F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Klien, Davidson i Carroll łączeni z Manor/Virgin

Klien i Davidson wydają się być idealnymi kandydatami dla nowego zespołu.
Marek Roczniak, 17 września 2009, wyświetlenia: 2114<< | lista | T- | T+ | >>
W lipcu informowaliśmy, że wśród pierwszych kandydatów na kierowców w nowym zespole Manor GP, który najprawdopodobniej zmieni nazwę na Virgin F1, wymieniani są Max Chilton, Adam Carroll i Sam Brid.

Teraz z trójki tej wymieniany jest już tylko Carroll, a ponadto mowa jest o dwóch doświadczonych testerach, którzy mają na swoim koncie trochę startów w grand prix. Pierwszym z nich jest obecny kierowca rezerwowy BMW – Christian Klien, choć Austriak stwierdził niedawno, że wolałby pozostać w stajni z Hinwil, jeśli znajdzie się na nią kupiec i uda im się zapewnić sobie miejsce w stawce na sezon 2010.

Klien wystartował w 48 grand prix w latach 2004-2006 w zespołach Jaguar i Red Bull, zanim musiał zwolnić miejsce dla powracającego do Milton Keynes Marka Webbera. Wówczas zdecydował się na posadę kierowcy testowego w zespole Hondy, a następnie w BMW. Ponadto wystartował w Le Mans 24 Godziny, zatem ma świeże doświadczenie wyścigowe i wydaje się być idealnym kandydatem dla nowego zespołu.

Podobnie jest w przypadku Anthony'ego Davidsona, który zdaniem cenionego dziennikarza Joe Sawarda także jest jednym z kierowców branych pod uwagę przez zespół Johna Bootha na debiutancki sezon 2010. Davidson był przez kilka lat kierowcą testowym w zespołach BAR i Honda, później startował w satelitarnym zespole Hondy – Super Aguri, a obecnie jest komentatorem w BBC Radio 5 Live. Brytyjczyk także startował w tym roku w wyścigach wytrzymałościowych i tak jak Klien dość młody i bardzo chce wrócić do ścigania w F1, zatem nie miałby raczej problemów z motywacją.

Źródło: JoeSaward.wordpress.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Davidson A.
Klien C.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 17.09.2009 21:53[!]
Klien + Carroll to w tej chwili według mnie najrozsądniejsze rozwiązanie.
Hans_Kloss, 17.09.2009 22:12[!]
Ale Klien wydaje się być bardziej zainteresowany zostaniem w tym nowym Sauberze... Co zresztą wspomniano w newsie...
cobra, 17.09.2009 23:56[!]
Czy F1 naprawdę cierpi na niedobór kierowców, że ciągle muszą pojawiać się nazwiska takich "słabeuszy" jak Davidson? Ja rozumiem, że ostatnio jeździł w bardzo słabym teamie, ale pokazał się z gorszej strony niż Sato.
renegade, 18.09.2009 00:39[!]
Sam Bird takze jest kandydatem do fotela kierowcy.
fernandof1, 18.09.2009 09:53[!]
No a czemu tu niema nazwiska Sato przecież on jest dobry
Davidson to miał szeście że trafił do Super Aguri bo by już dawno nie było a Klein to chyba zostanie w Sauberze
Do monora morze także trafic pan Rubens
rafaello85, 18.09.2009 11:22[!]
fernandof1---> bo to nowy zespół, który musi uważać na zbędne koszty. A Sato tylko by je napędzał ( czyt. naprawa uszkodzonych bolidów:))
renegade, 18.09.2009 11:43[!]
Sato ponoc podpisuje jutro umowe z de Ferran Motorsports.
Kamikadze2000, 18.09.2009 14:35[!]
Klien moim zdaniem raczej odpada. Quadbak Sauber na pewno wejdzie do stawki, a wtedy nie wyobrażam sobie, aby nie dali jednego z bolidów w ręce Austriaka. Co do składu Manor, myślę, że duet Carroll-Davidson byłby jak najbardziej na miejscu. :)) Bird i Chilton zdecydowanie nie zasługują na to na razie...

Co do Sato, On jest Japońcem, więc raczej brytyjska ekipa nie będzie brac obcokrajowca (to też jeden z argumentów do skreślenia z listy Kliena). Niech szuka miejsca w Toyocie, która na siłę chce "swojego", ale nie "u siebie".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca