F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Di Grassi bliski związania się z Manor GP

Brazylijczyk swoje szanse na debiut w F1 ocenia na "dobre 70%".
Michał Roszczyn, 22 października 2009, wyświetlenia: 3721<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowca testowy Renault – Lucas di Grassi jest bliski zapewnienia sobie posady w nowym zespole Manor GP w przyszłym sezonie – dowiedział się serwis AUTOSPORT. Brazylijczyk chce jednak poczekać na decyzję swojego obecnego pracodawcy w sprawie składu, zanim postanowi przejść do konkurencji.

Di Grassi prowadzi szczegółowe rozmowy z angielską ekipą, dotyczące jego debiutu w sezonie 2010, ale jest on także na liście kandydatów w teamie Renault, z którym odbędzie posezonowe testy dla młodych kierowców.

Brazylijczyk jest optymistą w kwestii jego szans na znalezienie posady kierowcy wyścigowego i wyraził nadzieję, że sytuacja stanie się jaśniejsza po zakończeniu sezonu. „W tej chwili wygląda to całkiem nieźle. Obecnie jestem związany z Renault. Wciąż jest nierozstrzygnięta sprawa drugiego kierowcy i mój czas spędzony tutaj był bardzo, bardzo owocny. Renault bardzo mi pomogło, więc chcę się im odwdzięczyć”.

„Obecnie decydują się, kogo chcą mieć i wiem, że nowe zespoły są mną zainteresowane, ale trudno jest teraz zobaczyć, który z nich będzie najlepszy. Wiemy, że część z nich nie będzie najlepsza, ale to, kto posiada najlepszy pakiet wyjaśni się w ciągu kilku tygodni. Pozwoli to lepiej ocenić całą sytuację”.

Di Grassi nie chce zdradzać, jak daleko zaawansowane są jego rozmowy z Manor, ale przyznał, że zespół ten wygląda na najbardziej atrakcyjną opcję dla niego na przyszły rok. „Z tego co rozumiem, Manor ma najlepszy dostępny pakiet z nowych ekip – zarówno pod względem ludzi zajmujących się sprawami technicznymi, którzy dołączyli do teamu, jak również od strony marketingowej i wsparcia finansowego. Myślę, że to bardzo znaczące, zatem z mojej strony oceniam ich bardzo wysoko”.

Zapytany, jak ocenia swoje szanse na debiut w F1, Brazylijczyk odpowiedział: „Powiedziałbym, że na dobre 70%. Zależeć to będzie od następnych kilku tygodni, gdy sezon się skończy i wtedy zobaczymy, czy moje szanse wzrosną czy może spadną”. Renault prawdopodobnie chciałoby obsadzić doświadczonego kierowcę u boku Roberta Kubicy w przyszłym roku, a na szczycie listy ma się znajdować Timo Glock. Przedłużenie kontraktu z Romainem Grosjeanem jest wątpliwe.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
31.07.2017  Lucas di Grassi został mistrzem Formuły E
14.02.2016  Antonio Felix da Costa krytykuje ideę zamkniętych kokpitów w F1
26.06.2015  Di Grassi: Bolid Formuły E prowadzi się zupełnie inaczej
23.01.2013  Alguersuari i di Grassi pozostaną testerami Pirelli
17.01.2013  Di Grassi czeka na decyzję Pirelli
Tagi:
Di Grassi L.
Virgin
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Maly-boy, 22.10.2009 14:53[!]
nie pamiętam kiedy ostatnio w f1 był jakiś naprawde dobry debiutant ,chyba był to Glock w sumie wolę di Grassiego niż Senne który pewnie by jeździł jak Alg i Roman
strong return, 22.10.2009 14:55[!]
Dobre 70 procent nie jest złe:) Dla mnie Lotus od strony sponsoringu wygląda bardzo dobrze. No cóż słyszałem już,że Manor nie jest najgorszy,ale wygląda na to,że każda liszka swój przyszły ogon będzie chwalić:)
GroM, 22.10.2009 15:34[!]
Maly-boy -> a Vettel, Hamilton, Kubica to słabi debiutanci? To byli raczej jedni z najlepszych w ciągu 10 lat. Jeden z nich już jest mistrzem świata, a dwóch pozozstałych niedługo nimi zostaną. Czego chcieć więcej od debiutantów?
Kamikadze2000, 22.10.2009 16:14[!]
@Maly-boy - jeśli chodzi Ci o ostatnie dwa sezony, zgodzę się z Glockiem i dodam do Niego Buemi'ego. Ale tak jak napisał @GroM - było wielu świetnych debiutantów, a jeden z Nich jest już Mistrzem Świata.

Co do Lucasa, mam nadzieje, że chłopak zadebiutuje w F1, gdyż na prawdę na to zasługuje! :))
Maly-boy, 22.10.2009 16:29[!]
ale napisałem ostatnim debiutantem a nie debiutantami a ostatnim dobrym jakim trafił do f1 był właśnie glock w 2008 roku
Dżejson, 22.10.2009 16:39[!]
szkoda tylko, że glock nie debiutował w 2008 roku :)
Ulver, 22.10.2009 16:45[!]
@Maly-boy
Tak się składa, że Glock zadebiutował w F1 w 2004 roku, ale to było jeszcze przed Kubicą i mogłeś nie wiedzieć :P
Maly-boy, 22.10.2009 17:54[!]
boże człowieku weź się ogarnij ,wiem o tym ,tyle że przejechał wtedy aż 4 wyścigi i w pewnym sensie był debiutantem w 2008 bo wcześniej jeździł w gp2 tak samo jak Kobayashi będzie debiutantem w 2010 bo teraz 2 wyścigi zaliczy


jak coś się nie podoba to proponuje się dowiedzieć dlaczego nie ma kobayashiego w ankiecie na debiutanta roku na 2010 rok na forum

z tym kubicą coś ci nie wyszło ,bo twoja data rejestracji nie wskazuje ,żebyś był przed kubicą ,więc zamknij się z łaski swojej a w tabelkę na f1wm to każdy głupi potrafi zajrzeć ,tylko nie mów ,że oglądasz f1 od dziecka choć to pewnie niedaleka przeszłość
Dżejson, 22.10.2009 18:16[!]
Twierdzisz, że ankieta na forum jest wyznacznikiem tego, kto jest debiutantem a kto nie ? :) Kobayashi debiutuje w tym roku, ale nie bierze udziału w ankiecie. A Glock przejechał w 2004 jak wspomniałeś sam 4 wyścigi, więc nawet wziąłby udział w ankiecie, czyli nie debiutował w 2008 czyli Twoja "teoria" została obalona ;)
quickmick, 22.10.2009 19:11[!]
@Dżejson
Daj chłopcu spokój... on należy do tych, który opowiadają o tym, którzy oglądają F1 od czasów Jackie Stewarta (podobno nawet znają się z tamtych czasów) i musi koniecznie zaznaczać to przy każdej nadarzającej się okazji... Ci, którzy zainteresowali się F1 przy okazji sukcesów Roberta Kubicy to przecież lamerzy, nie Maly-boy?
Ja już wiele razy pisałem o tym, że powinien być ustawowy zakaz używania argumentacji pt. "nic nie wiesz o F1, bo oglądasz wyścigi od GP Węgier 2006"... ale nie ma sposobu, żeby to wyegzekwować...
YAHoO, 22.10.2009 20:06[!]
@Maly-boy:
Teksty w stylu "zamknij się", "w tabelkę każdy głupi potrafi zajrzeć" zachowaj dla siebie, bo obniżasz poziom tego portalu..


PS:
Ale najlepszym argumentem zdecydowanie była data rejestracji na forum :D
jan5, 22.10.2009 20:49[!]
co do ludzi którzy zaczeli oglądać w f1 od jazdy kubicy to chyba nic złego pod warunkiem ze interesują sie sportem a nie wyłącznie kubicą tak jak zainteresowanie ręczna po sukcesach polskich szczypiornistów. Ostatnio na portalu formula 1 pe el napsiałem ze niezłe jajca beda jak jednak hedifled przejdzie do maclarena i bedzie zostawiał kubice w tyle w renault to z reakcją nie musiałem długo czekać. Zaraz zostałem zwycywany przez dzieci.
Co do di grassiego to mysle ze byłby najlepszym debitantem po hamiltonie mimo ze osiągał słabe czasy w testach w tamtym roku w przerwie. W tamtym roku w dobry zespole widzieliscie co wyprawaił w gp2 albo podczas wyscigu u massy w grudniu. Co do kobayashiego to co z tego ze button go nie mógł wyprzedzić jesli kobayashi jechał strasznie wolno
push_mss, 22.10.2009 21:36[!]
Jak już kiedyś wspominałem, jedną z najbardziej drażniących sytuacji na forum jest to beznadziejne licytowanie się kto dłużej ogląda F1 i kto jest większym znawcą. Nie mam zamiaru mówić kiedy ja zacząłem się tym interesować, nie mam też zamiaru patrzeć Wam wszystkim w datę rejestracji na wm. Licytowanie się nie ma totalnie sensu (jak chcecie się licytować polecam Allegro ;)).

Przechodząc do sedna, Di Grassi to zagadkowa osobowość. Przypominam że rywalizując z Kubicą pokonał go na legendarnym Macau GP i świecił wiele innych triumfów. Z drugiej strony mimo iż ich kariera szła podobnymi torami, to polak jeździ w F1 już od 4 lat (tak, wiem że sezon 2006 miał niepełny :P) a Di Grassi wciąż nie może się przebić do tej serii, radząc sobie z różnym skutkiem za kierownicą bolidu GP2. Albo facet ma dużego pecha, albo po prostu nie jest taki rewelacyjny.
Mowa o Glocku ? Fakt, zły nie jest, ale nie zaliczyłbym go raczej do wielkich debiutantów - to raczej przeciętniak, choć nie zaprzeczam iż ma on jeszcze przed sobą przyszłość i może jeszcze nam coś udowodni. Póki co jestem zdania że pretenduje do miana Heidfelda bis.

Pozdrowienia dla wszystkich kubicomaniaków i anty-kubicomaniaków.
jaszczur, 23.10.2009 08:03[!]
hehehehe... w co drugiej nowej wiadomosci pojawia sie klotnia - czytam czasem te brednie (kto jest wiekszym specjalista) dla rozrywki, bo mi sie nudzi w pracy. Tak trzymac chlopaki i dziewczeta ;P (jesli takowe tu sa).

push_mss: chyba nie trafiles do konca z ta "zagadkowa osobowoscia" - przeciez za osobowosc na stanowisko kierowcy nie biora :) Moze chlopak ma po prostu pecha a Kubica mial troche farta i znalazl sie w odpowiednim miejscu i czasie. Mogloby byc tak, ze w BMW nie byloby doktorka i dzis Kubica rowniez staralby sie o posade w Manorze.

pozdrawiam
push_mss, 23.10.2009 12:09[!]
@jaszczur - oczywiście mogło tak być, dlatego osoba Di Grassiego jest dla mnie zagadką, a najbardziej nurtuje mnie to dlaczego Kubica jeździ już od 4 lat w F1 a Di Grassi cały czas stara się do niej przebić.
Jędruś, 23.10.2009 16:33[!]
Di Grassi to kierowca bardzo regularny, który potrafi zdobywać często punkty.Ma pewne doświadczenie za sterami bolidu F1 jako tester,spore sukcesy w GP2(choć mimo spędzonych 4 lat nie ma mistrzostwa...).
Według mnie powinien zadebiutować w F1 już w 2008 roku za marnie spisującego się Piqueta, jednak Flavio nie darzył go wyjątkową sympatią.Manor jest dla niego niezłą opcją, choć starty w Renault z pewnością są jego marzeniem.Będzie trudno zważywszy na to, że nie jest na szczycie listy życzeń.Przed nim jest Raikkonen,Glock,Kovalainen i Heidfeld( niekoniecznie w tej kolejności).
USF1- z ostatnich doniesień wynika, że to oni nie zadebiutują w F1.
jan5, 23.10.2009 17:23[!]
powienien dac mu szanse w gp abuzabi
Simi, 24.10.2009 16:27[!]
To prawda też wkurza mnie to jak ludzie komentują kto się zna, kto nie, kto jest kubicomanem(jacobss na przykład ciągle to wszystkim mówi). Pozdrowienia dla kolegi. Czasem jednak wniosek, że ktoś siedzi w tym krótko nasuwa się sam.

Co do Di Grassiego: Uważam, że powinien jeździć w Renault od 2007 na przykład. Myślę, że jest bardzo dobry.
Dziwię się, że zespół postawił na Grosjeana, który spisuje się słabo. Di Grassi ma doświadczenie całkiem duże, a ponadto jest bardzo szybkim kierowcą, który mógłby razem z Alonso (w 2010 z Kubicą) dawać dużo punktów zespołowi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca