F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Szefowie Red Bull Racing o nowym bolidzie

Adrian Newey: "Sądzę, że mamy rozsądną ewolucję samochodu z sezonu 2009".
Marek Roczniak, 10 lutego 2010, wyświetlenia: 3239<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Red Bull Racing zaprezentował dziś na torze Jerez swój bolid na sezon 2010. Oto co miały do powiedzenia na temat RB6 najważniejsze osoby w stajni z Milton Keynes.

Adrian Newey, szef techniczny zespołu: „RB6 jest w dużym stopniu ewolucją samochodu z roku 2009; staraliśmy się go udoskonalić i rozwinąć, zamiast podążać za nowymi koncepcjami. W rezultacie auto wygląda podobnie, z zachowanymi bez większych zmian takimi elementami, jak nadwozie czy tylne zawieszenie z wahaczami wleczonymi (pull-rod)”.

„Dwa główne wyzwania stanowiły większy zbiornik na paliwo i węższe przednie opony. W przypadku baku chodziło o coś więcej, niż tylko o jego powiększenie, jako że spowoduje on także większe obciążenie hamulców, zatem układ chłodzenia hamulców musi z tym sobie poradzić. Poza tym trzeba było wziąć pod uwagę wpływ dodatkowej ilości paliwa na degradację opon we wczesnej fazie wyścigu i zastanowić się, czy trzeba coś zmienić pod względem mechanicznym, aby sobie z tym lepiej radzić. Węższe przednie opony zmieniają rozkład masy i balans samochodu”.

„Sądzę, że mamy rozsądną ewolucję samochodu z sezonu 2009. Jedną z oczywistych różnić jest ta, że zeszłoroczny model nie został zaprojektowany z myślą o podwójnym dyfuzorze i musieliśmy go wówczas dostosować najlepiej jak potrafiliśmy do istniejącego zawieszenia oraz skrzyni biegów. Przy nowym samochodzie mogliśmy to wszystko zaprojektować od podstaw”.

Christian Horner, szef zespołu: „W roku 2009 mieliśmy przełomowy sezon i myślę, że jako zespół wykonaliśmy ogromny krok naprzód. Red Bull Racing jest nadal relatywnie młodym zespołem, zatem lekcje, które wyciągnęliśmy z ubiegłego roku okażą się bardzo pomocne w nowym sezonie. Osiągi samochodu ulegały poprawie w ciągu roku 2009 i sądzę, że na koniec sezonu dysponowaliśmy najlepszym nadwoziem w stawce”.

„W trakcie zimy zachowaliśmy ciągłość i stabilność we wszystkich obszarach, więc sądzę, że jesteśmy w dobrej formie. W pełni szanujemy jakość naszych rywali, ale wyznaczyliśmy sobie agresywne cele. Fantastycznie jest móc zobaczyć wreszcie nowy samochód na torze po tak ciężkiej pracy”.

Źródło: RedBullRacing.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi
18.02.2019  Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy
18.02.2019  Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15
14.02.2019  Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki
13.02.2019  Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone
Tagi:
Newey A.
Horner C.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca