:20
Czy zawsze muszą być te głupie rozmowy czy dobrze flagę powiesili? Akurat ją DOBRZE powiesili!!! http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Polisf_flag-ribbon_official.png Nasza się wiesza od lewej, a Monako od prawej, dlatego tak samo wygląda !@#$%^&* :P
Huunreh
16.05.2010 03:16
Hamilton w tym sezonie jest bardzo niegrzeczny :D oby tak dalej :D takiego Hamiltona lubie ;P mógłby ktos przytoczyć jego rozmowe z inżynierem ? jesli to mozliwe
MairJ23
16.05.2010 03:12
MietasM skoro on tak powiedzial to tak bylo - ja tylko widzialem to co widzialem w TV wiec tak wnioskowalem. My Bad !
pjcarp
16.05.2010 03:10
Szumiemu zaliczyli punkty, zadnej kary za wyprzedzanie po zjezdzie SC- patrz przepisy-http://www.formula1.com/results/season/2010/829/ Co do Hamiltona ,zgadzam sie z Mair23, CHAM jest do spodu zeby burczec na sojego mechanika,tez ogladam na SPEED TV i tam komentatorzy dwa razy zawsze powtarzaja co kierowca mowi ze swoim inzynierem, wyscig na poziomie Monaco-nic specjalnego czym mozna sie podniecac, pozdrawiam
MietasM
16.05.2010 03:01
MairJ23: Na konferencji prasowej sam powiedział, że Webber ruszył dość wolno i pojawiła się sposobność go wyprzedzić i dlatego zbyt mocno docisnął co spowodowało uślizg tylnej osi. Dlatego wyprzedził go Vettel i o mało co Massa.
MairJ23
16.05.2010 02:57
MietasM on nie chcial wyprzedzac Webbera tylko dostac si ena czysta strone toru i blokowac Vettela... ale Ten juz zdarzyl nabrac predkosci na czystej stronie i go (kubice) pojechal. Tak na serio to Kubek mial tam szczescie ze Massa stchorzyl i nei wykorzystal swojej pozycji po zewnetrznej na zakrecie nr 1 podczas startu.. zreszta kierowca nei jestem i nei wiem czy dalo by si etam cos zrobic ze strony Massy. Ale skonczylo si eutrata TYLKO 1 pozycji - moglo byc gorzej.
kumien
16.05.2010 02:57
Z flagą to ogólnie mają jakieś dziwne problemy. Warto zwrócić uwagę na to, że flaga Niemiec też była odwrócona, a Australii to chyba jakoś obrócona o 180 stopni. Ogólnie wyścig ciekawy i mimo procesji przyjemnie się oglądało. Kubica zrobił co mógl. Liczyłem tylko, że jak Robert zjechał to ktoś dzwona zaliczy przed zjazdami Seba i Marka. No niestety nie udało się :/ Alonso raczej się nie zagapił tylko widać było, że tyl mu odjechal, a MS po mistrzowsku to wykorzystał.
MietasM
16.05.2010 02:54
Szkoda trochę, że KUBek znany ze swojej "zimnej głowy" trochę się przypalił na wyprzedzenie WEBbera na starcie. Kosztowało go to jedną pozycję (i dobrze, że tylko jedną).
MairJ23
16.05.2010 02:51
nastepnym razem nikt go nei poinformuje o problemach :P i sie rozwali :) tak powinni zrobic mechanicy zeby go nauczyc... a_rek niestety jedyne co moge ci powiedziec to to ze ja ogladam na speed ktotre lepsze jest od polsatu czy czegos tam polskiego ale BBC niestety musze sciagac dzien po wyscigu - czasami jeszcze w niedziele mozna... :( tez szukam jakiegos sposobu - chyba jak beda transmisje dawac online tak jak kiedys ITV tyle ze ograniczali do rodzimych IPs.
MARIO F1
16.05.2010 02:50
Wyscig jak na warunki Monako ciekawy,Red Bull w chyba w tym sezonie nie do pokonania ,Kubica wydusił wszystko z bolidu co mógł-gdyby obronił 2 pozycje byłby 2.
MairJ23
16.05.2010 02:50
Hamiton responded angrily to a request over the radio to hold back. "We're only halfway through the race. What the hell? Do you want me to race these guys or look after the car?"
bukuć
16.05.2010 02:50
FLAGA,FLAGA.... WP.PL Flaga może dobrze,może źle , ważne , że wisiała! Ale Robert mieszka w Monako , więc bez różnicy* ;) * no chyba , że chodzi o Indonezję. Karun Chandkok będzie chodził dumny jak paw, jest przedostatni ... wyprzedził Trullego ... no i CRASH Schu świetnie , dopisał mi 2 pkt w GPM
a_rek
16.05.2010 02:45
@ peewee - tak flaga była odwrócona :( . W stosunku do australijskiej i niemieckiej wisiała odwrotnie. Wie ktoś gdzie można oglądać BBC sport? Mam już dość rodzimych ekspertów a i RTL zaczyna mnie wkurzać swoim pro-narodowym nastawieniem.
maciej
16.05.2010 02:45
HRT już raz dowiózł dwa bolidy do mety w GP Malezji tzn. zostały uwzględnione w klasyfikacji wyścigu :D
kusza
16.05.2010 02:44
Barichello powinien dostac kare za rzut kierownica.
Player1
16.05.2010 02:42
Falarek@ Wiem, że GP Monako nie jest "niszczycielem opon", ale mimo wszystko wyścigi mogłyby być ciekawsze gdyby opony były mniej wytrzymałe i byłoby więcej zmian kół.
maciej
16.05.2010 02:41
MairJ23, no tak Hamilton zarzucił "bluzgiem" . Mógł się uprzejmiej spytać inżyniera..... peewee, - z tą flagą to już standard , i nie tylko w Monaco .
vermaden
16.05.2010 02:39
Apropo przebijania sie jak najwyzej z samego konca stawki to niedoceniany KOV dojechal na 8 miejsce tez startujac z pit lane w 2008 roku, co bylo w 2006 wiemy, wiec wynik ALO na tle tamtych wydarzen wcale tak nie blyszczy, zwlaszcza po tym co widzielismy na ostatnich zakretach. KUB mysle ze nasiskal tak na VET aby ten moze popelnil jakis blad po presja, ale ladnie sie trzymal i nie dal sie sprowokowac, zastanawiam sie czy ROS by cos wiecej zyskal jakby dluzej zostal na torze na 'OPTION' albo jakby zjechal razem z MSC. PS. Wlaczylem relacje 3 min przed startem i jak zobaczylem parasole nad glowami keirowcow to bardzo sie ucieszylem, ze w koncu nie bedzie to nudne Monaco, niestety, parasole byly przed sloncem, nie deszczem ;)
peewee
16.05.2010 02:39
Nie wiem, czy dobrze widziałem, ale flaga Polski była odwrócona i wyglądało to jakby Kubica był reprezentantem Monaco. Szkoda, że Brigsy wytrzymały tak długo,druga zmiana mogłaby wprowadzić lekkie zawirowania w stawce.
MairJ23
16.05.2010 02:37
ciekaw jestem czy ktos z was zwrocil uwage na pojedynczy "radio transmission" miedzy inzynierem hamiltona a hamiltonem - hamilton to cham i buc nawet pyskuje do wlasnego inzyniera . Wyscig jak wyscig - w Monte Carlo... troche SC troche wypadkow. Czlowiekiem wyscigu mozna okrzyknac 2 kierowcwo w sumie... Webber za taka dominacje na tym torze oraz oczywiscie Alonso za przebijanei sie z konca stawki - troche go to pracy kosztowalo ale tez troche mu rywale pomogli pare razy unikajac z nim w koncu starcia. Rober... ten czlowiek mnei zaskakuje z wekendu wyscigowego na weekend. Niesamowity kierowca. Dosc chlodno podchodzilem zawsze do wychwalania jego umiejetnosci ale chlopak na serio potrafi jezdzic. Przewidzialem jego utrate pozycji na rzecz Vettela podczas startu i tylko mnei zastanawialeo czy Renault jest w stanei wytrzymac do konca bo wiedzialem ze Robert na pewno wytrzyma. Wiec Gratki za zajecie 3 miejsca za bolidami ktore dominuja i sa poza zasiegiem ale przed bolidami ktore najwywrazniej sa lepsze niz Renault ale Robert poprostu jest niesamowity w tym bolidzie i wyciaga wiecej niz maximum. Szkoda mi Chandhocka... fajnei by bylo jakby im si eudalo dowiezc obydwa HRT do mety. Z tego co wiem cos tam sie zmienia w zarzadzie firmy i beda ja brac teraz niemcy pod skrzydla wiec bedzie dostep do tunelu aerodynamicznego czy to mercedesa czy to po Toyocie ! zycze im jak najlepiej a tymbardziej obecnosci w przyszlym sezonie. Pozdrawiam
babel9
16.05.2010 02:36
Alonso miał tez dobrą strategię, poprzesuwał się do przodu dzięki zjazdom na zmiany opon, na których sam przejechał cały wyścig, więc brawa się należą. Na live timingu było widać, że ALO miał bardzo dobre tempo. Ale faktycznie głupio się zagapił i Schumacher może być z siebie zadowolony. Ciekawe jeszcze jest to, ze Rosberg jadąc za Webberem jechał bardzo dobrze, a gdy już powrócił po zmianie opon za Schumachera był bezbarwny.
wlodzio_boss
16.05.2010 02:35
Duca, totalna racja. Przecież w Polsce jest kupa świetnych i znających się na F1 młodych ludzi, a nawet niekoniecznie młodych. To dlaczego Polsat wsadza do komentowania takich idiotów? Boże! Oni 10 minut próbowali ogarnąć co się stało z Alonso i Schumim na ostatnim okrążeniu. Kombinowali, czy to przypadkiem nie jakaś wcześniejsza powtórka, jak było jak byk widać kolesia machającego zieloną flagą. Czasem człowiek ma wrażenie, że oni oglądają inny wyścig, niż wszyscy. Rozumiem, że komentowanie na żywo to nie jest łatwa praca - ale przecież logiczne jest, że jak się nie znasz, to robisz miejsce innym, a nie robisz z siebie debila na cały kraj. Chyba trzeba będzie wyciągać kasę na BBC Sport, bo tego cyrku już się słuchać nie da, jaki się na Polsacie dzieje.
jednooki_cyklop
16.05.2010 02:32
To flow podziel się swoim pomysłem. Chyba nie powiesz, że Alonso - za to, że głupio stracił pozycję na końcu?
flow
16.05.2010 02:30
Za co Webber kierowca wyscigu? Za co Kubica? Za to, ze stracil pozycje na starcie? Za co Massa?
YAHoO
16.05.2010 02:29
Wiem, że pod koniec troszkę zaspał, ale mimo wszystko Monako to chyba NAJGORSZY tor do startu z samiuśkiego końca stawki, dlatego uważam że przebicie się na tym torze zasługuje na szacunek. SC owszem pomagał, w sumie Ferrari na to liczyło - to była jedyna szansa dla Ferdka.
Kamikadze2000
16.05.2010 02:27
@YAHoO - oczywiście również należą się gratulacje Hiszpanowi, ale gdyby nie SC, z całą pewnością nie byłby tam, gdzie jest. Jego notowania spadły tym bardziej, że w najgłupszym momencie dał się objechac rywalowi. Tak więc, moim zdaniem Ferdek na miano "kierowcy wyścigu" nie zasługuje. Zdecydowanie bardziej Mark, a zaraz za nim Robert i Felipe. Pozdro :))
Marxiusz
16.05.2010 02:25
Wyścig ogólnie nudny, no ale to jest Monako:) Szkoda troszkę startu Kubicy ale 3 miejsce też super!:) Aha i mam nadzieję że Schumacher NIE zostanie ukarany za wyprzedzanie Alonso na sam koniec. Hamilton nie został za takie coś ukarany.
YAHoO
16.05.2010 02:24
No pewnie, bo co to za sztuka przecisnąc się ze startu z boksów na 7 pozycję w Monako.
Kamikadze2000
16.05.2010 02:22
Brawo Mark!!! Byłeś dziś poza zasięgiem. Gratki dla Roberta, który w ewidentnie słabszym sprzęcie potrafił trzymac się "Czerwonych Byków". Filipek również pięknie. Hamilton posiadając już nieponadprzeciętny bolid, nie błyszczał. Gratulacje dla Schumiego za trzeźwośc umysłu. Nie wiem, czemu tak zachwycac się Alonso. Wiele zyskał na SC i nie porażał swoją jazdą.
duca
16.05.2010 02:21
Gratulacje dla Roberta,wycisnął 101 % z Renault :) Niestety mam wrażenie,że poza wyprzedzaniem debiutantów przez Alonso nie było nawet jednego manewru "normalnego" wyprzedzania,bez deszczu itp aktualne auta maksymalnie to uniemożliwiają .... Moim zadaniem (może jestem przewrażliwiony) komentatorzy powinni się przerzucić na szachy ... błyskawiczny manewr z oponami Alonso pokazany jak byk zauważyli po 40 min,Rubensowi pęka zawieszenie,a skupiamy się na rzucie kierownicą i komentarzem że "rozbił sobie auto blisko boksów" ... Podniecanie się że zaraz Robert zaatakuje Vettela,jeśli tym autem nawet nie da się podjechać blisko tyłu ... zdziwienie,że Alonso ma wolniejsza końcówkę ... A może by zwrócić uwagę że wali na jednym komplecie cały wyścig itp itd ...
Falarek
16.05.2010 02:21
Player1@ masz po części rację bo przecież dystans GP Monaco to 260km a nie jak na innych torach ponad 300km stąd pewnie można było na jednym komplecie "zrobić" cały wyścig do tego kilkanaście okrążeń przejechanych wolnym tempem za SC
SAP
16.05.2010 02:20
Wyprzedzać można od linii będącej jeszcze przed metą. Red Bulle poza konkurencją. Ciekawe czy utrzymają przewagę do końca. Ładny wyścig Kubicy. Naprawdę dobry weekend w jego wykonaniu. Massa i Hamilton wystartowali i dojechali. Alonso z punktami nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem. Obstawiałem to. SC na początku bardzo mu pomógł. Ile on osób wyprzedził na torze? Virginy i Lotusy, nie jestem pewien jak z HRT i to chyba wszystko.
Maximus
16.05.2010 02:19
W odpowiedzi na retoryczne pytanie Zientarskiego: Czy Kubica naprawdę musiał to przegrać? Parafrazując gen. Jaruzelskiego: Widać musiał, skoro przegrał...
pyciek
16.05.2010 02:19
W tym roku jest zmiana w regulaminie i nie trzeba już czekać do linii s/m, tylko w ostatnim zakręcie już można wyprzedzać. Jak dla mnie manewr prawidłowy.
leni93
16.05.2010 02:18
dobrze że podium przynajmniej jest, mam nadzieje na kolejne dobre występy, a jak sie Robert wypowiadał to następny prawdopodobnie pasujący do Renault tor jest w Kanadzie . . .
Endrju Szopen
16.05.2010 02:18
Od tego roku można wyprzedzać po tzw. linii SC, czyli jeszcze przed linią mety. Podobno sytacja była w Chinach, kidy to Hamilton wyprzedził Webbera.
IceOne
16.05.2010 02:17
@Szadi -- Zalezy gdzie jest first Safety Car line na tym torze(na kazdym torze jest ona w innym miejscu), po minieciu przez SC tej linji kierowcy moga wyprzedzac, tak tlumaczyli to kometatorzy BBC podczas wyscigu w Chinach.
Player1
16.05.2010 02:16
Brawo dla WEB, VET i KUB. Po tym GP mi nasuwa się jeden wniosek - dobrze, że Brigstone odchodzi. Zrobili "fatalne" opony, które wytrzymują cały dystans wyścigu i nie tracą na przyczepności vide ALO, który zmienił laćki na 1 okr. i dojechał na nich do końca.
Ollie
16.05.2010 02:16
Robert przegrał P2 na starcie, szkoda, RedBulle były lepsze od reszty, ale nie wyraźnie i Kubica cały wyścig trzymał tempo. Prawdziwym zwycięzcą tegorocznego GP Monako i tak jest Maylander. Baricz nieźle się wkurzył, ogólnie Williams kiepsko bo i Hulkenberg skończył wyścig na samym początku, w tunelu. Kolejny fatalny wyścig Saubera, a Trulli o mało co pod koniec nie zdekapitował Chandhoka. Ciekawy manewr Schumiego na ostatnim okrążeniu ;D
Szadi
16.05.2010 02:15
Falarek: "Jak mi się dobrze wydaje to po zjechaniu SC wyprzedzać można dopiero po przekroczeniu linii mety wiec Szumi powinien dostać karę" Też mi tak się wydawało. Może ktoś sprecyzować jak to jest naprawdę?
IceOne
16.05.2010 02:14
WYscig - jak to Monaco,procesja z kilkoma efektownymi wypadkami.RBR - klasa ,szczegolnie Mark, Kubica bardzo dobry wyscig. Co do RBR to oni sa naprawde calkowicie poza zasiegiem innych ekip, onbordy z bolidu Marka pokazywaly jak idealnie sie prowadzil ten bolid , Vettel chyba mysli w kategoriach mistrzostwa swiata,bardzo dojrzala jazda,nie napalal sie ,wiedzial ze wyprzedzenie Marka jest praktycznie niemozliwe i staral sie dowiesc P2 jak najmniejszym kosztem. Alonso znow szczesliwie uratowany przez SC i odpowiednia strategie.
Amalio
16.05.2010 02:14
No cóż - gratulacje dla Red Bulla choć wolałbym Kubicę na drugim, tym bardziej, że nie był wiele wolniejszy od Vettela. A Trulli winien sobie wyrobić licencję pilota ;)
YAHoO
16.05.2010 02:14
Alonso - kierowca wyścigu, mimo iż koncówkę troszkę zawalił to i tak jestem pełen podziwu, sam nie liczyłem na punkty szczerze. McLareny słabo, Red Bulle po swojemu. Brawo dla Roberta :)
Falarek
16.05.2010 02:13
Jak mi się dobrze wydaje to po zjechaniu SC wyprzedzać można dopiero po przekroczeniu linii mety wiec Szumi powinien dostać karę.
Huunreh
16.05.2010 02:12
Ładnie Schumacher pod koniec :D