Newey wyjaśnił zastosowanie tajemniczej szpary w nosie RB8
Służy ona do prostego celu, jakim jest chłodzenie kokpitu kierowcy.
07.02.1215:24
3971wyświetlenia

Po ogromnej liczby domysłów snutych nad przeznaczeniem tajemniczej szpary w nosie zaprezentowanego wczoraj bolidu Red Bull Racing, dyrektor techniczny zespołu rozwiał dziś wszystkie teorie snute przez dziennikarzy.
Adrian Newey przyznał, że rozchwytywany przez media otwór RB8
służy do chłodzenia kokpitu kierowców, a projektując taką koncepcję chciał
poprawić wygląd nosa.
Po dokładniejszym przyjrzeniu się fotografiom z toru Jerez można rzeczywiście zauważyć, że na czubku nosa samochodu Sebastiana Vettela i Marka Webbera nie ma już charakterystycznego i powszechnie używanego przez konkurencyjne ekipy otworu, który ma za zadanie dostarczać chłodne powietrze do wnętrza kokpitu.
Źródło: @andrewbensonf1
KOMENTARZE