F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Campos ponownie dementuje plotki o kłopotach zespołu

"Szukamy inwestorów i sponsorów do naszego projektu, ale jest on jak najbardziej 'żywy'".
Mariusz Karolak, 12 stycznia 2010, wyświetlenia: 1602<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Campos Meta 1 ponownie zdementował krążące od jakiegoś czasu w mediach plotki, jakoby hiszpański zespół z powodu braku pieniędzy miał nie pojawić się w stawce Formuły 1 w sezonie 2010.

BBC Sport przeprowadziło wywiad z Adrianem Camposem, w którym stwierdził on, że szuka dodatkowych źródeł finansowania swego zespołu, ale też zapewnił, że pojawią się w Bahrajnie w marcu, gdzie w tym roku zaczyna się sezon F1. „Będziemy obecni na pierwszym wyścigu. Rozmawiam z różnymi ludźmi, którzy mogliby stać się współudziałowcami zespołu. Oczekujemy zaangażowania większej liczby inwestorów”.

Niektóre źródła sugerowały wcześniej, że pochodzący z Republiki Południowej Afryki biznesmen Tony Teixeira może nabyć pakiet udziałów w zespole. Campos zbudował swój zespół od podstaw razem z partnerem Jose Ramonem Carabante. „Ludzie gadają zbyt dużo i działają w ten sposób nam na szkodę. Nie chcę sprzedawać swoich udziałów w zespole i pozostanę jego szefem. Udziałowiec, który wejdzie do zespołu będzie musiał pogodzić się ze wszystkimi podpisanymi już przez nas kontraktami. Szukamy inwestorów i sponsorów do naszego projektu, ale jest on wciąż jak najbardziej 'żywy'”.

Campos dodał, że z pieniędzmi dostarczonymi przez Formula One Management i jej szefa Berniego Ecclestone'a oraz tymi, które wniesie niepotwierdzony jeszcze drugi kierowca, zespół „jest już bardzo blisko zebrania wymaganego budżetu”. Ponadto włoski konstruktor Dallara, z usług którego korzysta Campos potwierdził, że zespół dotychczas jest na bieżąco z płatnościami. „To nie jest prawda [że Campos zalega z płatnościami]. Jesteśmy w trakcie budowy samochodu, a poza tym konstrukcja przeszła już testy zderzeniowe” – stwierdził Andrea Pontremoli, dyrektor generalny Dallary.

Campos oczekuje, że ich samochód wyjedzie po raz pierwszy na tor na trzecią przedsezonową sesję testową w dniach 17-20 lutego. Jedno ze źródeł, jakimi dysponuje BBC Sport poinformowało, że Campos dogadał się już z Teixeirą, który rzekomo spędził już tydzień w zespole, by bliżej przyjrzeć się wszystkiemu osobiście. Campos nie potwierdził tych doniesień oraz tego, że prowadził rozmowy z Teixeirą. Stwierdził jedynie: „Ludzie mówią o nim, ale my rozmawiamy z również z innymi osobami”.

Inne źródła twierdzą, że Zoran Stefanović może kupić cały zespół Campos. Serb stara się o wejście do Formuły 1 z własną ekipą noszącą nazwę Stefan Grand Prix, lecz nie uzyskał jak dotychczas zgody na starty. Odkupienie zgłoszenia do F1 nie dotyczyłoby jednak innych kontraktów, w tym tego z Dallarą. Stefanović już wcześniej informował, że pozyskał projekt samochodu TF110 od Toyoty i ma zgodę na jego wykorzystywanie.

Campos nie skomentował tych plotek. Powiedział jedynie, że partnerem Bruno Senny będzie prawdopodobnie kolejny debiutant. Przyznał też, że rozmawiał uprzednio z takimi kierowcami, jak Witalij Pietrow z Rosji i Pastor Maldonado z Wenezueli, ale jest jeszcze jeden kandydat, którego nazwiska nie podał.

Źródło: BBC.co.uk
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT
Dallara

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sobciu, 12.01.2010 16:22[!]
Nie wiem po co ta nagonka na Camposa w mediach ?? Co on im zrobił żeby ciągle jakieś bzdury publikować ??
Simi, 12.01.2010 21:13[!]
Oby wystartowali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca