F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Klien, Davidson i Carroll łączeni z Manor/Virgin

Klien i Davidson wydają się być idealnymi kandydatami dla nowego zespołu.
Marek Roczniak, 17 września 2009, wyświetlenia: 2107<< | lista | T- | T+ | >>
W lipcu informowaliśmy, że wśród pierwszych kandydatów na kierowców w nowym zespole Manor GP, który najprawdopodobniej zmieni nazwę na Virgin F1, wymieniani są Max Chilton, Adam Carroll i Sam Brid.

Teraz z trójki tej wymieniany jest już tylko Carroll, a ponadto mowa jest o dwóch doświadczonych testerach, którzy mają na swoim koncie trochę startów w grand prix. Pierwszym z nich jest obecny kierowca rezerwowy BMW – Christian Klien, choć Austriak stwierdził niedawno, że wolałby pozostać w stajni z Hinwil, jeśli znajdzie się na nią kupiec i uda im się zapewnić sobie miejsce w stawce na sezon 2010.

Klien wystartował w 48 grand prix w latach 2004-2006 w zespołach Jaguar i Red Bull, zanim musiał zwolnić miejsce dla powracającego do Milton Keynes Marka Webbera. Wówczas zdecydował się na posadę kierowcy testowego w zespole Hondy, a następnie w BMW. Ponadto wystartował w Le Mans 24 Godziny, zatem ma świeże doświadczenie wyścigowe i wydaje się być idealnym kandydatem dla nowego zespołu.

Podobnie jest w przypadku Anthony'ego Davidsona, który zdaniem cenionego dziennikarza Joe Sawarda także jest jednym z kierowców branych pod uwagę przez zespół Johna Bootha na debiutancki sezon 2010. Davidson był przez kilka lat kierowcą testowym w zespołach BAR i Honda, później startował w satelitarnym zespole Hondy – Super Aguri, a obecnie jest komentatorem w BBC Radio 5 Live. Brytyjczyk także startował w tym roku w wyścigach wytrzymałościowych i tak jak Klien dość młody i bardzo chce wrócić do ścigania w F1, zatem nie miałby raczej problemów z motywacją.

Źródło: JoeSaward.wordpress.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Davidson A.
Klien C.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 17.09.2009 21:53[!]
Klien + Carroll to w tej chwili według mnie najrozsądniejsze rozwiązanie.
Hans_Kloss, 17.09.2009 22:12[!]
Ale Klien wydaje się być bardziej zainteresowany zostaniem w tym nowym Sauberze... Co zresztą wspomniano w newsie...
cobra, 17.09.2009 23:56[!]
Czy F1 naprawdę cierpi na niedobór kierowców, że ciągle muszą pojawiać się nazwiska takich "słabeuszy" jak Davidson? Ja rozumiem, że ostatnio jeździł w bardzo słabym teamie, ale pokazał się z gorszej strony niż Sato.
renegade, 18.09.2009 00:39[!]
Sam Bird takze jest kandydatem do fotela kierowcy.
fernandof1, 18.09.2009 09:53[!]
No a czemu tu niema nazwiska Sato przecież on jest dobry
Davidson to miał szeście że trafił do Super Aguri bo by już dawno nie było a Klein to chyba zostanie w Sauberze
Do monora morze także trafic pan Rubens
rafaello85, 18.09.2009 11:22[!]
fernandof1---> bo to nowy zespół, który musi uważać na zbędne koszty. A Sato tylko by je napędzał ( czyt. naprawa uszkodzonych bolidów:))
renegade, 18.09.2009 11:43[!]
Sato ponoc podpisuje jutro umowe z de Ferran Motorsports.
Kamikadze2000, 18.09.2009 14:35[!]
Klien moim zdaniem raczej odpada. Quadbak Sauber na pewno wejdzie do stawki, a wtedy nie wyobrażam sobie, aby nie dali jednego z bolidów w ręce Austriaka. Co do składu Manor, myślę, że duet Carroll-Davidson byłby jak najbardziej na miejscu. :)) Bird i Chilton zdecydowanie nie zasługują na to na razie...

Co do Sato, On jest Japońcem, więc raczej brytyjska ekipa nie będzie brac obcokrajowca (to też jeden z argumentów do skreślenia z listy Kliena). Niech szuka miejsca w Toyocie, która na siłę chce "swojego", ale nie "u siebie".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca