Horner: Red Bull pracuje nad ekstremalną wersją systemu DAS

Szef zespołu potwierdził, że na rozwój układu kierowniczego przeznaczone są duże zasoby.
08.07.2010:13
Mateusz Szymkiewicz
1964wyświetlenia
Embed from Getty Images

Christian Horner potwierdził, że Red Bull pracuje nad jeszcze bardziej ekstremalną wersją systemu DAS.

Stajnia z Milton Keynes w trakcie weekendu w Austrii oprotestowała dwuosiowy układ kierowniczy, z którego korzysta w tym roku Mercedes. Roszczenia Red Bulla zostały jednak odrzucone przez FIA, mimo, że zespół jest przekonany, iż system DAS to elementem zawieszenia.

Ostatecznie służy to do rozgrzewania opon - powiedział Christian Horner. Delegat techniczny był obecny na przesłuchaniu w Spielbergu. Teraz mamy wyjaśnienie.

Brytyjczyk ujawnił, że Red Bull przeznaczył duże zasoby na opracowanie własnej wersji systemu DAS, który znajdzie się jeszcze w tegorocznym samochodzie. Przeznaczamy na to wiele zasobów. Być może rozważamy bardziej ekstremalne rozwiązanie, aniżeli to, które wiemy, że jest dozwolone.