F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Campos zdecydowany na F1 pomimo braku ograniczenia budżetów

Gian Paolo Dallara: "Nadal kontynuujemy pracę, jakby nic się nie stało.
Patryk Pokwicki, 29 czerwca 2009, wyświetlenia: 2307<< | lista | T- | T+ | >>
Mimo braku ograniczenia budżetów w przyszłym sezonie powinniśmy zobaczyć na starcie nowy hiszpański zespół Formuły 1 – Campos Meta Team. Adrian Campos zgłosił swój zespół do startów w przyszłym sezonie po tym, jak FIA ogłosiła, że będzie obowiązywało ograniczenie budżetów do 40 milionów funtów.

Jednakże pomimo zażegnania konfliktu pomiędzy FIA i FOTA oraz rezygnacji z tego ograniczenia, właściciel włoskiej firmy projektującej bolidy wyścigowe Gian Paolo Dallara twierdzi, że nadal pracuje z teamem Campos nad projektem ich przyszłorocznego samochodu. „Nadal kontynuujemy pracę, jakby nic się nie stało” – powiedział GP Week, wyjaśniając, że projekt Campos-Dallara rozpoczął się trzy miesiące temu.

Pomimo opublikowania pierwotnej wersji regulaminu technicznego na 2010 rok wydaje się, że Dallara wybrała (ostatecznie poprawną) drogę, zakładając, że system tzw. dwóch lig nie zostanie utrzymany. „Nasz samochód będzie miał napęd tylko na tylne koła, bez możliwości tankowania paliwa w czasie wyścigu i bez KERS. Pracujemy nad modelem w specyfikacji na 2009 rok, z powiększonym zbiornikiem na paliwo” – powiedział 72-letni projektant.

Dallara, który ostatni raz w Formułę 1 zaangażowany był w 2006 roku z racji współpracy z zespołem Midland powiedział, że obecnie nad samochodem pracuje 40 inżynierów, ale w najbliższej przyszłości chcą zwiększyć te liczbę do 80. Póki co prace odbywają się w centrali Dallary w Parmie. Jeśli chodzi o pozostałe nowe zespoły to US F1 przyznało, że brak ograniczenia budżetów nie ma dla nich znaczenia, natomiast John Booth z Manor stwierdził, że teraz wszystko stało się trudniejsze.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
Dallara
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
PoleP1, 29.06.2009 19:26[!]
A ten Gian Paolo Dallara to czasem czegoś z Heidfeldem nie majstrowal?
Kris, 29.06.2009 20:02[!]
Wystarczy, że był związany z Midlandem i wg. Campos podzieli los Mid`a ;)
Dżejson, 29.06.2009 20:04[!]
Ten od Heidfelda to Giampaolo Dall'ara :) Małe różnice ale jednak. W każdym razie to nie ta sama osoba :)
Kamikadze2000, 29.06.2009 20:13[!]
Giampaolo Dall'ara jest głównym inżynierem, odpowiadającym za pracę osobistych inżynierów Roberta i Nicka - Antonio i Russella.

Wracając do tematu, Campos od początku zapowiadał, że ich wstąpienie do F1 nie jest do końca uwarunkowane limitem budżetowym 40 mln, a to było tylko zastrzykiem motywacji dla Adriana do angażu w 2010. Samo wycofanie się z GP2 było spowodowane planami wejścia do F1. I według mnie właśnie tak postawa dała im angaż, tak samo, jak USF1. Zwerbowanie Manor GP jest trochę podejrzane...
ICEman, 29.06.2009 22:10[!]
albo będą słabi albo wpędzą się w pułapkę finansową
renegade, 30.06.2009 00:14[!]
Tam byla mowa o Hondzie Accord w WTCC ale program sie sypnal, Honda wycofala... i postawili na F1.
rafaello85, 30.06.2009 09:55[!]
Ja bardzo chciałbym teraz poczytać co na ten temat ma do powiedzenia David Richards:D Czy Brytyjczyk dalej czuje się pokrzywodzony tym, że FIA odrzuciła zgoszenie jego zespołu?:> Coś mi się wydaje, że tą decyzję FIA uchroniła go od kompromitacji...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca