Tommy Hilfiger pierwszym oficjalnym partnerem Cadillaca
Amerykańska firma odzieżowa niedawno zakończyła wieloletnią współpracę z Mercedesem.
04.06.2511:33
575wyświetlenia
Embed from Getty Images
Cadillac potwierdził, że firma Tommy Hilfiger został pierwszym oficjalnym partnerem zespołu F1 na sezon 2026.
Producent z Michigan poinformował, że Tommy Hilfiger został partnerem odzieżowym i sponsorem lifestyle'owym zespołu na mocy wieloletniej umowy.
Szef zespołu Graeme Lowdon dodał, że Cadillac to
W ramach współpracy powstanie oficjalny zestaw odzieży zespołowej dla kierowców, mechaników, personelu padoku i kadry zarządzającej, a także kolekcja dla kibiców, która zadebiutuje w marcu przyszłego roku, na otwarcie sezonu. Logo firmy pojawi się również na samochodzie, kombinezonach i kaskach zawodników.
Tommy Hilfiger, którego zamiłowanie do motorsportu narodziło się nieopodal rodzinnego toru Watkins Glen w stanie Nowy Jork, sponsoruje zespoły F1 od początku lat 90. Ostatnio był partnerem Mercedesa, aż do przejęcia tej roli przez Adidasa na początku 2025 roku.
Podczas siedmioletniego partnerstwa z zespołem z Brackley, marka podpisała kontrakt z Lewisem Hamiltonem jako globalnym ambasadorem, co zaowocowało kilkoma wspólnymi kolekcjami i regularną obecnością kierowcy w pierwszym rzędzie pokazów mody.
Poza torem, Tommy Hilfiger aktywnie wspierał rozwój Formuły 1 w kulturze popularnej. Marka sponsoruje również samochód w F1 Academy i planuje wypuścić specjalną kolekcję związaną z nadchodzącym filmem F1 z Bradem Pittem w roli głównej.
Cadillac potwierdził, że firma Tommy Hilfiger został pierwszym oficjalnym partnerem zespołu F1 na sezon 2026.
Producent z Michigan poinformował, że Tommy Hilfiger został partnerem odzieżowym i sponsorem lifestyle'owym zespołu na mocy wieloletniej umowy.
Dwie ikony. Jedna wizja. Odważna, nowa era amerykańskiego motorsportunapisał we wtorek Tommy Hilfiger w oficjalnym oświadczeniu.
Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować naszą historię w Formule 1 razem z TWG Motorsports i Cadillakiem. Dzielimy wspólną wizję - chcemy oddać hołd dziedzictwu F1, a jednocześnie pchnąć ten sport naprzód.
Doceniamy, skąd pochodzimy, i na nowo wyobrażamy sobie, dokąd możemy dojść. W momencie, gdy popularność F1 na całym świecie szybuje w górę, nigdy nie było lepszego czasu, by mierzyć wysoko i pokazać światu, co amerykański zespół może wnieść na pola startowe.
Szef zespołu Graeme Lowdon dodał, że Cadillac to
amerykański zespół reprezentujący jedną z najbardziej ikonicznych amerykańskich marek wszech czasów
Tommy Hilfiger to również amerykańska ikona, a jego obecność w F1 nie ma sobie równych- powiedział Lowdon.
Wprowadzając na padok zupełnie nową wizję, to partnerstwo w pełni odzwierciedla ducha, który chcemy budować. Razem nie tylko ścigamy się na torze, ale i napędzamy innowacje, które ukształtują przyszłość rozrywki i inżynierii.
W ramach współpracy powstanie oficjalny zestaw odzieży zespołowej dla kierowców, mechaników, personelu padoku i kadry zarządzającej, a także kolekcja dla kibiców, która zadebiutuje w marcu przyszłego roku, na otwarcie sezonu. Logo firmy pojawi się również na samochodzie, kombinezonach i kaskach zawodników.
Tommy Hilfiger, którego zamiłowanie do motorsportu narodziło się nieopodal rodzinnego toru Watkins Glen w stanie Nowy Jork, sponsoruje zespoły F1 od początku lat 90. Ostatnio był partnerem Mercedesa, aż do przejęcia tej roli przez Adidasa na początku 2025 roku.
Podczas siedmioletniego partnerstwa z zespołem z Brackley, marka podpisała kontrakt z Lewisem Hamiltonem jako globalnym ambasadorem, co zaowocowało kilkoma wspólnymi kolekcjami i regularną obecnością kierowcy w pierwszym rzędzie pokazów mody.
Poza torem, Tommy Hilfiger aktywnie wspierał rozwój Formuły 1 w kulturze popularnej. Marka sponsoruje również samochód w F1 Academy i planuje wypuścić specjalną kolekcję związaną z nadchodzącym filmem F1 z Bradem Pittem w roli głównej.
Rozrywka i sport od zawsze były częścią naszego DNA- powiedziała Lea Rytz Goldman, globalna prezes marki Tommy Hilfiger.
Rozwijając obecność w motorsporcie, chcemy pokazać świeże spojrzenie na to, co jest możliwe, gdy moda nadąża za tempem popkultury. To kultowe partnerstwo jest kontynuacją naszej tradycji przełamywania granic, wprowadzania stylu na pola startowe i kształtowania przyszłości Formuły 1.
To partnerstwo łączy dwie odważne, innowacyjne marki - tam, gdzie osiągi spotykają się z ikonicznym stylem- dodał zaś Dan Towriss, CEO zespołu Cadillac.
Budując zespół, który odzwierciedla amerykańskie ambicje na światowej scenie F1, to partnerstwo nadaje ton temu, co przed nami.