F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Szefowie Red Bull Racing o nowym bolidzie

Adrian Newey: "Sądzę, że mamy rozsądną ewolucję samochodu z sezonu 2009".
Marek Roczniak, 10 lutego 2010, wyświetlenia: 3197<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Red Bull Racing zaprezentował dziś na torze Jerez swój bolid na sezon 2010. Oto co miały do powiedzenia na temat RB6 najważniejsze osoby w stajni z Milton Keynes.

Adrian Newey, szef techniczny zespołu: „RB6 jest w dużym stopniu ewolucją samochodu z roku 2009; staraliśmy się go udoskonalić i rozwinąć, zamiast podążać za nowymi koncepcjami. W rezultacie auto wygląda podobnie, z zachowanymi bez większych zmian takimi elementami, jak nadwozie czy tylne zawieszenie z wahaczami wleczonymi (pull-rod)”.

„Dwa główne wyzwania stanowiły większy zbiornik na paliwo i węższe przednie opony. W przypadku baku chodziło o coś więcej, niż tylko o jego powiększenie, jako że spowoduje on także większe obciążenie hamulców, zatem układ chłodzenia hamulców musi z tym sobie poradzić. Poza tym trzeba było wziąć pod uwagę wpływ dodatkowej ilości paliwa na degradację opon we wczesnej fazie wyścigu i zastanowić się, czy trzeba coś zmienić pod względem mechanicznym, aby sobie z tym lepiej radzić. Węższe przednie opony zmieniają rozkład masy i balans samochodu”.

„Sądzę, że mamy rozsądną ewolucję samochodu z sezonu 2009. Jedną z oczywistych różnić jest ta, że zeszłoroczny model nie został zaprojektowany z myślą o podwójnym dyfuzorze i musieliśmy go wówczas dostosować najlepiej jak potrafiliśmy do istniejącego zawieszenia oraz skrzyni biegów. Przy nowym samochodzie mogliśmy to wszystko zaprojektować od podstaw”.

Christian Horner, szef zespołu: „W roku 2009 mieliśmy przełomowy sezon i myślę, że jako zespół wykonaliśmy ogromny krok naprzód. Red Bull Racing jest nadal relatywnie młodym zespołem, zatem lekcje, które wyciągnęliśmy z ubiegłego roku okażą się bardzo pomocne w nowym sezonie. Osiągi samochodu ulegały poprawie w ciągu roku 2009 i sądzę, że na koniec sezonu dysponowaliśmy najlepszym nadwoziem w stawce”.

„W trakcie zimy zachowaliśmy ciągłość i stabilność we wszystkich obszarach, więc sądzę, że jesteśmy w dobrej formie. W pełni szanujemy jakość naszych rywali, ale wyznaczyliśmy sobie agresywne cele. Fantastycznie jest móc zobaczyć wreszcie nowy samochód na torze po tak ciężkiej pracy”.

Źródło: RedBullRacing.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
06.12.2018  Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1
05.12.2018  Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla
Tagi:
Newey A.
Horner C.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca