F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Campos zapowiada chęć wejścia do F1

Oficjalna nazwa zespołu ma brzmieć Campos Meta 1.
Michał Respond, 22 maja 2009, wyświetlenia: 2460<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Campos Racing formalnie potwierdził chęć wejścia do Formuły 1 począwszy od sezonu 2010. O chęci pojawienia się uczestników hiszpańskiej Formuły F3 w rozgrywkach "jedynki" mówiło się już wcześniej, przy okazji domniemanego zgłoszenia zespołu obecnych mistrzów serii GP2 – Barwa Addax.

Adrian Campos złożył formalny akces do rozgrywek w sezonie 2010 w formule limitu budżetowego ("budget cap") o godzinie 00:05 w piątek, 22 maja 2009 roku, czyli tuż po oficjalnym rozpoczęciu przyjmowania zgłoszeń przez FIA. Zgłoszenie zostało złożone w porozumieniu z firmą Meta Image, a oficjalna nazwa zespołu ma brzmieć Campos Meta 1.

Póki co nie zostały podane żadne szczegółowe informacje dotyczące osób, które miałyby być zaangażowane w ten projekt, ale stanowczo zaprzeczono podawanym przez hiszpańskie media wiadomościom dotyczącym potencjalnych inwestorów (na początku tego tygodnia gazeta Marca podawała, że partnerami zespołu mają być m.in. meksykański potentat telekomunikacyjny Carlos Slim oraz hiszpański koszykarz występujący w NBA – Pau Gasol).

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.12.2018  Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
01.12.2018  F1 rozwija nowe elementy pakietu graficznego relacji TV
Tagi:
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Banditto, 22.05.2009 10:43[!]
Niedługo okaże się, że lista na przyszły sezon jest pełna i dla Ferrari zabraknie miejsca. Obudzą się z ręka w nocniku i będą skamleć o wolne miejsce dla nich... xD
zoon, 22.05.2009 10:46[!]
Teraz nawet zwykły warsztat samochodowy będzie mógł być w F1. To nie miejsce dla poważnych firm z klasą i tradycją. To koniec.
Dasqez, 22.05.2009 10:48[!]
No to co, zgłaszamy się na sezon 2011? F1WM Team?
kasztan77, 22.05.2009 11:03[!]
Wkrótce "kupa" małych zespołów z niższych serii będzie się ścigać w formule pana Maxa, ale czy to będzie formuła przez "duże" F - pewnie tak (z racji setek startujących bolidków) - ale nie FORMUŁA JEDEN :)
emwu, 22.05.2009 11:26[!]
przesadzacie, F1 przetrwa bo nie jedno już widziała i przeżyła. a że w nast. sezonie będzie trochę barwniej...trudno, niech spróbują swoich sił.póki stara gwardia będzie w F1 to zawsze będzie F1. a groźby że nie złożą zgłoszeń są tylko grą. nawet jak nie złożą w terminie to Max i drugi siwy obudzą się i skumają że coś jest nie tak i suma summarum pójdą na kompromis zadowalający wszystkie strony. Aspirujących jest dużo, ale przecież raptem 3 nowe teamy mogą być dopuszczone do gridu. Jak odchodziła Honda i słychać było głosy o Toyocie itp. to gadaliście, że to powolny koniec F1, teraz jak chcą wejść nowi, to to samo przepowiadacie. To co najmniej śmieszne.
Aha, zarówno Campos, Lola,Epsilon Euskadi i reszta aspirujących to nie są jakieś tam warsztaty samochodowe...
jaszczur, 22.05.2009 12:03[!]
popieram Dasgeza :D jak sie wszyscy zrzucimy to uzbieramy te biedne 40 baniek i startujemy :D bilety na wszystkie GP sa przeciez w cenie :D
renegade, 22.05.2009 12:19[!]
A nie mowilem?! ;-)
Witek, 22.05.2009 12:39[!]
Liczba uzytkownikow samego forum F1WM.PL to 4587.
40 000 000 : 4 587 = 8 720 GBP na osobe. Przemyslmy to :P
DarkArte, 22.05.2009 12:43[!]
Robimy zrzutę? Sprzedam samochod i laptopa wiec kasa sie uzbiera;) Proponuję Maraza na szefa teamu ;)
AdamSlomek, 22.05.2009 12:50[!]
jaszczur--> 40 baniek... chyba mydlanych hihi. A tak na poważnie, to 40 baniek to dopiero początek, drugie tyle na silniki i kierowców (w tym roku 8 silników miało kosztować 5 baniek, a w przyszłym będzie silnik na wyścig i pewnie drugi na treningi i qual czyli minimum 20 banieczek), a bez zaplecza techniczego (fabryka, tunel aero) też się nie ma co pokazywać. Czyli taki Force India w przyszłym sezonie wcale nie musi zmniejszać budżetu. A skoro dzisiaj są tylko sekundę za Brawnem, to w przyszłym roku może w końcu zobaczymy Sutila na podium:)
maroo, 22.05.2009 13:39[!]
A po co nam kierowcy? Zrobimy wielki test - weżmie sie kilka malaczów na wstępny przesiew, potem ktoś użyczy jakiegoś dojczewagona golfa na kolejny etap - i tak w kilku krokach ktoś z nas zasiądzie za kierownicą naszego nowego bolidu w nowym teamie :P
AdamSlomek, 22.05.2009 14:05[!]
To ja się pierwszy zgłaszam na kierowcę!!!:))) Tylko będę musiał trochę schudnąć...
Adam1970, 22.05.2009 14:40[!]
Panowie-jaja sobie robicie a przypomnę ,że pomimo ograniczenia budżetu do 40-50 mln funtów, przeskok np. z GP2 do F1 nadal będzie ogromny.
Utrzymanie bolidu w GP2 to jakieś 1-1,2 mln/rok.
manama, 22.05.2009 14:42[!]
a ja na drugiego

Ale na powaznie zakladamy?? Bo nie wiem czy sobie zartujecie czy nie
Kamikadze2000, 22.05.2009 15:01[!]
Adrian wie co robi. Przecież od dawna przygotowywał się do tego, żeby zaangażować się w F1, a teraz jest chyba najlepsza okazja dla debiutantów. Dlatego też wierzę, że okaże się to sukcesem.

Mam nadzieje, że w następnym roku do F1 wejdą Grosjean, di Grassi, Pantano i Senna, gdyż zasługują na to. Nico 2 niech najpierw osiągnie coś w GP2.
adamo342, 22.05.2009 15:27[!]
no to mamy zastępców ferrari renault toyoty red bulla o toro rosso będziemy mogli liczyć że f1 przetrwa
Anderis, 22.05.2009 15:52[!]
Trzymam kciuki, żeby Camposowi się udało. Mam sentyment do zespołów prywatnych z nazwą od nazwiska założyciela. Chciałbym, żeby to właśnie takie zespoły znalazły miejsce w przyszłorocznej F1.
rafaello85, 22.05.2009 20:58[!]
Zapraszamy, zapraszamy. A pay-driverów już mają czy jeszcze nie? Bo pewna grupka takich osób stoi już w kolejce...
Jędruś, 22.05.2009 21:03[!]
Tego Pana chcę widzieć w F1 !!!

Wystarczy co pokazał w swoim zestole startującym w GP2. Zdobył mistrzostwo wśród zespołów a potem się wycofał. Dziś jego zespół i Grosjean tam miażdżą. To człowiek sukcesu który wie czego chce i ma mnóstwo pieniędzy. Na F1 nie chce zarobić. On kocha F1 , kiedyś przecież w niej startował. Bol
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca